VegarVS Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 fått den siste delen til bobla for å smette sammen forstillinga.. begynner å nærme seg noe nå! blir vel kanskje å sveise 2 rusthull idag også
Hansh Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 ":ciia69nu]Når jeg ser nøyere etter sparer Audien også noen cm ved å knekke dørvinkelen fremover allerede ved skulderen under vinduene. Godt observert... og denne løsningen er uten tvil en langt mer kreativ designløsning. Audis design er ganske enkelt mer moderne. Jeg kjøpte for mange år siden (1997) en ny Peugeot 406 2,1 TD stasjonsvogn og selv om den modellen også hadde det samme lille trekantede sidevinduet ved bakdøren brukte Peugeot et annet knep for å få strukket bilens visuelle sidelinje ut slik at bilen virket lavere og lengre. De hadde gjort selve bakdøren lengre, men de siste 5-6 cm var kun en overlapping av metallplater. På den måten kunne hele vinduslinjen strekkes bakover til fordel for designet. Ganske elegant, men det var den gangen Peugeot hadde et fint design. Jeg er ikke like imponert over dagens Peugeot modeller. Tror dere glemmer halve bilen, og dermed helheten, i denne diskusjonen. Isolert sett ser Audi sin løsning bedre ut ja, og jeg har selv også hengt meg opp i slike "ekstravinduer" både på fordører og bakdører på biler som har det, men hvis man ser på den fremste halvdelen av BMW'en så ser det ihvertfall for min del ut som om at Audi's dårlige plassering av motoren helt fremme i grillen, gjør at hele kupéen er lengre fremme bak et kortere panser, og dermed gir akkurat den nødvendige marginen for deres vindusløsning. BMW (og Mercedes) derimot har lengre panser, samt at motoren sitter langt bak i motorrommet, og dermed havner seter og dører akkurat så langt bak at denne løsningen dessverre blir nødvendig. Dette tydeliggjør jo absolutt at designet spesielt til en familiebil er en stor samling av kompromisser, og at forskjellen på Audi og BMW sine konstruksjonsmessige hovedprioriteringer skinner gjennom på bilens ytre.
Erik89 Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Death Metal Parrot: http://www.youtube.com/watch?v=PWhxCB0n ... re=related Artig å se på "dubstep parrot" osv. også
knut_olestad Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 fått den siste delen til bobla for å smette sammen forstillinga.. begynner å nærme seg noe nå! blir vel kanskje å sveise 2 rusthull idag også Må få på noen bilder etter hvert Og om du har fritid til overs, kos deg med denne: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... ae6c14a17b
noekult Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Erik89: Hahaha, vil se techno parrot jeg Tilbake nå... Budbilsjåførintervju var LITT annerledes og laidback enn de andre intervjuene jeg har vært på... Haha Det var faste ruter i sentrum, hørtes slitsomt ut, men vi får prøve...
wicky124 Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 om det er faste ruter så er vel det ganske så greit? etterhvert blir alt en rutine og ruta di går fort...
noekult Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Sant. Skal frakte tannlegeutstyr, visstnok. De likte at jeg hadde Caddy, siden de ellers bare har store biler. "Greit å ha en liten bil i flåten og"... Hadde vært værre å kjørte en Ford Transit Lang i byen, slik en kamerat gjorde, han gikk sååå lei
noekult Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 As in... Aner ikke. Små pakker til tannlegekontorer spredd rundt om innenfor Oslo.
-Erik- Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=1XF0a8YEWVE Repost? Uansett, så var den litt artig... Sikkert ikke ekte men
Erik89 Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Blir så gaal av mobilene jeg kjøper, ALLTID noe galt. Greit HTC Desire HD har noen positive sider, men fy faen den her lever sitt eget liv til tider! For andre gang denne uken så har den slettet alle meldingene jeg hadde på den, den driver stadig å rebooter til der man må skrive inn pin koden, og den kommer altfor ofte med error beskjed om at melding "programmet" har møtt på en feil og må avsluttes :s
Marius2002 Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Blir så gaal av mobilene jeg kjøper, ALLTID noe galt. Greit HTC HD har noen positive sider, men fy faen den her lever sitt eget liv til tider! For andre gang denne uken så har den slettet alle meldingene jeg hadde på den, den driver stadig å rebooter til der man må skrive inn pin koden, og den kommer altfor ofte med error beskjed om at melding "programmet" har møtt på en feil og må avsluttes :s Min søster slet med det samme på sin HTC, etter femte gang hun leverte inn fikk hun pengene tilbake. Da Elkjøp nektet henne etter tredje gang som egentlig loven sier. Men de hadde nullstilt på maskinen sin etter andre gang siden den var på "reparasjon". Ble mye styr lokalt da hun kontaktet Elkjøp Norge, og Elkjøp Norge støttet jo henne så klart fordi hun hadde alt på sitt, så enkelte på Elkjøp Molde fikk seg en smell.
-Erik- Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Blir så gaal av mobilene jeg kjøper, ALLTID noe galt. Greit HTC Desire HD har noen positive sider, men fy faen den her lever sitt eget liv til tider! For andre gang denne uken så har den slettet alle meldingene jeg hadde på den, den driver stadig å rebooter til der man må skrive inn pin koden, og den kommer altfor ofte med error beskjed om at melding "programmet" har møtt på en feil og må avsluttes :s Hadde du heller kjøpt Iphone vettu Erik...... Hehe
Anbefalte innlegg