Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
":12074uvo]Vipeout nå er bare helt hysterisk morsomt :)

OK, jeg er enkel å glede. Folk som faller er fantastisk :)

Er ikke bare du som er enkel å underholde :wink:

Sitter selv å ler meg fillete av America's Funniest Home Videos noen ganger :lol::applause:

Skrevet

Var ikke igjen noe følelser visstnok. Og jeg som var såogsi ferdig oppspart til og fri :o jaja. Det kunne blitt mer flaut og fått nei på en stappa restaurant eller noe. Enn og få beskjeden f2f hjemme i sofaen.

Sent from my HTC One S using Tapatalk 2

Fikk vite det etter jeg hadde tatt kjerringen (nå eks) med ut på dolly dimpel's og kino..

Kvinnfolk.. :roll:

Skrevet

Hva synes dere om den nye Toyota GT86 / Subaru BRZ ? Har blitt helt forelsket i GT86 etter at jeg var innom Funnemark i Porsgrunn og tok en titt forrige lørdag. Jeg regner med at jeg ikke er den eneste som liker den? Har hørt endel om at den er hakket for slapp, og kunne trengt en turbo. Men dette kommer vel med tiden. Hadde gjerne håpet på noe ny versjon av 2jz GTE i den, men det ble jo litt kjedelig med tanke på at den kom ut på markedet med Subarus 2.0 boxer. Både BRZ og GT86 er etter hva jeg har hørt i og for seg den samme bilen, sammen med Scion som også har en modell som er svært lik.

Bilde av en TRD utgave, med noe grommere bremser og litt mer racepreget eksteriør og interiør:

Toyota-GT-86-TRD-right-rear-1-1024x640.jpg

Den originale:

Toyota-GT-86-t-4001.jpg

Aero utgaven med noe råere eksteriør:

Toyota-86-Aero-rear_resize.jpg

Subaru BRZ:

2013-subaru-brz-sports-car-first-drive-review-car-and-driver-photo-432774-s-429x262.jpg

Subaru BRZ STI:

Subaru-BRZ-Concept-STi.jpg

Hvordan tror dere det er med leasing av disse? Noen som har erfaring med leasing/lån i ung alder?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...