FredrikE24 Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Der røyk girkassa på Mercedesen også! Mercedes girkasse nummer 2 jeg ryker, første gang på denne bilen. Kom et realt smell under pådrag også mista jeg alt av framdrift, (Forover i alle gir og revers) noen med peiling på automatkasser her som kan ha en anelse om hva som har skjedd? Clutchlamellene som har ryki Normal prosedyre da er å vrake kassa ved slikt tilfelle, eller er det mulig å overhale eksisterende kasse? Viser seg jo nå at kanskje det har røket en stikkaksel istedefor.
noekult Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Var glad for at jeg fikk sett også! I tillegg til jagerflylyden (hørtes ut som de piska lufta!) var det gøyeste å se enorme fraktfly fly lavt, militære helikoptere (var Airwolf fan som liten, smilte bredt!) og da det var flere fly i lufta 16-tiden! Jagerfly som eskortet fraktfly ser man ikke hver dag! Uvirkelig... Det var en ekte Spitfire i 13-tiden ikke sant? Endelig fått høre det også Smiler fortsatt, er glad i billyd, men ingenting slår jagerflylyd i mine ører! Husk minitreff på Sognsvann Oslo kl. 15 i dag da (:
FredrikE24 Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Er noe eget når et spitfire fly med Rolls-Royce Merlin V12 kommer med en lav flyby! Rå lyd i de maskinene!
CV-Erik Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Flyshowet var utrolig rått Brakte tilbake mange barndomsminner!
Robkill Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Der røyk girkassa på Mercedesen også! Mercedes girkasse nummer 2 jeg ryker, første gang på denne bilen. Kom et realt smell under pådrag også mista jeg alt av framdrift, (Forover i alle gir og revers) noen med peiling på automatkasser her som kan ha en anelse om hva som har skjedd? Clutchlamellene som har ryki Normal prosedyre da er å vrake kassa ved slikt tilfelle, eller er det mulig å overhale eksisterende kasse? Viser seg jo nå at kanskje det har røket en stikkaksel istedefor. Høyre aksel har ryki i ytre ledd Akselen jeg har er lik, driver å får den løs fra bakstillinga nå! Kanskje det blir en tur til Oppegård med gammal purke i ettermiddag!
FredrikE24 Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Der røyk girkassa på Mercedesen også! Mercedes girkasse nummer 2 jeg ryker, første gang på denne bilen. Kom et realt smell under pådrag også mista jeg alt av framdrift, (Forover i alle gir og revers) noen med peiling på automatkasser her som kan ha en anelse om hva som har skjedd? Clutchlamellene som har ryki Normal prosedyre da er å vrake kassa ved slikt tilfelle, eller er det mulig å overhale eksisterende kasse? Viser seg jo nå at kanskje det har røket en stikkaksel istedefor. Høyre aksel har ryki i ytre ledd Akselen jeg har er lik, driver å får den løs fra bakstillinga nå! Kanskje det blir en tur til Oppegård med gammal purke i ettermiddag! Det må jeg si er service Tar en tur ut etterpå om du ikke allerede har trylla på ny aksel da :S Litt dårlig samvittighet å sitte her å regne matte, Fysikk og lager samfunnsfagsfremføring og vite at stjernegrisen min er under god behandling, men vær forsiktig, Stjernegris er lunefull!
BMW-Coupe Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Flere enn meg som er "avhengig" av å sjekke etter nye bmw annonser flere ganger om dagen? Tror faen meg at jeg er inne å ser i hvertfall 3-4 ganger om dagen :)
Kennethe34 Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Flere enn meg som er "avhengig" av å sjekke etter nye bmw annonser flere ganger om dagen? Tror faen meg at jeg er inne å ser i hvertfall 3-4 ganger om dagen :) Du er ikke alene.. Ikke at jeg har tanker om å bytte bil, men er viktig å "følge med", kanskje det kommer noe man bare må ha!
BMW-Coupe Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Flere enn meg som er "avhengig" av å sjekke etter nye bmw annonser flere ganger om dagen? Tror faen meg at jeg er inne å ser i hvertfall 3-4 ganger om dagen :) Du er ikke alene.. Ikke at jeg har tanker om å bytte bil, men er viktig å "følge med", kanskje det kommer noe man bare må ha! Åh, nå ble jeg nesten litt letta, tenkte det bare var meg Hehe, ja plutselig er det et kupp ute...da er det bare å finne frem telefonen og lommeboka!
noekult Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Følger med på Aston Martin, Lamborghini, Ferrari og Bentley jeg. Liker superbiler, gøy å følge med på priser og hvilken forhandlere som blir sittende igjen med dyre biler ;p Men sjekker ofte innom M3 og M5 da Mest E36 + E46 M3 og E39 M5 Også liker jeg Bimmers sin finn.no kupp-tråd, den sjekkes daglig (den er farlig )
[space] Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Høres kjent ut... Sitter og surfer etter bil nr.2 selv om det er totalt uaktuelt før jeg har flyttet til et sted med egen garasje. Noe som er 4-5 år frem i tid... Skule jeg hatt noen nytte av denne surfingen burde jeg i det minste notere ned pris og km på aktuelle biler, slik at jeg kan sammenligne prisnivået 5 om 5 år. Håpløst.
M|Fjeld Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Har tatt ut tanken på merca da det var mye rusk i bensinen. Hvordan renser jeg tanken?
BMW-Coupe Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Følger med på Aston Martin, Lamborghini, Ferrari og Bentley jeg. Liker superbiler, gøy å følge med på priser og hvilken forhandlere som blir sittende igjen med dyre biler ;pMen sjekker ofte innom M3 og M5 da Mest E36 + E46 M3 og E39 M5 Også liker jeg Bimmers sin finn.no kupp-tråd, den sjekkes daglig (den er farlig ) Er mye å ser innom M3 og M5 jeg også, men desidert mest "Avansert søk","BMW 3 Serie". "Coupe".....SØK ":2hxl822n]Høres kjent ut... Sitter og surfer etter bil nr.2 selv om det er totalt uaktuelt før jeg har flyttet til et sted med egen garasje. Noe som er 4-5 år frem i tid...Skule jeg hatt noen nytte av denne surfingen burde jeg i det minste notere ned pris og km på aktuelle biler, slik at jeg kan sammenligne prisnivået 5 om 5 år. Håpløst. Ja...rett å slett håpløst...men et veldig fint tidsfordiv på jobb osv da Var vel sånn det hele begynte
haybimmsen Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Må vell tappe ned, så spyle den, så tørke?
M|Fjeld Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Hmm.. Høres logisk ut, kjøre på med høytrykken da?
Anbefalte innlegg