Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Der røyk girkassa på Mercedesen også! Mercedes girkasse nummer 2 jeg ryker, første gang på denne bilen. Kom et realt smell under pådrag også mista jeg alt av framdrift, (Forover i alle gir og revers) noen med peiling på automatkasser her som kan ha en anelse om hva som har skjedd?

Clutchlamellene som har ryki :)

Normal prosedyre da er å vrake kassa ved slikt tilfelle, eller er det mulig å overhale eksisterende kasse?

Viser seg jo nå at kanskje det har røket en stikkaksel istedefor.

Skrevet

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Var glad for at jeg fikk sett også! I tillegg til jagerflylyden (hørtes ut som de piska lufta!) var det gøyeste å se enorme fraktfly fly lavt, militære helikoptere (var Airwolf fan som liten, smilte bredt!) og da det var flere fly i lufta 16-tiden! Jagerfly som eskortet fraktfly ser man ikke hver dag! Uvirkelig... Det var en ekte Spitfire i 13-tiden ikke sant? Endelig fått høre det også :)

Smiler fortsatt, er glad i billyd, men ingenting slår jagerflylyd i mine ører!

Husk minitreff på Sognsvann Oslo kl. 15 i dag da (:

Skrevet
Der røyk girkassa på Mercedesen også! Mercedes girkasse nummer 2 jeg ryker, første gang på denne bilen. Kom et realt smell under pådrag også mista jeg alt av framdrift, (Forover i alle gir og revers) noen med peiling på automatkasser her som kan ha en anelse om hva som har skjedd?

Normal prosedyre da er å vrake kassa ved slikt tilfelle, eller er det mulig å overhale eksisterende kasse?

Høyre aksel har ryki i ytre ledd :wink:

Akselen jeg har er lik, driver å får den løs fra bakstillinga nå! Kanskje det blir en tur til Oppegård med gammal purke i ettermiddag! :P

Skrevet

Høyre aksel har ryki i ytre ledd :wink:

Akselen jeg har er lik, driver å får den løs fra bakstillinga nå! Kanskje det blir en tur til Oppegård med gammal purke i ettermiddag! :P

Det må jeg si er service :D Tar en tur ut etterpå om du ikke allerede har trylla på ny aksel da :S

Litt dårlig samvittighet å sitte her å regne matte, Fysikk og lager samfunnsfagsfremføring og vite at stjernegrisen min er under god behandling, men vær forsiktig, Stjernegris er lunefull!

Skrevet

Flere enn meg som er "avhengig" av å sjekke etter nye bmw annonser flere ganger om dagen? :P

Tror faen meg at jeg er inne å ser i hvertfall 3-4 ganger om dagen :) :)

Skrevet
Flere enn meg som er "avhengig" av å sjekke etter nye bmw annonser flere ganger om dagen? :P

Du er ikke alene.. :P

Ikke at jeg har tanker om å bytte bil, men er viktig å "følge med", kanskje det kommer noe man bare må ha!

Skrevet

Du er ikke alene.. :P

Ikke at jeg har tanker om å bytte bil, men er viktig å "følge med", kanskje det kommer noe man bare må ha!

Åh, nå ble jeg nesten litt letta, tenkte det bare var meg :P

Hehe, ja plutselig er det et kupp ute...da er det bare å finne frem telefonen og lommeboka! :)

Skrevet

Følger med på Aston Martin, Lamborghini, Ferrari og Bentley jeg. Liker superbiler, gøy å følge med på priser og hvilken forhandlere som blir sittende igjen med dyre biler ;p

Men sjekker ofte innom M3 og M5 da :) Mest E36 + E46 M3 og E39 M5 :)

Også liker jeg Bimmers sin finn.no kupp-tråd, den sjekkes daglig (den er farlig :P)

Skrevet

Høres kjent ut... Sitter og surfer etter bil nr.2 selv om det er totalt uaktuelt før jeg har flyttet til et sted med egen garasje. Noe som er 4-5 år frem i tid...

Skule jeg hatt noen nytte av denne surfingen burde jeg i det minste notere ned pris og km på aktuelle biler, slik at jeg kan sammenligne prisnivået 5 om 5 år. Håpløst.

Skrevet
Følger med på Aston Martin, Lamborghini, Ferrari og Bentley jeg. Liker superbiler, gøy å følge med på priser og hvilken forhandlere som blir sittende igjen med dyre biler ;p

Men sjekker ofte innom M3 og M5 da :) Mest E36 + E46 M3 og E39 M5 :)

Også liker jeg Bimmers sin finn.no kupp-tråd, den sjekkes daglig (den er farlig :P)

Er mye å ser innom M3 og M5 jeg også, men desidert mest "Avansert søk","BMW 3 Serie". "Coupe".....SØK :)

":2hxl822n]Høres kjent ut... Sitter og surfer etter bil nr.2 selv om det er totalt uaktuelt før jeg har flyttet til et sted med egen garasje. Noe som er 4-5 år frem i tid...

Skule jeg hatt noen nytte av denne surfingen burde jeg i det minste notere ned pris og km på aktuelle biler, slik at jeg kan sammenligne prisnivået 5 om 5 år. Håpløst.

Ja...rett å slett håpløst...men et veldig fint tidsfordiv på jobb osv da :D Var vel sånn det hele begynte :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...