noekult Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 nei hadde nok ikke sagt nei....hehe Serru Også ødela han min Nokia X3-02 på ferie, derfor får jeg telefonen gratis. Og Ferrariens engangsavgift (130.000), moms, frakt (ca 15-20.000) og storservice (ca. 60-80.000 kr.) skal jeg dekke selv Håper du får blitt med en tur når den er klar hvertfall - enten det er babb eller generell biltur i Oslo omegn Edit: Haha, ser ut som en sinna Transformers i fronten, som er klar til å gå bananas
-Erik- Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Det var en i papirsøppelen til dama nå også tok han opp reklamer og la de i postkassene til naboene... Utrolig bra Edit: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=27881407 Bilen er chipet , luftmasse måler er fjernet pga chip.
Superbeetle Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Det var en i papirsøppelen til dama nå også tok han opp reklamer og la de i postkassene til naboene... Utrolig bra Edit: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=27881407 Bilen er chipet , luftmasse måler er fjernet pga chip. og? Han bruker vel alpha-n prinsippet iogmed at han har karbon-innsug.. Da trengs ikke lmm
Superbeetle Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Trodde da ikke det gikk med bare chip nei sant nok... men han er vel ikke helt inneforstått med hva det innebærer! Men hva er egentlig chipping? Alpha-N innebærer jo en ekstra "chip" eller hjerne som gjør lmm´en sin jobb utifra gassposisjon, turtall og eller lufttemperatur.
Fredrik Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 .... Og Ferrariens engangsavgift (130.000), moms, frakt (ca 15-20.000) og storservice (ca. 60-80.000 kr.) skal jeg dekke selv Dette var jo til å leve med... cool... så blir det Ferrari på gutten...
-Erik- Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Er klar over "AlphaN" men når jeg leser/leste Chip tenker jeg da kun at den originale Skal for all del ikke "krangle" på dette da jeg ikke har hele ryggen dekket, men syns det virket dumt/rart å kun bytte chip å så ta av lmm
Clerion Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Da har jeg bestilt SE Arc! Fikk den gratis gjennom abbonnementet til fattern. Han ringer for 7000 i mnd. så vi fikk rabatt på 2600 kr. Kostet 2600 med abb. han har men selgern var dritkul og sa at han skulle snakke med sjefen for ekstra rabatt og det ble hele beløpet! Niiiice. Vært å prøvd den i dag selv ;D Meeen heller mot Incredible S da Arc var ENORM, nærmest en TAB
knut_olestad Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Kvikklunsj, kaffe, mythbusters, god sofa, kunne hatt det verre
Fredrik Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Kvikklunsj, kaffe, mythbusters, god sofa, kunne hatt det verre En stor pose lakrisbåter, en god sofa, alene i huset og en av de bedre episodene med Mythbusters...
knut_olestad Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Kvikklunsj, kaffe, mythbusters, god sofa, kunne hatt det verre En stor pose lakrisbåter, en god sofa, alene i huset og en av de bedre episodene med Mythbusters... Deilig å være litt bortskjemt Har forresten finni en ny favorittcomic: http://www.hyperdeathbabies.com/index.p ... ly&comic=1
Fredrik Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Deilig å være litt bortskjemt Har forresten finni en ny favorittcomic: http://www.hyperdeathbabies.com/index.p ... ly&comic=1 Hehehe... rimelig rett på sak...
noekult Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 .... Og Ferrariens engangsavgift (130.000), moms, frakt (ca 15-20.000) og storservice (ca. 60-80.000 kr.) skal jeg dekke selv Dette var jo til å leve med... cool... så blir det Ferrari på gutten... Du er og velkommen til sittetur. Da har jeg bestilt SE Arc! Fikk den gratis gjennom abbonnementet til fattern. Han ringer for 7000 i mnd. så vi fikk rabatt på 2600 kr. Kostet 2600 med abb. han har men selgern var dritkul og sa at han skulle snakke med sjefen for ekstra rabatt og det ble hele beløpet! Niiiice. Vært å prøvd den i dag selv ;D Meeen heller mot Incredible S da Arc var ENORM, nærmest en TAB Hahaha, ja faen, leste at str. til iPhone 4 skjermen er typ 3,5" og til Arc 4,5", lol... Men det er greit, da den kommer med software som kan lese Office-filer, samt er veldig god på video, kamera o.l. Nedtur for meg er at batteritiden klages på, men så er ikke en arbeidsdag 16 timer om dagen heller (skal brukes som jobbtelefon, selv skal jeg bytte ut HTC Legenden når iPhone 5 kommer). Også har jeg mini-USB ladere tilgjenglig over alt Satt du igjen med kvalitetsopplevelse? Har lest at det er mye plastikkfølelse. På bilder ser den råelegant ut, håpet på skikkelig byggekvalitet og. Incredible S er heit og. Da jeg kjøpte Legenden solgte de første Incredible i USA, hadde jævlig lyst på den!
316 Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Barn pleier å få ting og tang når de er syke, så jeg fikk en BMW M535i i posten i dag
Anbefalte innlegg