Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
nei hadde nok ikke sagt nei....hehe :P

Serru :) Også ødela han min Nokia X3-02 på ferie, derfor får jeg telefonen gratis. Og Ferrariens engangsavgift (130.000), moms, frakt (ca 15-20.000) og storservice (ca. 60-80.000 kr.) skal jeg dekke selv ;) Håper du får blitt med en tur når den er klar hvertfall - enten det er babb eller generell biltur i Oslo omegn :)

Edit:

Mitsubishi-ASX-26809_1271319912494.jpg

Haha, ser ut som en sinna Transformers i fronten, som er klar til å gå bananas :D

domo.jpg

Skrevet
Trodde da ikke det gikk med bare chip

nei sant nok... men han er vel ikke helt inneforstått med hva det innebærer! Men hva er egentlig chipping? Alpha-N innebærer jo en ekstra "chip" eller hjerne som gjør lmm´en sin jobb utifra gassposisjon, turtall og eller lufttemperatur.

Skrevet
.... Og Ferrariens engangsavgift (130.000), moms, frakt (ca 15-20.000) og storservice (ca. 60-80.000 kr.) skal jeg dekke selv ;)

Dette var jo til å leve med... cool... så blir det Ferrari på gutten... 8)

Skrevet

Er klar over "AlphaN" men når jeg leser/leste Chip tenker jeg da kun at den originale :)

Skal for all del ikke "krangle" på dette da jeg ikke har hele ryggen dekket, men syns det virket dumt/rart å kun bytte chip å så ta av lmm :)

Skrevet
Da har jeg bestilt SE Arc! :D Fikk den gratis gjennom abbonnementet til fattern. Han ringer for 7000 i mnd. så vi fikk rabatt på 2600 kr. ;) Kostet 2600 med abb. han har men selgern var dritkul og sa at han skulle snakke med sjefen for ekstra rabatt og det ble hele beløpet! :)

Niiiice.

Vært å prøvd den i dag selv ;D

Meeen heller mot Incredible S da Arc var ENORM, nærmest en TAB :P

Skrevet
Kvikklunsj, kaffe, mythbusters, god sofa, kunne hatt det verre :)

En stor pose lakrisbåter, en god sofa, alene i huset og en av de bedre episodene med Mythbusters... 8)

Skrevet
.... Og Ferrariens engangsavgift (130.000), moms, frakt (ca 15-20.000) og storservice (ca. 60-80.000 kr.) skal jeg dekke selv ;)

Dette var jo til å leve med... cool... så blir det Ferrari på gutten... 8)

:)

Du er og velkommen til sittetur.

Da har jeg bestilt SE Arc! :D Fikk den gratis gjennom abbonnementet til fattern. Han ringer for 7000 i mnd. så vi fikk rabatt på 2600 kr. ;) Kostet 2600 med abb. han har men selgern var dritkul og sa at han skulle snakke med sjefen for ekstra rabatt og det ble hele beløpet! :)

Niiiice.

Vært å prøvd den i dag selv ;D

Meeen heller mot Incredible S da Arc var ENORM, nærmest en TAB :P

Hahaha, ja faen, leste at str. til iPhone 4 skjermen er typ 3,5" og til Arc 4,5", lol... Men det er greit, da den kommer med software som kan lese Office-filer, samt er veldig god på video, kamera o.l.

Nedtur for meg er at batteritiden klages på, men så er ikke en arbeidsdag 16 timer om dagen heller (skal brukes som jobbtelefon, selv skal jeg bytte ut HTC Legenden når iPhone 5 kommer). Også har jeg mini-USB ladere tilgjenglig over alt :)

Satt du igjen med kvalitetsopplevelse? Har lest at det er mye plastikkfølelse. På bilder ser den råelegant ut, håpet på skikkelig byggekvalitet og.

Incredible S er heit og. Da jeg kjøpte Legenden solgte de første Incredible i USA, hadde jævlig lyst på den!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...