Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Varme???? Hehe. Jeg vet ikke hvor fort det går.

Det går jævli fort faktisk..

Men de kara der kan da umulig være direkte intelligente om de droppa liket i skogen bak der de ble pågrepet..

Skrevet
Da har e nettop kjørt Volvo Amazon, feil merke ja.. Men uansett e det litt spesielt uansett merke når bilen er ifra 66. Blir sterk i rattehanda.. :D

Har aldri kjørt Amazon selv, men kunne gjerne hatt en! når det kommer til veteranbiler går det mye på det estetiske foran merke for min del..om Charger hadde vært en Fiat eller Huyndai hadde jeg hatt griselyst på den fordi. er noe med veteranbiler som vekker indre og gode følelser i meg, uavhengig av merke :)

Skrevet
Da har e nettop kjørt Volvo Amazon, feil merke ja.. Men uansett e det litt spesielt uansett merke når bilen er ifra 66. Blir sterk i rattehanda.. :D

Har kjørt litt amazon selv pga jeg restaurerte en og hellakkerte en for en kollega av meg, monterte dobble weber gassere osv på den og den gikk ganske godt :)

Men man blir sterk i hånda ja, men det er veldig lette biler og skru på :P

Skrevet

Kjenner det igjen fra den ene til broren min. Kan være små detaljeforskjeller fra 2103 til 2106 uten at jeg vet noe om det, men det er riiiiiiimelig likt 2103, hvert fall for meg! :)

VAZ-2103-interior.jpg

Ja...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...