Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Barn pleier å få ting og tang når de er syke, så jeg fikk en BMW M535i i posten i dag 8)

Jeg er også syk, og det eneste jeg får i posten er regninger! :o

Derimot, delene jeg har bestilt for ørten dager siden kommer tydeligvis aldri...

2011-04-13170808.jpg

Skrevet
Barn pleier å få ting og tang når de er syke, så jeg fikk en BMW M535i i posten i dag 8)

Gratulerer :) AutoArt 1/18 du samler på?

Se denne da... Kommer i veldig begrensa opplag, håndbygget i Nederland... Racingmodellen av 1 av 1 Ferrari P4/5 :) Veldig dyr, men sjansen kommer ikke igjen, så jeg har satt meg opp på ventelista... Bildet er av prototypen som er under utvikling.

xcdcbtglthy2a4rxl59q.jpg

Skrevet
Damn, så digg! Ja, Autoart 1:18. Har nå faktisk 4 biler, hehe.

Ja, den er digg! Øker vel bare i verdi over tid den P4/5 modellen der :)

Okey. Har 1 stk. jeg. Carrera GT i svart. Deilig kvalitetsfølelse på AutoArt modellene, og nydelige detaljer :) Carrera GTen kom med ekte skinnstropper i "bagasjerommet" foran, for festing av targataket til bilen :D :D Usj, må nesten ta den ut av utstillingsboksen og tafse på den igjen :lol:

Skrevet

Har ikke så stor interesse for de nyeste bilene, egentlig. Hvor mye må du gi for Ferrarien? PM om du ikke tør å si det, hehe.

Skrevet

Ny "båt" til Wicky. :-) Står faktisk en nordmann bak dette designet. Er tenkt som en beachcar for det amerikanske markedet.

rgdm9csnxx8g9pnblw30.jpg

8c6rv5jewpp6xjx5oj0a.jpg

vrxuie4fs455stbz0aga.jpg

Skrevet

Sånn da vet jeg det :roll: Da vet jeg at 325en faktisk klarer 250 km/t, selv om det står noe mindre i boka. Testa på en rett og slett strekke med GPS! Galematias de luxe :shock:

Vet også at det fint går å legge den ut i breisladder på tørr asfalt, men ALDRI MER!!! :shock: Greit nok på vintern men på tørt så føler jeg at bilen får vondt, selv om det er tøft med striper og masse røyk. Nei drifting og burning får rånerne holde på med fordi det har ikke jeg samvittighet til med min bil, ikke mer en EN gang :)

Skrevet
Har ikke så stor interesse for de nyeste bilene, egentlig. Hvor mye må du gi for Ferrarien? PM om du ikke tør å si det, hehe.

350 €.

Edit: En fantastisk video:

Skrevet
Sånn da vet jeg det :roll: Da vet jeg at 325en faktisk klarer 250 km/t, selv om det står noe mindre i boka. Testa på en rett og slett strekke med GPS! Galematias de luxe :shock:

Vet også at det fint går å legge den ut i breisladder på tørr asfalt, men ALDRI MER!!! :shock: Greit nok på vintern men på tørt så føler jeg at bilen får vondt, selv om det er tøft med striper og masse røyk. Nei drifting og burning får rånerne holde på med fordi det har ikke jeg samvittighet til med min bil, ikke mer en EN gang :)

Du er herved fratatt alle rettigheter til å klage på Zibiri sin kjøring. :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...