Kvasi Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Det går virkelig an å hate folk man ikke har møtt! Denne jævla felgsvindlerfitta som lurte meg for eks............ Har ikke fått noe penger tilbake jeg, 3 måneder siden nå! Heia! Fra å late som han har overført snart 10 ganger innrømte han nå at han ikke hadde nåla i veggen og liksom får lønn på tirsdag. Yeah right. Fy faen jeg spyr. Du kødder.. Sikkert ikke men.. Nå er det på tide å bruke litt penger på å få vite at han ble så redd at han pissa på seg..
hypah Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Det står jo der det. Fredrikstad. Er på tapatalk, så så det ikke. Synd det ikke var litt nærmere... Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Tzunami Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Hvor holdt han til igjen? Noen måå jo besøke han en tur! Han fortjener det virkelig!
Kvasi Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Er litt i tvil om det er kult eller om det gjør meg til en nerd, Soundgarden bygger om butikken i byen her og jeg har blitt spurt om jeg kan komme en kveld og sette opp lyd på demorommet. Vilkårene er; velg fritt blandt produkter men lag et bra oppsett.
316 Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 -Erik- Kommer aldri til å gi meg. Er litt for langt å dra for meg. Er en fra bimmers som hjelper meg allerede, men idioten har unngått alle møter de har avtalt seg i mellom, naturligvis fordi han enten) a) ikke har penger ikke gidder å betale Nå skal han kanskje reise hjem til han (etter han angivelig har fått lønn) så da blir det vel kanskje...
-Erik- Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Er litt i tvil om det er kult eller om det gjør meg til en nerd, Soundgarden bygger om butikken i byen her og jeg har blitt spurt om jeg kan komme en kveld og sette opp lyd på demorommet. Vilkårene er; velg fritt blandt produkter men lag et bra oppsett. DET er kult!!!
Kvasi Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Er litt i tvil om det er kult eller om det gjør meg til en nerd, Soundgarden bygger om butikken i byen her og jeg har blitt spurt om jeg kan komme en kveld og sette opp lyd på demorommet. Vilkårene er; velg fritt blandt produkter men lag et bra oppsett. DET er kult!!! Er litt ekstra kult siden jeg ikke har en eneste komponent fra utvalget deres ja, og butikksjefen der har vært hjemme hos meg og syntes det spilla såå bra.. Hatt største fra kompaniet og hegel da, men de nådde ikke helt opp.
fish Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Det står jo der det. Fredrikstad. Er på tapatalk, så så det ikke. Synd det ikke var litt nærmere... Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 På Tapatalk ser jeg at du er fra Hurdal...
Julianv Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Noen som vet om et veldig billig coiloversett til E46? Helst med tuv Vet at Partsandretards hadde et til 2500, men de har jo jaggu satt opp prisen til 4000. Ikke at det er dyrt i grunn, men flommer desverre ikke over av penger, og vil igrunn bare ha den LAV.. PS: Blir KW så snart pengene strømmer inn!
Kvasi Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Noen som vet om et veldig billig coiloversett til E46? Helst med tuv Vet at Partsandretards hadde et til 2500, men de har jo jaggu satt opp prisen til 4000. Ikke at det er dyrt i grunn, men flommer desverre ikke over av penger, og vil igrunn bare ha den LAV.. PS: Blir KW så snart pengene strømmer inn! Er jo LowTec å få kjøpt billig på forumet her.
Polardego Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Noen som vet om et veldig billig coiloversett til E46? Helst med tuv Vet at Partsandretards hadde et til 2500, men de har jo jaggu satt opp prisen til 4000. Ikke at det er dyrt i grunn, men flommer desverre ikke over av penger, og vil igrunn bare ha den LAV.. PS: Blir KW så snart pengene strømmer inn! Feil, vi har et til 2890,- men vi er tomme for det og settet til 3890,- (Tuningart og TA Technix) Men om jeg forsto produsent rett så skal de komme inn på lager i Tyskland mot slutten av neste uke. Så vi har ikke satt opp prisen, men vi har tatt det bort fra webshoppen til vi får det på lager igjen. Disse prisene inkluderer kortere stabstag.
Julianv Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Noen som vet om et veldig billig coiloversett til E46? Helst med tuv Vet at Partsandretards hadde et til 2500, men de har jo jaggu satt opp prisen til 4000. Ikke at det er dyrt i grunn, men flommer desverre ikke over av penger, og vil igrunn bare ha den LAV.. PS: Blir KW så snart pengene strømmer inn! Feil, vi har et til 2890,- men vi er tomme for det og settet til 3890,- (Tuningart og TA Technix) Men om jeg forsto produsent rett så skal de komme inn på lager i Tyskland mot slutten av uka. Så vi har ikke satt opp prisen, men vi har tatt det bort fra webshoppen til vi får det på lager igjen. Ahhh beklager så mye falske anklager da! Da detter det inn en bestilling så fort dere får på lager
Polardego Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Noen som vet om et veldig billig coiloversett til E46? Helst med tuv Vet at Partsandretards hadde et til 2500, men de har jo jaggu satt opp prisen til 4000. Ikke at det er dyrt i grunn, men flommer desverre ikke over av penger, og vil igrunn bare ha den LAV.. PS: Blir KW så snart pengene strømmer inn! Feil, vi har et til 2890,- men vi er tomme for det og settet til 3890,- (Tuningart og TA Technix) Men om jeg forsto produsent rett så skal de komme inn på lager i Tyskland mot slutten av uka. Så vi har ikke satt opp prisen, men vi har tatt det bort fra webshoppen til vi får det på lager igjen. Ahhh beklager så mye falske anklager da! Da detter det inn en bestilling så fort dere får på lager 11/9 får de det inn i Tyskland så åpner nå, ca. 2 ukers leveringstid.
Jokkke Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Noen som vet om et veldig billig coiloversett til E46? Helst med tuv Vet at Partsandretards hadde et til 2500, men de har jo jaggu satt opp prisen til 4000. Ikke at det er dyrt i grunn, men flommer desverre ikke over av penger, og vil igrunn bare ha den LAV.. PS: Blir KW så snart pengene strømmer inn! qwt.no selger til 3500,- ligger jo på Midttun også
Kvasi Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 Noen som vet om et veldig billig coiloversett til E46? Helst med tuv Vet at Partsandretards hadde et til 2500, men de har jo jaggu satt opp prisen til 4000. Ikke at det er dyrt i grunn, men flommer desverre ikke over av penger, og vil igrunn bare ha den LAV.. PS: Blir KW så snart pengene strømmer inn! Feil, vi har et til 2890,- men vi er tomme for det og settet til 3890,- (Tuningart og TA Technix) Men om jeg forsto produsent rett så skal de komme inn på lager i Tyskland mot slutten av uka. Så vi har ikke satt opp prisen, men vi har tatt det bort fra webshoppen til vi får det på lager igjen. Ahhh beklager så mye falske anklager da! Da detter det inn en bestilling så fort dere får på lager Men uansett, har ikke følt med på diskusjonen.. Kjøp nu heller fjærer og dempere du har hørt om før og kan relatere til heller enn noe justerbart man ikke vet noe om..
Anbefalte innlegg