RS-Heggem Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 Høres ut som en av våre nye landsmenn? Var borti stort sett det samme når jeg skulle selge en 82 300tdt. Tragisk. var nok en bondeape fra himmelen tror jeg... Du er tåpelig. "nye landsmenn" er et vanlig og politisk korrekt uttrykk. Er det bedre med innvandrer/pakistaner?
wicky124 Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 Høres ut som en av våre nye landsmenn? Var borti stort sett det samme når jeg skulle selge en 82 300tdt. Tragisk. var nok en bondeape fra himmelen tror jeg... Du er tåpelig. "nye landsmenn" er et vanlig og politisk korrekt uttrykk. Er det bedre med innvandrer/pakistaner? Hva om han har norsk pass og bodd her lenger enn deg? Er han da også ny landsmann? Og i denne saken var det faktisk en etnisk norsk person. Vær liiiiitt roligere med å trekke konklusjoner fremover
RS-Heggem Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 Lille wicky balboa, ser du spørsmålstegnet i slutten av setningen? Det avslører at det var et spørsmål, og dermed ingen konklusjon. Om personen har bodd i Norge 30 år lenger enn meg, så vil vedkommende alltid være en ny landsmann i mine øyne. Absolutt hverken vondt, rasistisk eller noen slengbemerkning. Dette hadde du også skjønt, om du hadde fått opp øynene dine litt, isteden for alltid føle deg fornærmet og anklage personer i hytt og gevær her inne for rasisme.
Fredrik Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 Og i denne saken var det faktisk en etnisk norsk person. Vær liiiiitt roligere med å trekke konklusjoner fremover Jawohl... Herr Polizeikommissar Wicky. Nye landsmenn er faktisk generelt betraktet en høflig måte å omtale folk med annen etnisk bakgrunn enn nordisk. Hva er ditt evt. forslag til det samme når man ikke kjenner den konkrete bakgrunnen som f.eks "pakistansk norsk" aka "norsk amerikaner"?...
wicky124 Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 lurer på hvorfor dansker er så aktive med å forsvare norske normer her på forumet jeg..
Larsinnj Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 Tipper Fredrik forsvarer norske normer fordi han er.. ..norsk??
RS-Heggem Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 Det jeg lurer på wicky, er hvorfor du hojer og roper rasisme så fort noen kanskje bruker et for deg uvant uttrykk. Det er da vel ikke noen her inne som har interesse av å drive med noe sånn på et bilforum?
wicky124 Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 jeg vil flytte til himmelriket og bli venn med deg slik at jeg kan plage deg med pakistanske uttrykk!
RS-Heggem Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 Du hadde ikke overlevt i himmelriket mitt. Det kan jeg skrive under på. Ei lita bygd med under 2500 innbyggere, og rundt 20 av de er som jeg sier "nye landsmenn". Det er morro å se, for de som vil får seg arbeid, og flyter godt inn i mengden. Mange av de eldre i bygda har da ikke sett så mange mørkhudede før. Noen tar kulturen vår, og andre ikke. Jeg tror absolutt ikke du har passet inn. Kjæresten min har en bestevenn som er adoptert fra india, han er fra sogn, og snakker 100% inn-sogning. Det er så morro og spesiellt å se/høre, da man absolutt ikke forventer det. Og i den neste himmel sees vi ikke, for der havner nok ikke jeg.. Edit; i ditt miljø hadde ikke jeg overlevdt heller. Jeg trives i mindre folkemasser, og holder meg stort sett der.
Fredrik Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 Tipper Fredrik forsvarer norske normer fordi han er.. ..norsk?? Bingo...
wicky124 Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 imorgen skal jeg til verdens navle...harstad... montro om det er flere folk der denne gangen enn ifjor...hmm...
RS-Heggem Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 Harstad? Det var dårlig der i går når jeg kjørte gjennom. Står på Røkland nå, og begynner på hjemreisen 2 i natt.
noekult Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 Jeg er veldig lik som deg RS-Heggem, trives best i (relativt) små menneskemengder. Får nesten angst av de store restaurantene her... Ironisk nok bor jeg i Oslo, men trives ikke helt på shoppingsentere og sånt! Vet ikke hvorfor det er slikt, da jeg egentlig bruker lite tid på å bli kjent med nye mennesker i sosiale sammenhenger og deltar aktivt i samtaler. Digg med is til 1,20 kr. ^^,
Dirty Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 Byggar garasje startet på fredag brukt 11\12 timer her går det unna
Anbefalte innlegg