M|Fjeld Skrevet September 14, 2012 Skrevet September 14, 2012 Gud beedre jeg har lyst på E32 nå.. Skal ha meg et prosjekt nå, ved siden av E39'en Må først skaffe meg en jobb Tips? Gigolo? Godis.. [ Bilde ] [ Bilde ] Ahh.. En av historiens grommeste biler
wicky124 Skrevet September 14, 2012 Skrevet September 14, 2012 Husker folk klikka i vinkel når jeg la ut bilde av ett våpen i hanskerommet på sjuern...masse pm av fredrik og greier....jaja... Våpen er gøy!!!!
Nytern Skrevet September 14, 2012 Skrevet September 14, 2012 Evt gay... Nabodama kom ruslende med hagle i stad, hun er 7 ganger mere badass enn posørene her..
Kvasi Skrevet September 14, 2012 Skrevet September 14, 2012 Gud beedre jeg har lyst på E32 nå.. Skal ha meg et prosjekt nå, ved siden av E39'en Må først skaffe meg en jobb Tips? Gigolo? Godis.. [ Bilde ] [ Bilde ] Ahh.. En av historiens grommeste biler IXen som står og glitrer utenfor ja? Kjørt en god del både ferrari og lambo + japanske og amerikanske ting som liksom går bra. Men det blir liksom ikke det samme.. Gammel ferrari er tung å gire litt på samme måte men laangt fra like sprek, men like lett.. Resten er i grunn ikke verdt å sammenligne.
Kjexx Skrevet September 14, 2012 Skrevet September 14, 2012 Husker folk klikka i vinkel når jeg la ut bilde av ett våpen i hanskerommet på sjuern...masse pm av fredrik og greier....jaja... Våpen er gøy!!!! Thats why i put it ojt there..
Kvasi Skrevet September 14, 2012 Skrevet September 14, 2012 Husker folk klikka i vinkel når jeg la ut bilde av ett våpen i hanskerommet på sjuern...masse pm av fredrik og greier....jaja... Våpen er gøy!!!! Thats why i put it ojt there.. Kom nu heller hit å få juling.. Edit: det overgår posering med våpen bigtime..
wicky124 Skrevet September 14, 2012 Skrevet September 14, 2012 Tror jeg hadde knekt de fleste her....haha Savner Pakistan...våpen i hopetall i skapet...
Kvasi Skrevet September 14, 2012 Skrevet September 14, 2012 Tror jeg hadde knekt de fleste her....haha Savner Pakistan...våpen i hopetall i skapet... Hvorfor er det bedre? Jeg har en 9mm, og det har han duden der også.. Jeg skyter deg, og det gjør han der duden også.. En skutt fyr ser ikke bra ut altså..
Kvasi Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 [ Bilde ]Hvorfor liker dere ikke pistoler da? Du er problemet..
Anbefalte innlegg