Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, selv ikke BBS RS er mainstream hvis man tenker på hva men er ser til daglig. Tenker mainstream i forhold til bimmers og generelt biltreff jeg.

CCW Classic er ikke et dumt valgt. Style 32 er heller ikke dumt.

Skrevet

Wow! :D

Så gøy å se at dere liker litt sære påfunn! Har alltid fundert på hvordan ting jeg kjøper kommer seg til postkontoret. Hvordan selgeren er, hvordan stedet han/hun bor på er osv. Mulig jeg funderer for mye :wink:

RS-Heggem: Jammen, det er jo knall! Jeg lever lenge på å vite at andre lever lenge så da gjør vi jo hverandre en tjeneste! \:D/

E24bimmer: Ja, det skulle bare mangle! Får du ikke sporing er det bare å be om video :lol:

Jørgen Lie: Haha, man tackar! Prøver da å ikke være helt fjott i trafikken. Er spesielt viktig å være litt disiplinert og streng mot seg selv sånn sett i gokk, her er det litt vill vest mht kjørekultur egentlig :wink:

S.Hafsmo: Takktakk! Props til deg for å gjenkjenne Avantasia, tror faktisk ikke at jeg har opplevd at andre jeg har spilt det i nærheten av har hatt snøring.. Metal opera er en undervurdert sjanger :headbang:

Skrevet
Hehe, selv ikke BBS RS er mainstream hvis man tenker på hva men er ser til daglig. Tenker mainstream i forhold til bimmers og generelt biltreff jeg.

CCW Classic er ikke et dumt valgt. Style 32 er heller ikke dumt.

Hehe, bare tuller :P Skjønner hva du mener.

http://www.bmautosport.co.uk/showroom/p ... 24_148_125

Med dekkstrekk og senk, så hadde det sett bra ut på din E36.

Evt. farge de i en crazy farge :P

Skrevet

Ja, de er ikke så ille, men litt kjedelige kanskje.

Har veldig lyst på 8,5 foran og 10" bak, da med et ganske heftig strekk.

Skrevet

Blir så lei, vær forbanna gang jeg stikker inn på kjøkkenet å skal hente meg en kopp med kaffe på jobb.

SÅÅ er det tomt SKÅL tomt.

så nå har jeg satt opp kamera med bevegelsesensor. Skal bli fint å få oppklart mysteriet :mrgreen::mrgreen:

Skrevet

Siste nattevakt jeg hadde var fra 16-09 ;) også jobba fra 13-08 noen ganger.. det er no dritt. Heldigvis så er ikke alt effektiv arbeidstid, relativt mye dødtid med sofasitting og tv-titting.

Har vert syk i en halv evighet nå, igrunn blitt frisk, men tar noe medisin for å dempe en stygg hoste.. blir selvsagt kvalm av medisinen.. happy days

Sent from my HTC Wildfire S A510e using Tapatalk 2

Skrevet
http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=36334124

dette er vel en jill bil? en bekjent som skal selge!

Den har gått i byen her noen år den vel, husker jeg satt på med en kompis som kappkjørte mot den igjennom blødekjærtunellen. Han lå og "skudde" den hele veien med sin E39 523i :roll:

forrige eier fiksa den opp ganske så bra.. kjøpte masse deler av meg ;) han som har den nå har ikke hatt den så lenge :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...