Jordfræsar Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 there it is!Så stille her i kveld da.. Hva skjera, Fræsern? Whats up dawg! Handler bilpleie stæsj... ser på eksos. Har nå vurdert performance vs Remus for 120D. Innspill?
rublings Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 there it is!Så stille her i kveld da.. Hva skjera, Fræsern? Whats up dawg! Handler bilpleie stæsj... ser på eksos. Har nå vurdert performance vs Remus for 120D. Innspill? Jeg anbefaler sånn rør som erstatter bakpotten. Husker ikke om det er Hartge eller noe sånt. Ser pent ut.
Nytern Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 S.Hafsmo: Takktakk! Props til deg for å gjenkjenne Avantasia, tror faktisk ikke at jeg har opplevd at andre jeg har spilt det i nærheten av har hatt snøring.. Metal opera er en undervurdert sjanger Farewell ligger nokk godt inne på topp 10 over mine all time favourites vertfall! Nydelig sang! The Seven Angels, og The Scarecrow følger ikke langt etter de og! Haha, så kult! The Seven Angels og The Scarecrow er definitivt i Farewell ligaen! I mine øyne finnes det knapt bedre musikk å rocke i bilen! Sommer som vinter, like gromt uansett Hva hører dere på ellers da, Larsinnj og S.Hafsmo? Snakker vi Masterplan og Ark f.eks? Hva med Haggard?
Nytern Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Wicky: SLR er slettes ikke feil! De er nesten så pene at fruen lar deg vaske dem i dusjen Yngvejos: Haha, du drar den enda lengre! Jeg liker det! Kanskje greit om grensa går på badet da, tror ikke fruen hadde blitt imponert om jeg dro med meg en skvettlapp i senga Jordfræsar: Vanskelig å si, ratioen mellom pris/lyd/utseende/kvalitet er litt diffus når det gjelder eksos synes jeg.. Lydklipp og bilde er ett must for å avgjøre saken!
Jordfræsar Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 there it is!Så stille her i kveld da.. Hva skjera, Fræsern? Whats up dawg! Handler bilpleie stæsj... ser på eksos. Har nå vurdert performance vs Remus for 120D. Innspill? Jeg anbefaler sånn rør som erstatter bakpotten. Husker ikke om det er Hartge eller noe sånt. Ser pent ut. Er det ikke det performance og remus har da?
wicky124 Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 slr felga er dyre..selv som replika... og ja..skvett lapp i senga...hmmm... ekkel tanke...
fish Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 @frææææsarn.. Har du funnet pris på Performance æksos?
S.Hafsmo Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Hva hører dere på ellers da, Larsinnj og S.Hafsmo? Snakker vi Masterplan og Ark f.eks? Hva med Haggard? Nå har jeg knapt hatt tid til å høre på musikk overhodet de siste årene, og ser jo at jeg må ta en runde med nedlasting. Hører stort sett på alt som har gitarklang. Helloween, Sonata Arctica, Gamma ray, In flames, Within Temptation, Nightwish og masse greier jeg ikke husker navnet på. Halvparten eksisterer vel ikke lengre en gang. Kanskje på tide å oppgradere kolleksjonen.
Larsinnj Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 S.Hafsmo: Takktakk! Props til deg for å gjenkjenne Avantasia, tror faktisk ikke at jeg har opplevd at andre jeg har spilt det i nærheten av har hatt snøring.. Metal opera er en undervurdert sjanger Farewell ligger nokk godt inne på topp 10 over mine all time favourites vertfall! Nydelig sang! The Seven Angels, og The Scarecrow følger ikke langt etter de og! Haha, så kult! The Seven Angels og The Scarecrow er definitivt i Farewell ligaen! I mine øyne finnes det knapt bedre musikk å rocke i bilen! Sommer som vinter, like gromt uansett Hva hører dere på ellers da, Larsinnj og S.Hafsmo? Snakker vi Masterplan og Ark f.eks? Hva med Haggard? Tror jeg har verdens mest varierte musikksmak, men så lenge jeg slipper danseband, country osvosv, så er jeg fornøyd! Går i alt ifra Eminem, The Game, til Slayer, Metallica, Rammstein, Helloween.. Til Enya og slikt. Alt kommer an på dagsformen egentlig, men det er nokk mest rock/metall det går i til vanlig. Har ikke vært på så mange konserter, men har fått med meg Rammstein to ganger, og Helloween en gang. Helloween kommer til Oslo i april, å det har jeg litt lyst til å få med meg.
S.Hafsmo Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Nå har jeg lastet ned discografien til alle bandene Nytern nevnte, så får vi se om det er gode greier dersom jeg får tid til å høre på det en dag. Nå kan det jo nevnes at min musikkolleksjon er et produkt av den ensformige popen på radioen. Jeg hører på radio døgnet rundt når jeg jobber, og da er det godt å koble av med noe skikkelig gitarklang etterpå. Slikt serverer dem jo aldri på radioen for tiden..
liffi Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Veit ikke om noen har lagt ut denna men, spesiell merce http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37219393
Nytern Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Hva hører dere på ellers da, Larsinnj og S.Hafsmo? Snakker vi Masterplan og Ark f.eks? Hva med Haggard? Nå har jeg knapt hatt tid til å høre på musikk overhodet de siste årene, og ser jo at jeg må ta en runde med nedlasting. Hører stort sett på alt som har gitarklang. Helloween, Sonata Arctica, Gamma ray, In flames, Within Temptation, Nightwish og masse greier jeg ikke husker navnet på. Halvparten eksisterer vel ikke lengre en gang. Kanskje på tide å oppgradere kolleksjonen. Vi har tydeligvis sykt lik musikksmak! Alle bandene du nevner er representert med minst en låt på telefonen min. Manowar, Iced Earth, Stratovarius, Kamelot, Sirenia/Tristania, Ayreon, Lacuna Coil, Lumsk, Theatre Of Tragedy, Dream Theater, Alt med Jørn Lande bortsett fra fotballsangen?! Jammen, dette var gøy! Får litt trua på menneskeheten igjen når man oppdager at man ikke er alene om å høre på gammel metal Wicky: Tenk på samedamene da, sikkert mange av dem som må leve med skvettlapper i senga! Den var tørr Larsinnj: God musikk er rettogslett god musikk, da har sjanger lite å si. Musikk skal formidle noe, treffe ettellerannet litt halvømt punkt langt inne i sjela. Country og danseband er i mine øyne litt sjeleløse sjangre, dermed utgår de med høye kneløft her i gården og. Jeg mener ikke å tråkke på noens tær nå altså! Noen liker mora, andre liker mormora
S.Hafsmo Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Vi har tydeligvis sykt lik musikksmak Alle bandene du nevner er representert med minst en låt på telefonen min Manowar, Iced Earth, Stratovarius, Kamelot, Sirenia/Tristania, Ayreon, Lacuna Coil, Lumsk, Theatre Of Tragedy, Dream Theater, Alt med Jørn Lande bortsett fra fotballsangen?! Jammen, dette var gøy! Får litt trua på menneskeheten igjen når man oppdager at man ikke er alene om å høre på gammel metal Wicky: Tenk på samedamene da, sikkert mange av dem som må leve med skvettlapper i senga! Den var tørr Forøvrig er det skjeldent jeg tør nevne Manowar når det kommer til musikksmak. De kunne sikkert vunnet en pris som verdens mest harry band. Feit musikk lager dem forøvrig. Også må jeg renske harddisken min, så jeg får plass til resten av det du nevner..
Nytern Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Vi har tydeligvis sykt lik musikksmak Alle bandene du nevner er representert med minst en låt på telefonen min Manowar, Iced Earth, Stratovarius, Kamelot, Sirenia/Tristania, Ayreon, Lacuna Coil, Lumsk, Theatre Of Tragedy, Dream Theater, Alt med Jørn Lande bortsett fra fotballsangen?! Jammen, dette var gøy! Får litt trua på menneskeheten igjen når man oppdager at man ikke er alene om å høre på gammel metal Wicky: Tenk på samedamene da, sikkert mange av dem som må leve med skvettlapper i senga! Den var tørr Forøvrig er det skjeldent jeg tør nevne Manowar når det kommer til musikksmak. De kunne sikkert vunnet en pris som verdens mest harry band. Feit musikk lager dem forøvrig. Også må jeg renske harddisken min, så jeg får plass til resten av det du nevner.. Haha, jeg tenkte faktisk det samme men bestemte meg for å nevne dem alikevel. Blodharry, men man føler seg litt on top of the world når Manowar runger ut fra høyttalerene Nå forventer jeg pm om dere finner noen nye/ukjente gromband i fremtiden, S.Hafsmo og Larsinnj
Larsinnj Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Veit ikke om du har hørt om Amaranthe? De som spiller er vel fra Sverige og Danmark, pluss at hu Elize Ryd som har touret en del med Kamelot er med på en del sanger. Manowar har foressten mange bra sanger ja! En sang jeg synes er gørr kjedelig i studioversjon, men heeelt rå live er Metallica - For whom the bell tolls! Når den kommer på stereoen når det er fest, så er det hæla i taket for min del!
Anbefalte innlegg