Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så fancy ut den der RS-Heggem, skikkelig limited også! Har en Chivas Regal 18 i skapet, det er vel den eldste jeg har stående. Helt grei, og kraftig smak til å være blended, men mangler litt særpreg synst jeg. Liker veldig godt Islay-whiskyer, da jeg er en sucker for røykt smak (kompansering for at jeg ikke røyker kanskje?). Caol Ila og Ardbeg er favorittene, men Bowmore er et billig alternativ som funker fett og er stort sett alltid tilgjengelig på polet.

Skrevet

Tullamore Dew har jeg skikkelig sansen for, Jameson er grei den også. Ballantines har jeg bare smakt en gang, og da var jeg ikke i whisky-humør, så den falt ikke i smak.

Prøv Upper Ten neste gang du er på polet! Litt kraftigere enn vanlige blended-whiskyer, men ganske god. Ikke noe å ta med seg på fylla akkurat! Svært skjeldent jeg drikker whisky på fylla, fordi det ender stort sett med at jeg må dyttes inn i en taxi før midnatt og har det så vondt dagen derpå at jeg vurderer å starte med lobbyvirksomhet for å totalforby alkohol.

Skrevet
MMmm, BEER!! B) Tror vi to er ganske like mtp drikkevaner Kvasi. Jeg fikk denne flasken av en kamerat fordi jeg leverte og hentet igjen minien hans til lakkering. http://whiskey.findthebest.com/l/336/Ro ... Old-Scotch Den ble oppdrukket på et nach av meg og en kompis. Priset på polet sine sider til nesten 1400 kr.. :lol:

Ikkesant, fårs og ut muligens etterhvert. Blir mett på øl og switcher til sprit, men da har det altså lite å si hvordan sprit det er da.. :D

Skrevet

Upper ten er det morra mi som drikker, så har smakt en del på den selv. Jeg holder meg til Jameson jeg, for den har vi på polet i nabobygda. Er et mikropol, og de har vel toppen 5 merker whisky.

Jeg drikker også utelukkende for å bli full. Skal jeg kose meg, så er det øl som gjelder. :) Helst sort som synden. Yndlingen er St.Bernadus Abt12. Beste øllet jeg har smakt, og hadde respektable 10% alkohol. Hadde ikke bruk for hasjbrownies for å trøbble med veien tilbake på hotellet i Amsterdam da.. :)

MMmm, BEER!! B) Tror vi to er ganske like mtp drikkevaner Kvasi. Jeg fikk denne flasken av en kamerat fordi jeg leverte og hentet igjen minien hans til lakkering. http://whiskey.findthebest.com/l/336/Ro ... Old-Scotch Den ble oppdrukket på et nach av meg og en kompis. Priset på polet sine sider til nesten 1400 kr.. :lol:

Ikkesant, fårs og ut muligens etterhvert. Blir mett på øl og switcher til sprit, men da har det altså lite å si hvordan sprit det er da.. :D

Selvfølgelig. Da går alt ned. I morgen blir det nok å smake på det som skal foredles om lørdagen.. Produksjonen setter igang 11, og da skal det være nesten 10l rundt 7 om kvelden. :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...