Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hvorfor skal folk i tyskland være så vanskelige å prate med! -_-

Synes det er lett å snakke med Tyskere jeg, de er ikke så flinke i Engelsk med de forsøker i allfall. Også er jeg så heldig at skoletysken forstatt sitter sånn passe bra :wink:

Skrevet

er ikke språk det kommer ann på, en som ikke svarer meg på mail eller melding :/ pratet litt, også bare stoppet det :S mens en annen har jeg mye dialog med, så blir vel muligens den bilen, selv om det er den andre jeg har mest lyst på :P

Skrevet
hvorfor skal folk i tyskland være så vanskelige å prate med! -_-

Synes det er lett å snakke med Tyskere jeg, de er ikke så flinke i Engelsk med de forsøker i allfall. Også er jeg så heldig at skoletysken forstatt sitter sånn passe bra :wink:

Det er jo åpenbart det som gjør det enkelt for deg. Du skjønner vel at det er noen som ikke kan et kløyva ord tysk? Ikke alle er like gode i engelsk heller, så å si at det generellt er enkelt å snakke med tyskere blir feil.

Skrevet

Det er jo åpenbart det som gjør det enkelt for deg. Du skjønner vel at det er noen som ikke kan et kløyva ord tysk? Ikke alle er like gode i engelsk heller, så å si at det generellt er enkelt å snakke med tyskere blir feil.

Jøsses, hva feiler det deg i dag :roll::lol:

Skrevet

Prøver å få ytre endeledd av på den forpulte fi##e-m3'en, men sitter dønn! Har løsna og tatt av leddet inne ved hjulet, og løsna på låsemutteren til justeringa på enden, men får ikkje skrudd ut selve leddet. Er jo ingenting å holde i mot med, så hele satans driten roterer. Noen tips?

Skrevet

Fant det ut til slutt ja Hafsmo! Endelig en liten seier til meg! Låsemutteren var ikke problemet, men ytre og indre ledd satt som fitto. Varme og lang forlenger gjorde susen!

Skrevet
Fant det ut til slutt ja Hafsmo! Endelig en liten seier til meg! Låsemutteren var ikke problemet, men ytre og indre ledd satt som fitto. Varme og lang forlenger gjorde susen!

hvorfor ikke bytte indre og ytre ledd samtidig ? prisforskjellen er jo minimal

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...