Fredrik 90 Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 hvorfor skal folk i tyskland være så vanskelige å prate med! Synes det er lett å snakke med Tyskere jeg, de er ikke så flinke i Engelsk med de forsøker i allfall. Også er jeg så heldig at skoletysken forstatt sitter sånn passe bra
Tzunami Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 er ikke språk det kommer ann på, en som ikke svarer meg på mail eller melding :/ pratet litt, også bare stoppet det :S mens en annen har jeg mye dialog med, så blir vel muligens den bilen, selv om det er den andre jeg har mest lyst på
RS-Heggem Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 hvorfor skal folk i tyskland være så vanskelige å prate med! Synes det er lett å snakke med Tyskere jeg, de er ikke så flinke i Engelsk med de forsøker i allfall. Også er jeg så heldig at skoletysken forstatt sitter sånn passe bra Det er jo åpenbart det som gjør det enkelt for deg. Du skjønner vel at det er noen som ikke kan et kløyva ord tysk? Ikke alle er like gode i engelsk heller, så å si at det generellt er enkelt å snakke med tyskere blir feil.
RS-Heggem Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Broren min er tidligere tysk soldat. Står bakerst på planet. http://www.fanpop.com/spots/rupert-grin ... -set-photo
Fredrik 90 Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Det er jo åpenbart det som gjør det enkelt for deg. Du skjønner vel at det er noen som ikke kan et kløyva ord tysk? Ikke alle er like gode i engelsk heller, så å si at det generellt er enkelt å snakke med tyskere blir feil. Jøsses, hva feiler det deg i dag
Tzunami Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Jeg er spent på de tyske veiene nedover! hørt mye om en standard av en annen dimensjon
RS-Heggem Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Faenhelvetedritskitpølse Trivelig hos svv idag?
flonoen Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Prøver å få ytre endeledd av på den forpulte fi##e-m3'en, men sitter dønn! Har løsna og tatt av leddet inne ved hjulet, og løsna på låsemutteren til justeringa på enden, men får ikkje skrudd ut selve leddet. Er jo ingenting å holde i mot med, så hele satans driten roterer. Noen tips?
S.Hafsmo Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Er det låsemuttra på kula du plages med? Isåfall kan du jo bare klemme inn konen igjen på et vis, for å unngå at det roterer.
flonoen Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Fant det ut til slutt ja Hafsmo! Endelig en liten seier til meg! Låsemutteren var ikke problemet, men ytre og indre ledd satt som fitto. Varme og lang forlenger gjorde susen!
haybimmsen Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Dem sku ha papir på felgene. Stikke jo ikke uttafår, gikk greit med senkesettet da vertfall så får e bytte med noen 16" som broderen har
BMW E30 325 Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Fant det ut til slutt ja Hafsmo! Endelig en liten seier til meg! Låsemutteren var ikke problemet, men ytre og indre ledd satt som fitto. Varme og lang forlenger gjorde susen! hvorfor ikke bytte indre og ytre ledd samtidig ? prisforskjellen er jo minimal
Thewiz Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 kapp - bor opp - bolt/mutter - fiks ferdig Tok fram vinkelsliperen og kappa boltene! Funka gull
Anbefalte innlegg