Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
nettop...fuck stance og motortrim... nye bimmers-trenden er baby-on-board skilt :P

indeed!! hehe, apropos barneseter.. har fått ett på jobb :P

Skrevet

og over til noe...artig...WTF?!

Operasjonssentralen‏@oslopolitiops

Stolmakergt, mann i rullestol bryter seg inn i bil, ruller fra stedet i stor fart pågrepet av politiet etter kort tid, mann og stol i arrest

Operasjonssentralen ‏@oslopolitiops

Stolmakergt, pågrepne hadde stjålet rullestolen , vekter bistår oss med å levere den tilbake til eier, kjørt arrest, anm

:lol:

Skrevet
ikke hverdag jeg får over 45 likes på en status.. :P

men så er det heller ikke hver dag man forteller at man skal bli pappa :D

Gratulerer!!! :D Så herlig.. Jeg vil også ha en liten krabat snart.. Må ta meg en peptalk med dama etterhvert :lol: Føre slekten videre er viktig!

Nemnen. Er Blondie blitt verpesjuk ;) bare å treffe blink det :P

Skrevet
Jørgen! Du har jo MC lappen så kanskje du har hørt noe. De endrer reglene nå fra 2013. Da blir det innført en ny MC klasse (A2) og de høyner aldersgrensen til 24 for tung sykkel. Jeg tok lappen nå for 1 mnd siden var det vel. Dette blir ikke et problem for meg? Loven har vel ikke tilbakevirkende kraft så vidt jeg vet. Jeg er 22 år, så derfor jeg lurer ^^

Somregel har ingen lover/regler tilbakevirkende kraft. Derfor var / er det lurt å kjøre opp på mc i år både mtp at det vil bli dyrer, og flere begrensinger. Nå er det riktig nok ikke vedtatt enda. Det skjer mest sannsynligvis i oktober i år. Trer ikke i kraft før 2013.

Skrevet

du har lov til å kjøre akkurat hva du vil.. er kun for de som skal ta lappen neste år.. blir ikke tilbake virkende!!

Skrevet
Får lyst til å trappe opp konejakta når jeg leser slikt ;)

;)

du er jo i konenes hjemland så..slå deg løs :lol:

Jeg trodde det var Ukraina... "ukrainska brudar"... er nærmest et begrep på div. datingsider... :)

Skrevet
Får lyst til å trappe opp konejakta når jeg leser slikt ;)

;)

du er jo i konenes hjemland så..slå deg løs :lol:

Ikke bare bare! Kjenner ei med fantastisk smil og sjarm som også er like nerdete som meg (hun elsker anime og TV-spill), går business-utdanning og har bodd internasjonalt før... Fått a på FB, får sjekke ut om kjemien er der ^^, Men det er ikke lett å finne småsprø jenter som elsker å ha det gøy... Jenta MÅ være av typen som ler hvis hun driter seg ut og de er det er få av her...

Så mange perfekte koner her (vil lage mat, passe på huset og unga, være lojal, ikke kreve penger, er vakre osv), men fytti, det er K J E D E L I G E damer ass. Skal ikke ha meg no robot... Skal gifte meg med ei som vil ta grimasebilder.

Skrevet
Ikke når man er pakistaner....på ferie i pakistan... :P

Hva er egentlig utfordringene hvis en pakistaner (mann eller kvinne) ønsker å gifte seg med f.eks en nordmann (etnisk)? Jeg kjenner til de tradisjonelle argumentene som f.eks religion, formuebeskyttelse og evt. æresbegreper, men det er vel ikke bare vi (altså i Norge og Danmark) som lever i multietniske samfunn og "blander" oss på godt og vondt? Det blir ikke skikkelig integrasjon for den går begge veier... for å si det litt firkantet.

Skrevet

Hahahaha. Han som står å prater under demonstrasjonen i Oslo nå spurte sint nå "hva skjedde med religionsfriheten og yttringsfriheten?" ... nei, sistnevnte er visst ulovlig å utøve om man spør de radikale muslimene...

Synes slikt oppstyr som har blitt rundt denne saken er helt ufattelig latterlig i det moderne 2012.

Satire er ofte en god måte å få frem gode poeng på, og jeg synes dette var bra skrevet: http://www.vg.no/nyheter/meninger/artik ... d=10069235

Skrevet
Var lissom kult så lenge det bare var meg..nå skal alle slenge seg på trenden... haha er forresten tilbud på barnestol med fast base på babyshop til 2499...

Kremt.. Du var vel etter meg, var du ikke? :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...