Azeton Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Vi kverker han først! Roadtrip! Når drar vi? Ta med søstra di så har jeg bil
316 Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Vi får se hvor store "konsekvenser" det får når halve Bimmers står på døra hans Skal si jævlen har baller, truer og greier når det er han som skylder penger Akkurat det er ganske "artig" ja. Fremstille meg som en skurk. Hallo, hvor lenge skulle jeg ventet før jeg gjorde noe? Holder ikke nesten 4 måneder? Jeg skal ikke gjøre meg til noen skurk. Det eneste "trusselaktige" jeg har kommet med er at jeg snart reiser dit selv og banker på døren hans. Selvfølgelig da for å få pengene mine, uten å lage noe bråk. Da fikk jeg bare beskjed om at han skulle snu bilen min i første kryss. Har også fått hjelp av en anonym bimmers-bruker. Han har også blitt truet, ved at svindleren har skrevet til meg "Få han til å slutte å mase. Hvis han fortsetter blir han et problem for meg, og problemer kvitter jeg meg med".
M|Fjeld Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Vi kverker han først! Roadtrip! Når drar vi? Ta med søstra di så har jeg bil Nei fy!
Fredrik 90 Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Akkurat det er ganske "artig" ja. Fremstille meg som en skurk. Hallo, hvor lenge skulle jeg ventet før jeg gjorde noe? Holder ikke nesten 4 måneder? Jeg skal ikke gjøre meg til noen skurk. Det eneste "trusselaktige" jeg har kommet med er at jeg snart reiser dit selv og banker på døren hans. Selvfølgelig da for å få pengene mine, uten å lage noe bråk. Da fikk jeg bare beskjed om at han skulle snu bilen min i første kryss. Har også fått hjelp av en anonym bimmers-bruker. Han har også blitt truet, ved at svindleren har skrevet til meg "Få han til å slutte å mase. Hvis han fortsetter blir han et problem for meg, og problemer kvitter jeg meg med". Såpass ja, jeg hadde uten tvil tatt med meg ett par kompiser og kjørt de sure milene til Sandnes eller hvor pokker det var og sett hvordan han "kvitter seg med problemer". Jeg snakker ikke om vold men å stå på døra hans og si "Hei! kan vi ikke bare gjøre opp nå og bli ferdige"
Yngvejos Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Jeg vil bare ha tilbake pengene mine jeg... Han vil drepe meg, tydeligvis... Jaja, nå er historien med bevis servert her hvis noe hender meg... Ta vare på dette innlegget! Gå til politiet og anmeld både svindelen og truslene.
316 Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Må jo gjøre det ja... Liker ikke å føle meg utrygg...! Har også rotet frem 2 "screenshots" av han, hvor han faker overføringer til meg. Dette er vel ikke så smart heller???
Dirty Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 ble litt kjip den innredninga, men var jo gratis, tenkte å lakke den med noe høyglanslakk, grå er el en slager?
gica Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Har lett litt, men har bimmers.no en egen spotte tråd ?
Kjexx Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Vi kverker han først! Vi slipper en m52b23 i hue på'n. Mye kom garasjen på totalt dirty?
matsrh Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Har lett litt, men har bimmers.no en egen spotte tråd ? Jepp Edit: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=111331&start=5715
asv Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 savnet likevel det lille ekstra trøkket jeg har i 325en da. Klart den ikke har like mye futt som 325d'en din med en udokumentert chip som visstnok gir bilen 73hk mer
Kjexx Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Ohh.. Sånn chip vil jeg ha.. Eller 4 stk da har jeg tett optil 500 hk.
m-alpin Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Fikk gratis kjøkken til garasjen jeg også i forrige uke,ikke helt ferdig da jeg måtte reise på jobb..
fish Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Hahaha... Her er en til dere som venter smått sånn etterhvert... http://izismile.com/2012/09/20/the_best ... _pics.html
Anbefalte innlegg