BimmerE46 Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 Veldig vanskelig det der. For min del var "kravet" at det ikke skulle være på topp 10-listen, ikke inneholde æ, ø eller å, samt ikke være superlett å rime på. "Vi" endte opp med Eline. Det er noe med det også, at det ikke må være så "in" eller mest populært. Men samtidig være ordentlig og ikke så lett å rime på nei. Vi synes dette var værre enn å finne navn til vår første som var gutt.
Kjexx Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 Noen som har bra forslag til et bra/fint/ordentlig jentenavn? Skal helst ikke kunne rime på noen mobbe ord. Vet det er vanskelig, men man tenker på fremtiden. Vi venter ei jente den 16 okt, men navn har vi ikke enda. "Kari" et utelukket allerede. Så har du et fint navn på så del det gjerne. Kirvil.
Mattae Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 gåen katalysator i følge obd tenkte gi et tappert forsøk på å rense lambda?
RS-Heggem Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 Perlaug, Pearly, Petronella. Eller som min bestemor, Nella.
Nytern Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 Lydia! Eller.. Pølse.. Rimer ikke på noe annet i det minste
Fredrik Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 Svenske fornavn har en tendens til å komme på moten et par år tidligere enn i Norge og Danmark. Tendensen går tildels mot anglosaksiske/internasjonale navn igjen (går i bølger). Pikenavn som Alice, Linnea, Nellie, Molly, Emilia, Nova, Saga, Felicia etc. er på vei opp. Tilsvarende er navn som Liam, Isak, Leo, Noah, Theo, Linus, Vincent, Alvin etc. på vei opp når det gjelder guttenavn.
Jordfræsar Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 Svenske fornavn har en tendens til å komme på moten et par år tidligere enn i Norge og Danmark. Tendensen går tildels mot anglosaksiske/internasjonale navn igjen (går i bølger). Pikenavn som Alice, Linnea, Nellie, Molly, Emilia, Nova, Saga, Felicia etc. er på vei opp. Tilsvarende er navn som Liam, Isak, Leo, Noah, Theo, Linus, Vincent, Alvin etc. på vei opp når det gjelder guttenavn. Bare vi ikke følger trenden med 3 fornavn som svenskene gjør
Dirty Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 Skjer med at Gs nettbutikken er nede, når jeg først hadde tenkt til å legge inn en saftig bestilling før fornuften tar over!
Markus E30 Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 NETTBUTIKKEN er dessverre nede for øyeblikket grunnet brudd hos Telenor!
wicky124 Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 [ Bilde ]Eller var det slik wicky? Var akkurat slik
wicky124 Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24667990lol for en pris Det er faktisk flere ting som taler for denne bilen. Først og fremst er den fra det siste modellåret med E39... og 122K kilometer er ikke mye til å være en 10 år gammel bil (knapt 12000 Km årlig). M47D20 motoren var den eneste R4 dieselmotoren som ble levert til E39. Den er ikke den mest moderne motoren idag, men den er stadig relativt økonomisk i forbindelse med E39 Touring (gjennomsnitlig ca. 0,60 liter/mil). Den holder også stadig godt følge med tilsvarende sterke biler (0-100 km/t på ca. 10,5 sekunder og en topphastighet på 205 Km/t). Hvis den aktuelle bilen i tillegg er nogenlunde uten rust vil jeg mene at prisen er høy, men ikke nødvendigvis helt gal... forutsatt at man er i markedet for en økonomisk E39 Touring... Man får en bedre E61 til den prisen...
Zaphod Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 Noe av det sykeste.. http://www.youtube.com/watch?v=Ph0SjLC_ ... _embedded#!
noekult Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 Jeg syns Aileen er et pent jentenavn, da Veldig sjeldent og, kun møtt to jenter med det navnet. Liker Anine også, veldig feminint. Linnéa er pent også, men begynner fort å bli veldig oppbrukt. Lykke til da.
Anbefalte innlegg