Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er egentlig skikkelig sulten! Har hatt Hobbykveld i dag, så vært på jobben 9-20:00, men en tulling lånte nøklene mine og la de på benken istedetfor i bilen som jeg sa, så når jeg kjørte ut og dørene ble låst fant jeg ut at nøklene mine lå inne.. Da var alt låst og folk dratt, så etter laang ventetid kom en vekter som skulle ta runden sin, som låste meg inn.. Så var det ut i bilen igjen og få ferdigkoblet dynavin-spilleren, s endte i at jeg var hjemme 22:30-ish.

kastet i meg to boller og krøpet under dyna, så nå er det natta ;)

Skrevet

Sitti og spilt Age Of Empires II en stund nå. Gir mange minner fra når jeg var mindre :D

Nå er det natta! Avdeling av den nye Ford B-Max i morgen, så jeg får få meg litt søvn så den ikke ser helt jævli ut når duken går opp :)

Skrevet
Noen som er sugne på nye felger? Hadde vært rått å hatt disse på en skamsenka E28

http://www.ebay.com/itm/NOS-BMW-M1-E26- ... es&vxp=mtr

Lyst på desse jeg da til min E28 http://www.ebay.com/itm/PENTA-8x16-BMW- ... 337c62221b

Horatio Caine er forresten en gjennomført rå type. Synes alle CSI programmene er fantastiske på sin måte, men H trekker det lengste strådet.

Ellers om han hadde sagt: :) Well I guess Frank ...... 8) I drew the longest straw YEAAAAAAAAH :lol:

Skrevet

lang og grusom dag på jobb... Etterfulgt av en bedre middag, surf&turf med kona, så snacks på sofaen med en film jeg egentlig ikke skjønte noe av..også en snartur til Lier for å hente S-klassen etter lakk og rustfjerning :)

Men fant jo fort at han hadde tatt rust på bakluka...men ikke på innsiden..Så må vel inn igjen når jeg har tid.. Men overrasket over hvor behagelig det er med kjøling og massasje i setene.. Blir vel å vaske og shine den imorgen etter jobb.. Burde igrunn får vasket/ryddet volvoen også..gått 3uker og 2100km siden siste vask og rydding...

Skrevet

Tenkte bare å spørre fort her før jeg tar kvelden...

Noen som har peiling på om det er forskjell på front dempere på E39 sedan og touring ?

Skrevet
Er det mellom otta-stryn?

Samme tanke slo meg! Ikke at jeg ville kjørt over der nå om jeg skulle til Ålesund :)

Dagens lekse.. Ikke stol på GPS'en! Den ville ha oss opp E16 til Fagernes og videre over fløya, dette tok 11-12 timer inkludert pauser.

På vei hjemover kjørte vi E136/E6 og kortet ned 3-4 timer med kun et par kjappe bensinstopp.

Bildet er fra Valdresfløya, kjørte inn i snøvær på beito som kort tid etter økte betraktelig. Byttet til vinterdekk framme og fortsatte med blanke sommerdekk bak. :) Var en smule glatt når jeg kjørte opp fløya med sjuern, men det gikk på håret! :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...