wicky124 Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Kostet 1200kr pr gang på den private klinikken mens ultralyd i uke 18 på offentlig sykehus er gratis.. Riksen hadde en enorm skjerm...altså.. STOR gammal kloss av en tv... Mens de private hadde ultratynne flatskjermer på 60tommer man kunne se fosteret på... Man får jo det man betaler for.. Ungen vår var iallefall veldig aktiv i magen.. full party danse og fist-pump jersey shore style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Hehehe ja sant det. Vi skal ta 3d på neste Hehe ja er spesielt når du ser han/hun for første gang, hører på hjertelyden og litt sånt. Det er gøy. Ble kanskje litt for homo det der. Men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 homo nei.. synes ikke det! det er lov å føle glede for en slik ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Homo er det vel ikke, få barn er jo det største du kan oppleve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Minst homo tingen i verden å glede seg til egen unge! Får jeg ei lita datter noen gang skal jeg faen meg sitte på en sånn bitteliten rosa lekestol og drikke liksom-te fra en bitteliten rosa kopp med stolthet og punche alle idioter som kaller slikt for homo midt på nesa og hei for en lang setning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Kostet 1200kr pr gang på den private klinikken mens ultralyd i uke 18 på offentlig sykehus er gratis.. Riksen hadde en enorm skjerm...altså.. STOR gammal kloss av en tv... Mens de private hadde ultratynne flatskjermer på 60tommer man kunne se fosteret på... Man får jo det man betaler for.. Ungen vår var iallefall veldig aktiv i magen.. full party danse og fist-pump jersey shore style Jeg vil faktisk heller påpeke at mange i Norge har blitt lurt eller politisk overtalt til å tro at det skal være slik. Med tanke på hvor mye skatt man betaler bør det ikke være slike banale forskjeller på private og offentlige tjenester. Det handler om inkompetent og dårlig ledelse. Her i Danmark... hvor vi må snu litt på kronene... betaler vi ikke egenandeler når vi er hos leger (almenpraktiserende, tannleger, øyeleger etc.) eller på sykehus. Det er heller ikke den store forskjellen på utstyr og servicenivå. Tvert imot kjøper de offentlige sykehusene plass på de private sykehusene hvis de selv er fullt booket opp. Resultatet er er de private sykehusene må konkurrere... og så faller prisene. Politikerne i Norge har åpenbart en lang vei å gå før det blir skikk på ting & tang (sykehus, veier, skoler etc.) forstår jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Evernote er meget bra til notater, men litt nysgjerrig på hvorfor et slikt software-selskap skal ha alle mulige urelevante og sensitive tillatelser når man laster ned appen (på Android, hvertfall, vet ikke hvordan det fungerer på iPhone).Jeg bruker forøvrig List Master Pro (Android) til "gjøremål" lister. Veldig enkelt å bruke, veldig oversiktlig og raskt også, samt at en kan eksportere backup-fil til Dropbox... Skulle ønske programmet hadde automatisk synk som Evernote, dog... Du får selge den e28n til meg. Å ja? Du byr 5000? Edit; Forøvrig veldig interessant hvor mange som er hypp på å kjøpe CRXen av meg etter prøvekjøring Får tilbud av hver 2. person som tester bilen Kan gi deg 5000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Ja var litt ironi. Men ja helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Evernote er meget bra til notater, men litt nysgjerrig på hvorfor et slikt software-selskap skal ha alle mulige urelevante og sensitive tillatelser når man laster ned appen (på Android, hvertfall, vet ikke hvordan det fungerer på iPhone).Jeg bruker forøvrig List Master Pro (Android) til "gjøremål" lister. Veldig enkelt å bruke, veldig oversiktlig og raskt også, samt at en kan eksportere backup-fil til Dropbox... Skulle ønske programmet hadde automatisk synk som Evernote, dog... Du får selge den e28n til meg. Å ja? Du byr 5000? Edit; Forøvrig veldig interessant hvor mange som er hypp på å kjøpe CRXen av meg etter prøvekjøring Får tilbud av hver 2. person som tester bilen Kan gi deg 5000 GFYS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Hvor mange % mer power får an ned kompressor på en vanlig 2 liter? M52? Er vell ikke rare greierne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 M52tub20 får iallefall 100hk mer, så er vel noe å hente ut av din også http://www.esstuning.com/products/M52TU ... 2%29-.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Har kikka litt på dette : http://store.activeautowerke.com/active ... eType=BtoC Hadde vært gøyt da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 ja, når du snakker om å gå fra 193-360hk så tror jeg du skal klare iallefall fra 150-250 om ikke mer, virker jo som et komplett kitt, og ikke illle pris heller! hadde kjørt på jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Casen e vell at e får vell egentlig inn en m3 til den prisen:s men Ditta e mer bolt on da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 mange som har m3, det her kan du bruke videre på andre motorer også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg