Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Æsj da var bilen avskilta frem til 1. Mai når lønninga kommer.... herskens dyre forsikringa -.-

Hvor får man kjøpt busskort? :lol:

Blei du avskilta grunnet manglende forsikring? Å kjøre uten er jo komplett idiot..

Fint å måtte betale avskiltnings-gebyr da :)

Skrevet

Yeah, har ikke penger til og betale forsikringa da den er altfor dyr for en student som meg ^^

Så da blir det og avskilte istedet.. eller hvertfall la være og bruke bilen.

Hvor mye er det gebyret på foresten? Betale når jeg leverer og henter?

Skrevet

Zibiri: Smart move. For oss alle :lol:

Da er man ferdig med opplæringa for budbil... Det vakke no særlig :P Bare stresse i sentrum (parkeringshelvete), finne adresser hele dagen (det som alltid er gøy), få sub-OK lønn (for plutselig står det stille uten oppdrag) og slite egen bil (bare der går det jo noen tusenlapper i måneden i lengden)... Får se hvordan det går alene på veien på mandag. Måtte leie PDA av dem og, makan, 500 i måneden... :shock:

Vel, jeg lå og chillet på sofaen og så på TVen. På bordet lå par-tre tomme colabokser. Et av dem flytta på seg ca. 5-10 cm... Fikk fnatt og opplevelsen satte spor i meg i noen uker.

Det er veldig mange som opplever slikt...

Ouff, evighet siden jeg sto opp kl 7 og gikk ut kl 8 ass...

"The force is strong with this one..."

:lol:

Vel, jeg lå og chillet på sofaen og så på TVen. På bordet lå par-tre tomme colabokser. Et av dem flytta på seg ca. 5-10 cm... Fikk fnatt og opplevelsen satte spor i meg i noen uker.

Det er veldig mange som opplever slikt...

Ouff, evighet siden jeg sto opp kl 7 og gikk ut kl 8 ass...

"Fnatt er den danske betegnelsen på skabb, hovedsakelig i underlivet."

http://no.wikipedia.org/wiki/Fnatt

:lol:

:oops:

klarte å havne bak en kar i køen på biltema som mente på at den skru trekkeren han skulle ha var dyr, den kostet jo kun 19.50kr på europris. Når ho bak disken sa at ho ikke kunne gjøre noe med prisen på den så ble han skikkelig sur og begynte å gnåle om dårlig service. Heldigvis så klarte han tilslutt å betale de 22kr det var for skrutrekkeren da...

Stod en gal kjerring på Clas Ohlson på Storo i går. Maste om et eller annet med solcellepaneler. Han bak skranken prøvde å forklare henne noe 3 ganger, til slutt stod 2 kunder ved siden av som også prøvde å forklare det samme. Men hun hadde rett og gikk ut rød og bråkete. Noen folk ass.

Skrevet
Yeah, har ikke penger til og betale forsikringa da den er altfor dyr for en student som meg ^^

Om du leverer inn er det ingen gebyr, verre om du blir avskiltet :P

Såååå dyr forsikring da? Har ikke du råd til forsikring så har du vell heller ikke råa til vedlikehold?

Skrevet

Om du leverer inn er det ingen gebyr, verre om du blir avskiltet :P

Såååå dyr forsikring da? Har ikke du råd til forsikring så har du vell heller ikke råa til vedlikehold?

Aightaight..

Er ikke så veldig dyr egentlig, 5400,- i året ;)

Men med en måndtes inntekt på 3500,- så blir det leit når du i tilleg skal ha råd til bensin og mat, akk gjort opp for årsavgift og bot på 4k også..

Blir dårlig med tid til bilen generelt da ja, har så mye planer for den, ser ut som et helsikkes etter vinteren.. men når alle regninger er betalt og sommerferien starter og en kan begynne og jobbe litt igjen så blir det en del penger til bil igjen <3

Skrevet

Onkelen til dama har enerett på dette "spennende" produktet i Norge. Lurer på om jeg skal prøve å bli litt bedre kjent med fyren, kanskje han kan ta meg med i noen spennende prosjekter, hehe. Han har nemlig kjøpt seg en Barockengel nå, så da får vi flere ting til felles :)!

Skrevet
Måtte leie PDA av dem og, makan, 500 i måneden... :shock:

Kjøpe en htc av meg? 5-600,-

uten abbonement., Og skjermen må limes på ellerno!

Skrevet

Nei ass, usikker på hvor lenge jeg skal være der. Også orker jeg dessverre ikke mobiler der jeg må ordne på ting og tang før det skal brukes.

Nå er det straks Fristyle Motocross på NRK3 :D

Skrevet
Nei ass, usikker på hvor lenge jeg skal være der. Også orker jeg dessverre ikke mobiler der jeg må ordne på ting og tang før det skal brukes.

Noekult, har ikke du en bachelorgrad liggende? Vansjelig å få jobb om dagen, siden du beveger deg inn på "ukjente markeder"?

Skrevet

Da har madammen kjøpt Samsung Galaxy Tab til oss. Dvs en til hver av oss :-) Ennå ett leketøy å lære seg funksjonene på. Grei å ha på hyttetur. Bra skjerm, lett å lese aviser og slikt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...