Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg snakket med en i familien i går og han anbefalte også klart Nemi (520d E60). Jeg skal selv se nærmere på det når jeg får tid, virker som et bra selskap.

[:P

Nemi er billige, men klin umulige å forhandle med ved en ulykke... så jeg hadde styrt unna med mindre du er veldig glad i masse papirarbeid... tror jeg så deg dure forbi isted...putra rundt i s-klassen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det en tur til Stryn og Oktoberfest til helgen. Noen som har kjørt over Strynefjellet de siste dagene?

Kjørte over strynefjellet nå på søndagen = ingen kø eller veiarbeid, men en del støv inne i tunnellene.. Apropo de "kolonne" kjøringene...blir man seriøst stående i kø og kun kan kjøre over 3 ganger om dagen!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med en i familien i går og han anbefalte også klart Nemi (520d E60). Jeg skal selv se nærmere på det når jeg får tid, virker som et bra selskap.

[:P

Nemi er billige, men klin umulige å forhandle med ved en ulykke... så jeg hadde styrt unna med mindre du er veldig glad i masse papirarbeid... tror jeg så deg dure forbi isted...putra rundt i s-klassen <3

Okey, det var det jeg var nysgjerrig på... Behandling av ulykker... Kjipt om Nemi er vrien og ikke gidder å gi erstatning i tilfelle alvorlig ulykke :? Får søke litt på Google i morgen...

Hehe, du spotter meg hver jævla gang jo :) Bilde av S-klassen btw, så jeg kan kjenne igjen bilen din tilbake? Har ikke sett den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti... 1-eiers og norsk 535M under 100.000 km :o

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37439004

Er farfar sin det der . Kan bekreftes at den er i "mint" condition Hehe :P er vel egentlig den bilen som fikk meg til å bli intr. I BMW relativt tidlig :D

Koselig :D Skulle ønske jeg hadde BMW-entusiaster i familien min også, men holder jevnt på med misjonering blant venner og familie, får satse på at jeg klarer å smitte noen jeg også [-o<

Hadde E46 sedan som skolebil, savnet følelsen, kjøpte E30 Touring og da var det gjort - hekta!

Hehe ja er ikke så vanskelig å bli hekta :P

Angående forsikringsselskapet Nemi så vil jeg bare si styr unna !:-)

Jeg har blitt frastjålet en e60 525d og hadde IF har fått avvist saken der pågrunn av de mener bilen er umulig å stjele bla bla bla osv osv (advokat osv er inne i bildet men nok om det). Etter avisoppslag i drammenstidende så kom jeg i kontakt med en som også har blitt frastjålet en e60 , da en 535d lci! Han hadde Nemi , samme kranglete gjengen de også og samme sak for han .ikke fått ei krone advokat full pakke. Så anbefaler absolutt ikke hverken If eller Nemi .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henta den inatt...så har ikke så mange bilder enda... Vært hos en fyr på gjerdrum og kodet om litt på bilen samt sletta feilmld.. Ble noe helt annet å kjøre faktisk..

Apropo crx...

[ Bilde ]

Nice :)

Hehe ja er ikke så vanskelig å bli hekta :P

Angående forsikringsselskapet Nemi så vil jeg bare si styr unna !:-)

Jeg har blitt frastjålet en e60 525d og hadde IF har fått avvist saken der pågrunn av de mener bilen er umulig å stjele bla bla bla osv osv (advokat osv er inne i bildet men nok om det). Etter avisoppslag i drammenstidende så kom jeg i kontakt med en som også har blitt frastjålet en e60 , da en 535d lci! Han hadde Nemi , samme kranglete gjengen de også og samme sak for han .ikke fått ei krone advokat full pakke. Så anbefaler absolutt ikke hverken If eller Nemi .

Takk for heads up! Da velger jeg å styre unna også, og rart det derre med If... De har jo alltid de groveste prisene (for oss under 30, hvertfall)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...