Jordfræsar Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 ok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Overgangen over Strynefjellet gikk veldig bra i dag! Mye støv i tunneler men nesten ikke noe trafikk. Nå er det Oktoberfest i Stryn og jenter i bondepike drakt som gjelder Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Overgangen over Strynefjellet gikk veldig bra i dag! Mye støv i tunneler men nesten ikke noe trafikk. Nå er det Oktoberfest i Stryn og jenter i bondepike drakt som gjelder Skål! Oktoberfest uten Wasserstrudel, nei det har jeg ikke trua på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Oktoberfest i september har ikke jeg trua på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 En kollega har vært på Oktoberfest i München nå nettopp og det var visst litt av en opplevelse De var en vennegjeng som reiste ned og det endte visst med både strippeklubb (og litt til ) og glattcelle for han ene Jeg foretrekker heller å surre rundt på BMW Welt dagen lang jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Skal man på oktoberfest må man stikke til landsbygda i tyskland, der er feelingen ganske så riktig Har noen venner som er en eller plass der hvert eneste år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 I fare for å bombe deg, så skal jeg heller opplyse din manglende iq... Allah er det samme som Gud. Ergo, vitsen din var helt på trynet feil. Om du hintet til Muhammed, den hellige profet i Islam, så skrev du isåfall feil. Dog er en slik vits teit å skrive da kebab ikke har noe med islam å gjøre.... anyway du er homo så fuck it Så Allah er liksom deres Gud og Muhammed er deres Jesus? Det er jo ikke å herme lite etter andre da, noe bedre kunne dere vel kommet opp med Er vel ikke nødvendig å kalle noen homo bare fordi de kommer med en "Islamvits". Er så jækla hårsåre de muslimene, tåler ikke en uskyldig liten tegning en gang Jeg mener nå at denne delen av verden hvor vi har kristen relgion så kan vi tegne så mye Muhammeder vi vil Å jesus kristus hvor var du i relegionstimene på skolen? Nå kjenner jeg selv flere muslimer, og mange av de gir seg en god faen i karikaturtegninger av profeten Mohammed. De er vel like forskjellige som kristne mennesker og praktiserer religionen sin ulikt slik det er i alle religioner. Det bor per i dag 163 000 muslimer i Norge (kilde: wikipedia.. ja dårlig kilde men det gir oss likevell et bilde) og kanskje noen tusen av disse demonstrerer over karikaturtegninger - likevell drar du paralllel med at alle som holder til Islam demonstrerer. Når det er sagt er jeg mye i mot islamisering av Norge. Vi må kunne tilpasse hverandre i et norsk samfunn og holdningene til mange som holder med Islam er helt på trynet i det norske samfunnet. Vi må kunne klare å gi rom for og til en viss grad tilrettelegge for dem, men da må de også respektere den kulturen vi allerede har opparbeidet oss i dette samfunnet - noe mange invandrermuslimer også gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Har en manneleke stående bak huset, er til salgs hvis noen mangler en sånn [ Bilde ] Er ikke helt sikker, skal ta en ekstra titt. Men tror ganske sikkert at jeg mangler en sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Har en manneleke stående bak huset, er til salgs hvis noen mangler en sånn [ Bilde ] Er ikke helt sikker, skal ta en ekstra titt. Men tror ganske sikkert at jeg mangler en sånn Det gjør du garantert, menn uten formula offroad er femi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 I fare for å bombe deg, så skal jeg heller opplyse din manglende iq... Allah er det samme som Gud. Ergo, vitsen din var helt på trynet feil. Om du hintet til Muhammed, den hellige profet i Islam, så skrev du isåfall feil. Dog er en slik vits teit å skrive da kebab ikke har noe med islam å gjøre.... anyway du er homo så fuck it Så Allah er liksom deres Gud og Muhammed er deres Jesus? Det er jo ikke å herme lite etter andre da, noe bedre kunne dere vel kommet opp med Er vel ikke nødvendig å kalle noen homo bare fordi de kommer med en "Islamvits". Er så jækla hårsåre de muslimene, tåler ikke en uskyldig liten tegning en gang Jeg mener nå at denne delen av verden hvor vi har kristen relgion så kan vi tegne så mye Muhammeder vi vil Å jesus kristus hvor var du i relegionstimene på skolen? Nå kjenner jeg selv flere muslimer, og mange av de gir seg en god faen i karikaturtegninger av profeten Mohammed. De er vel like forskjellige som kristne mennesker og praktiserer religionen sin ulikt slik det er i alle religioner. Det bor per i dag 163 000 muslimer i Norge (kilde: wikipedia.. ja dårlig kilde men det gir oss likevell et bilde) og kanskje noen tusen av disse demonstrerer over karikaturtegninger - likevell drar du paralllel med at alle som holder til Islam demonstrerer. Når det er sagt er jeg mye i mot islamisering av Norge. Vi må kunne tilpasse hverandre i et norsk samfunn og holdningene til mange som holder med Islam er helt på trynet i det norske samfunnet. Vi må kunne klare å gi rom for og til en viss grad tilrettelegge for dem, men da må de også respektere den kulturen vi allerede har opparbeidet oss i dette samfunnet - noe mange invandrermuslimer også gjør. Flott innlegg, veldig oppegående og rikitg etter min mening Ja, jeg mener også som muslim at tilpasning bør skje begge veier. Man må ikke gi kall på sin tro, men man kan heller ikke kreve alt mulig i et nytt land man bosetter seg i. Alt jeg vet er at jeg var 10x mer takknemlig for å kunne bo i Norge etter mine 3 uker i Pakistan nå nylig. Stabil økonomi, snille og oppegående mennesker, flott og stabil natur og ikke minst pene piker. Kan ikke be om mer! Derfor mener jeg at folk som ikke trives her bare kan dra hjem igjen og heller la oss som ønsker å bidra med noe få lov til å fortsette livet vårt i dette landet uten mas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Ny doning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Overgangen over Strynefjellet gikk veldig bra i dag! Mye støv i tunneler men nesten ikke noe trafikk. Nå er det Oktoberfest i Stryn og jenter i bondepike drakt som gjelder Skål![ Bilde ] Pupper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 I fare for å bombe deg, så skal jeg heller opplyse din manglende iq... Allah er det samme som Gud. Ergo, vitsen din var helt på trynet feil. Om du hintet til Muhammed, den hellige profet i Islam, så skrev du isåfall feil. Dog er en slik vits teit å skrive da kebab ikke har noe med islam å gjøre.... anyway du er homo så fuck it Så Allah er liksom deres Gud og Muhammed er deres Jesus? Det er jo ikke å herme lite etter andre da, noe bedre kunne dere vel kommet opp med Er vel ikke nødvendig å kalle noen homo bare fordi de kommer med en "Islamvits". Er så jækla hårsåre de muslimene, tåler ikke en uskyldig liten tegning en gang Jeg mener nå at denne delen av verden hvor vi har kristen relgion så kan vi tegne så mye Muhammeder vi vil ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Overgangen over Strynefjellet gikk veldig bra i dag! Mye støv i tunneler men nesten ikke noe trafikk. Nå er det Oktoberfest i Stryn og jenter i bondepike drakt som gjelder Skål![ Bilde ] Pupper. Stemningsbilde fra Stryn i kveld: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Knut din pekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg