Jokkke Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Må ha facelift Utrolig spent på å se bilder av M5'en du henter Tzunami Og ikke minst felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Men med alternativ beregning så blir det jo ikke så hakkene galt å ta inn en E39 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Hehe lager vel tråd når jeg har handelen i boks skal "hente" bilen i morgen, men blir ikke å dra hjemover før mandag morning da det ble noe galt med eksportskiltene :/ greit jeg tok fri mandag også "itilfelle rottefelle" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Ombygg tzunami? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Jess har ikke råd til å ta inn org på skilter :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Skal det selv ass. Skal du rippe bilen din helt og ta over absolutt alt? Hva koster det deg uten om bilen? Altså å få med deg bilen? Tar det lang tid å fikse export greiene? Betalt via bank? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Skal det selv ass. Skal du rippe bilen din helt og ta over absolutt alt? Hva koster det deg å exportere bilen? Altså å få med deg bilen? Tar det lang tid å fikse export greiene? Betalt via bank? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Selger har fikset alt av eksportdelen, koster 400-500 euro for papirer og skilter, inkl. ansvarsforsikring(jeg tegner kasko i tillegg når jeg kommer til Norge igjen!) har ikke betalt for bilen enda, men blir nok i banken på mandag iallefall, enten cash eller overføre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Nice. Og da er det bånn gass til norwegen? Whach out for tha police. En kompis ble stoppet i 270 der nede det ble ikke populært, han fikk også kjøreforbud i danmark på samme tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Vi er 4 kompiser, 3 med lappen, så skal komme meg hjem iallefall xD men blir å cruise rolig hjem uansett vil bli kjent med bilen før det blir noe effektivisering av en brøkdel av hestekreftene under panseret der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Lurt det. Strøken m5 eller? Samme farge som din 5er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Har kun en touring nå, og er ikke samme farge som den nei. Men virker veldig strøken! Har gått et lite stykke, men ser ikke på det som noe problem:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 har bestilt noe deler fra koed som haster litt smått. lang tid tar det ca før de kommer til oslo? må ha de før jeg får flytta bilen en meter uten og plage halve oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Er spent på å se Tzunami Duetten: mitt beste tips er å høre med de, om det haster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Nach hos Markus! Grace, hvor er du??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg