Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Spotify og fjernbetjening på ratt sliter du vel med uansett?

Skal uansett ikke være noen endringer her fra iOS5 såvidt jeg vet. iPhone 3g-en min fikk aldri noe mer enn iOS3 (eller var det 4?) og iPhone 5-en har jeg ikke testet i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotify og fjernbetjening på ratt sliter du vel med uansett?

Skal uansett ikke være noen endringer her fra iOS5 såvidt jeg vet. iPhone 3g-en min fikk aldri noe mer enn iOS3 (eller var det 4?) og iPhone 5-en har jeg ikke testet i bilen.

Neida, nå har jeg fjernbetjening på rattet og spotify. Kjedelig om det ble mista. Jeg får oppgradere og prøve selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke Spotify, men når en kamerat gjorde det i min bil mener jeg på vi måtte først starte iPod, så Spotify og slikt tull, men muligens det var før iOS5 kom når jeg tenker meg om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke Spotify, men når en kamerat gjorde det i min bil mener jeg på vi måtte først starte iPod, så Spotify og slikt tull, men muligens det var før iOS5 kom når jeg tenker meg om..

Kan nok stemme det awt. Men er bare første gangen man kobler på iPod'n. Om man slår av bilen og starter ved en senere anledning er det Spotify som fortsatt er avspiller'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...