Larsinnj Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Er ikke mye gøy å komme fra en plass der alle kjenner alle å få denne artikkelen slengt i trynet. Sitte å fundere på hvem som er like gammel som meg som ligger kritisk skadet på sykehuset liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Blir nok en schlæger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 iOS 6 og CCC. Does it work? Anyone... awt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 iOS 6 funka greit d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 iOS 6 funka greit d Med spotify au og fjernbetjening på rættæ? Har en iPhone touch. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Finnes det Anna enn iPhone touch a ? faktisk ikke prøvdXD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Finnes det Anna enn iPhone touch a ? faktisk ikke prøvdXD Jarra, tenkte på om du hadde en iFøn 4/4s/5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Åj, Hehe tidlig på morgen har 4s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Spotify og fjernbetjening på ratt sliter du vel med uansett? Skal uansett ikke være noen endringer her fra iOS5 såvidt jeg vet. iPhone 3g-en min fikk aldri noe mer enn iOS3 (eller var det 4?) og iPhone 5-en har jeg ikke testet i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Spotify og fjernbetjening på ratt sliter du vel med uansett?Skal uansett ikke være noen endringer her fra iOS5 såvidt jeg vet. iPhone 3g-en min fikk aldri noe mer enn iOS3 (eller var det 4?) og iPhone 5-en har jeg ikke testet i bilen. Neida, nå har jeg fjernbetjening på rattet og spotify. Kjedelig om det ble mista. Jeg får oppgradere og prøve selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Jeg bruker ikke Spotify, men når en kamerat gjorde det i min bil mener jeg på vi måtte først starte iPod, så Spotify og slikt tull, men muligens det var før iOS5 kom når jeg tenker meg om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Jeg bruker ikke Spotify, men når en kamerat gjorde det i min bil mener jeg på vi måtte først starte iPod, så Spotify og slikt tull, men muligens det var før iOS5 kom når jeg tenker meg om.. Kan nok stemme det awt. Men er bare første gangen man kobler på iPod'n. Om man slår av bilen og starter ved en senere anledning er det Spotify som fortsatt er avspiller'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Ok, kan nok stemme det. Jeg er litt spent på hvordan den nye idiotiske lightning-kontakten fungerer i bilen, men får ikke testet det uten adapter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Ok, kan nok stemme det. Jeg er litt spent på hvordan den nye idiotiske lightning-kontakten fungerer i bilen, men får ikke testet det uten adapter. Leste at den fungerte fint med iOS 6 og F30. Men har dessverre ikke noe mer info enn det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg