Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som kan tenke seg en prisantydning på Azev A, 4x100 i 9x16 foran og 10x7 bak?

10x17" er ikke å skaffe nytt mere i 4x100, så de er vel litt "sjeldne".. 9x16" koster nye ca 2500,- pr/stk..

Noen tanker?? Lurer på å selge et sett, men vet ikke helt hva jeg evt skal legge de ut for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitt med ustabil D-link ei stund, så bytta til en fancy Netgear router (N900). Denne tima out i irc og var generelt humørsyk. Returnerte til komplett og handla en Linksysdings som fungerte strøkent til kl 09.25 i morres. Nå nekter den å finne IP :D

Var så digg å slippe tull i 5-6 dager! Det rare er at Linksysen gir meg nett i ganske nøyaktig 10sek om jeg plugger ut/inn strømmen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags leverandør har du? Vil den ikke ta imot leie av IP fra ISP? DHCP eller PPPoE?

Har fiber fra Eidsiva! Ønsker at ferdighetene var litt.. Bedre.. Da hadde jeg kanskje forstått mer.. Har fint nett nå ihvertfall, problemet er at jeg nå har ledning fra fiberboks rett i min egen pc. Dvs at fruen er nettløs, ikke veldig populært :wink:

Den står på DHCP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil si at du har fibersentral med TV og Internett ut av denne boksen? Er det ikke mulighet for å kjøre trådløst direkte fra fibersentralen din? Etter en titt på hjemmesiden til Eidsiva er internett med fibertilknytning hos dem forbanna dyrt! 1000kr måneden for en 50/50 linje... Betaler man det i Oslo for Altibox over fiber får du minst 100/100, hvis ikke 200/200..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags leverandør har du? Vil den ikke ta imot leie av IP fra ISP? DHCP eller PPPoE?

Har fiber fra Eidsiva! Ønsker at ferdighetene var litt.. Bedre.. Da hadde jeg kanskje forstått mer.. Har fint nett nå ihvertfall, problemet er at jeg nå har ledning fra fiberboks rett i min egen pc. Dvs at fruen er nettløs, ikke veldig populært :wink:

Den står på DHCP.

Er du komfortabel med dætæ/firmware osv, anbefaler jeg deg å prøve DD-Wrt for din Linksys. Men forbehold om at du har en versjon de støtter ;) Hva heter ruter'n?

Denne har jeg (fantastisk bra med shibby firmware): http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=74 ... 20D71DBD87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...