Kjexx Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Jeg bestilte dørmatter i førsten av juni, fik de siste uka i september.. 4 mnd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Jeg bestilte dørmatter i førsten av juni, fik de siste uka i september.. 4 mnd.. Wow,, sendte du mail å maste om å få sendt dørmattene da? det er faktisk sykt lang tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Schmiedmann er døds trege. Da tok 3 måneder før eg purra på Epost. Og då skreiv dei at varene var sendt dagen etter eg purra. Venter fortsatt på resten av delene som eg bestilte tidlig juni. Får du feil deler så hjelpe da ikkje å kontakta dei på Epost. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Haha, tøffeste forbikjøringa jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Jeg bestilte en hau av deler i fjor som skulle komme etter noen dager, fikk etter en del uker en melding om at delene var ankommet! Da jeg kom dit og skulle hente delene mine gikk selgeren rett i forsvarposisjon, dette var tydeligvis ikke tilfelle. Etter å ha surra frem og tilbake lenge dukka den ene bestillingen av fjorten toppbolter opp(Jeg fikk forøvrig ti) Han var da strålende fornøyd over at jeg hadde fått alle varene mine. Etter å forklart at jeg hadde bestilt flere ting fikk jeg i trynet " Du har sikkert bestilt av en av de andre, jeg hadde hvertfall ikke surra slik". Noe som var rart, da jeg tydelig kjente igjen han fra første gangen jeg møtte opp og bestilte, samt hadde hans visitkort. Da nekta han plent på at jeg hadde snakka med han tidligere. Det hele endte med at jeg gikk derifra uten noen av mine deler! Jeg stakk da innom GS og bestilte det jeg skulle ha. Noen mnd. senere fikk jeg enda en melding om at delene mine var ankommet butikk. Valgte da å overse denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Jeg bestilte dørmatter i førsten av juni, fik de siste uka i september.. 4 mnd.. Wow,, sendte du mail å maste om å få sendt dørmattene da? det er faktisk sykt lang tid.. Det gjorde jeg se. De unnskyldte seg med alt mellom himmel og jord. Hvordan i alle dager kan jeg koble opp sub i e39 med orginal cdspiller? Jeg har lyst til å ha inn en se. Har forsterker og sub. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Har flere problemer med onecall for øyeblikket, eller er det bare meg?Mobildata er ikke-eksisterende på telefonen, og jeg kommer ikke inn på onecall.no via pcen heller Det begynte ca klokken 9 i dag. var strømbrudd i store deler av oslo i dag morges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Observert rundt Ringsaker i dag:[ Bilde ] Det bilde der er nok ikke fra ringsaker, i hvertfall ikke fra idag, så det på en utenlandsk nettside for ca 1 og en halv uke siden.... men ja, imponerende greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Synes nå ikke flyforsvaret til Norge er så imponerende da, er ikke F16 flya våre fra 70 tallet? Nå har ikke jeg peiling på fly og forsvar men jeg vet iallfall at i passasjerflyverden så er fly fra 70 tallet i dag veldig fyfy Fra denne årgangen så er det kun russiske og afrikanske flyselskaper som har slike fly og de har flyforbud over Europa, her er det snakk om jagerfly som er like gamle og skal forsvare ett land?Men for all del, jeg har ikke peiling på sånt så jeg bare spør Hva mener du? F-16 blir faktisk fremdeles produsert med samme skall og basert på de samme systemene som f-16 ble levert med til norge i 1980. F-16 CCIP ble f.eks påbegynt i 2001, så at det er en dagsaktuell maskin er det så absolut. De norske maskinene (Block 10 og 15 om jeg ikke husker feil) er oppgradert mange ganger. De var vell sent på 90-tall gjennom en ganske omfattende oppgradering. De ble etter dette hetende for F-16 MLU hvor MLU står for Midlife update. Generelt veldig godt vedlikehold og våpensystemet er vel så "up to date" som du kan få det tror jeg. Ingen grunn til å avskrive F-16 som en topp maskin fordi de ble levert på 80-tallet. De er nok langt mer moderne enn mye annet av nye kjøretøy som kommer den dag i dag er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Hva mener du? F-16 blir faktisk fremdeles produsert med samme skall og basert på de samme systemene som f-16 ble levert med til norge i 1980. F-16 CCIP ble f.eks påbegynt i 2001, så at det er en dagsaktuell maskin er det så absolut.De norske maskinene (Block 10 og 15 om jeg ikke husker feil) er oppgradert mange ganger. De var vell sent på 90-tall gjennom en ganske omfattende oppgradering. De ble etter dette hetende for F-16 MLU hvor MLU står for Midlife update. Generelt veldig godt vedlikehold og våpensystemet er vel så "up to date" som du kan få det tror jeg. Ingen grunn til å avskrive F-16 som en topp maskin fordi de ble levert på 80-tallet. De er nok langt mer moderne enn mye annet av nye kjøretøy som kommer den dag i dag er. Ja... F-16 beviste under operasjonene i Libya at den stadig kan brukes under bestemte forhold som f.eks taktisk bombing og rekognosering, men NATO bruker idag nødig F-16 i mer strategiske operasjoner som kan involvere direkte kontakt med tilsvarende fientlige jagerfly. I slike tilfeller foretrekkes Eurofighter Typhoon og Boeing Super Hornet... iallefall frem til Lockheed Martin F-35 tar over og spiller hovedrollen. Jeg synes imidlertid at F-16 Fighting Falcon "Viper" er et temmelig elegant fly. Profilen er karakteristisk og vekker følelser... litt som Supermarine Spitfire. F-35 blir definitivt ikke det samme rent visuelt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Har ingen positive erfaringer med Schmiedmann jeg heller, men kan klart tenkes at de har blitt bedre med tiden. Deler dette. Har heller null positivt å si om Schmiedmann.. Gikk vel... 3mnd før jeg fikk varen. Etter en masse telefoner, som de ikke svarte på, eller når de svarte, så ble jeg satt over til noen andre, så la de på.. Svarte ikke på E-post. Har i ettertid blitt kontaktet av en person som jobber litt opp i Schmiedmann Norge.. Kom liksom med et "tilbud" da jeg skrev en plass at jeg ønsket div til E30`n. Han sendte meg en mail, der jeg fikk en superduperpris på delene jeg ønsket. Skrev høffelig tilbake at dette var dyrere enn det jeg får det til hos KOED, FØR rabatten min er lagt til. Skrev også at etter episoden med siste bestilling, så fristet det lite å handle fra de.. Etter det fikk jeg ikke mere svar, som jeg tenkte Vedkommende hadde kanskje kunne redda rævva si med å i alle fall svare, å evt strekke seg til å gi meg gode priser på et kjøp, som kanskje jeg hadde mottatt før det hadde gått 3mnd.................. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Står fraktrater på venstre kolonne på interdekk. Dekkonline har gratis frakt, så summen totalt blir omtrent det samme ved kjøp av 4 dekk Om ikke prisene har forandret seg siden i går! Åja, så ikke det jeg men er det ikke sånn at det er en annen gummiblanding i de tyske dekka? (ekke dekkonline tysk? ) mulig jeg er feil informert Har du sjekka lokalt? Vinterdekk i normale dimensjoner bruker ikke å være mye dyrere hos din lokale dekksjappe enn på nett. 5100 skulle de ha her på bilxtra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Har ikke aning.. Jeg kjøpte på Interdekk i fjor til E91`n.. Continental dekk.. De var knallgode.. Kanskje tryggere å handle der for å få "nordiske" dekk enn på dekkonline.. Muligens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Så bra Tenker det blir derfra da nordendekk.no var billigere men blei toll og frakt og moms så blei dyrt tilslutt Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Så bra Tenker det blir derfra da nordendekk.no var billigere men blei toll og frakt og moms så blei dyrt tilslutt Takk for tipset! Nordendekk er 316 veldig glad i etter hva som hendte med hans ordre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg