Fredrik Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 [ Bilde ] I like a lot... nesten synd at eksosanlegget er fjernet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 HASTER! Noen i oslo som kan komme og hjelpe meg med starthjelp? bilen er helt tom og da hjelper det vel lite med trill start? eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 hehe.. naf? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 de skal ha mer penger enn jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Har du ikke fått start enda? hvor i oslo står du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 har ikke prøvd.. tenkte kanskje han jeg er på besøk hos kjente noen som kunne hjelpe man var ikke mye hjelp i han står ikke langt unna holtet ved ekeberg.. grottenveien heter det her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Du har lagt inn så mye innsats ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 kjenner generelt lite folk inni her men har ringt de jeg kjenner og enten så har de ikke tid eller så har de ikke bil vet ikke helt hvor den "har ikke prøvd" kom ifra men tenkte litt på trillstart men så lenge bilen er helt skrapa hjelper vel det lite? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 pm dutten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 kjenner generelt lite folk inni her men har ringt de jeg kjenner og enten så har de ikke tid eller så har de ikke bil vet ikke helt hvor den "har ikke prøvd" kom ifra men tenkte litt på trillstart men så lenge bilen er helt skrapa hjelper vel det lite? Funker det, må bare trille litt lenger enn om du hadde hatt strøm på batteriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Jaja, kan sikkert hjelpe deg om du trenger det. er 10 min og kjøre for min del.. skal uansett en tur å se på damer Ikke la mfjeld nærme seg bilen din! den selvanntenner da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 skarru ha juling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Det hadde igrunn vært morro å sett hvordan gikk, møtes på grottenveien ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Deal!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 haha.. lenge leve bimmers.no sier bare jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg