Azeton Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Mfjeld som har fått tungbillappen og greier.. høy på pæra så det holder Men om du trengte hjelp, pm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 håper da ikke han kommer med altfor stor bil.. er bratt og trangt som fy her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Du må ikke bli redd når du ser han.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Skal nok gå bra Sent from my HTC One S using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Azeton du har pm! Sent from my HTC One S using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Kanskje man burde byttet motorkonsept til en annen høvelbenk med 2v-topp for 2013-sesongen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Hehe, å bygge bolig er ikke bare bare Jeg kan med sikkerhet si at den Norske filmklassikern "Norske Byggeklosser" stemmer sånn passe bra med virkligheten En ting er rørleggere som aldri dukker opp, en elektrikker som skrur i en stikk kontakt før han raser videre til neste jobb, byggmestern er så si aldri å få tak i og det faktum at ytterdøra av alle årsaker er montert opp ned I dag fikk jeg telefon fra han som legger opp ventilasjon i huset, han hadde altså klart å prestere å bore tvers igjennom ett vannrør, en stender og en tverligger inni ytterveggen. Det er litt sånn at man vet ikke om man skal le eller grine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 [ Bilde ] I like a lot... nesten synd at eksosanlegget er fjernet... [ Bilde ] Synd jeg ikke får opp bildet Men er uansett helt enig, en skulle fint fått satt av litt plass i stua til eksosanlegget også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Hehe, å bygge bolig er ikke bare bare Jeg kan med sikkerhet si at den Norske filmklassikern "Norske Byggeklosser" stemmer sånn passe bra med virkligheten En ting er rørleggere som aldri dukker opp, en elektrikker som skrur i en stikk kontakt før han raser videre til neste jobb, byggmestern er så si aldri å få tak i og det faktum at ytterdøra av alle årsaker er montert opp ned I dag fikk jeg telefon fra han som legger opp ventilasjon i huset, han hadde altså klart å prestere å bore tvers igjennom ett vannrør, en stender og en tverligger inni ytterveggen. Det er litt sånn at man vet ikke om man skal le eller grine... å fy ....... nei forstår frustrasjonen. Sett ned foten og gi en advarsel til hver og ett firma, at enten skjerpes det, ellers så betaler du ikke full pris og adjø til dem. For dem er dette bare ''enda et hus'' for deg er dette selve ''huset!! ikke glem det =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Hehe, å bygge bolig er ikke bare bare Jeg kan med sikkerhet si at den Norske filmklassikern "Norske Byggeklosser" stemmer sånn passe bra med virkligheten En ting er rørleggere som aldri dukker opp, en elektrikker som skrur i en stikk kontakt før han raser videre til neste jobb, byggmestern er så si aldri å få tak i og det faktum at ytterdøra av alle årsaker er montert opp ned I dag fikk jeg telefon fra han som legger opp ventilasjon i huset, han hadde altså klart å prestere å bore tvers igjennom ett vannrør, en stender og en tverligger inni ytterveggen. Det er litt sånn at man vet ikke om man skal le eller grine... For Guds skyld ikke betal før ting er i orden... no fix no pay. Betaler du i rater venter du med ratene til du har hatt en felles befaring med de ansvarlige håndtverkerne. Husk å varsle på forhånd at du akter å vente med å betale til ting er i orden (jmf. felles befaring). Sørg også for å få alle avtaler skriftlig (også endringer som gjøres underveis). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 En ting er å montere døra med åpning innover, men OPP NED. Hjelpe seg til hvilke folk han har ansatt..og hvor edrue de var på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Drittforum hvor bildeserver aldri fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 www.photobucket.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 skal du melde deg inn i mopedportalen istedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg