noekult Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Vi la ut en kompis i lignende annonse for mange år siden, annonsen ble raskt fjernet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 hahahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 viewtopic.php?t=239833 Noen med e39 som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Synes bare det å titte etter gamle biler i sin storhetstid er god nok grunn til å sitte å se gamle videoer! ] Helt enig, synes halve morroa med gamle filmer er å se på alle bilene Gøy med eldre episoder av Derrick, masse BMWer og BMW kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Har sendt mail til bilforhandler nå.. Om de vil ta E46`n i innbytte mot en E61.. Helt utrolig tregt bilmarked for tiden.. Skal man ha sjans å selge føles det ut som om man må dumpe prisen helt sinnsykt.. Min E46 er nå en av de billigste som ligger ute på autodb, samt har sjekke litt på finn, og ligger lavt i forhold til de som ligger der også.. Den har riktig nok gått litt over 260.000km, men er godt vedlikehold, servicehefte frem til i dag, og siste eier er mekaniker på GS på Bud.. Så han har ligget et hakk foran med vedlikehold. Noen synspunkter om prisen her da folkens?? http://bil.autodb.no/?_cmd=results&List ... mId1509522 Annonsen.. Om ikke linken funker, autodb kode: 1509522 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Hvem kjøper bil på autodb nå om dagen Jørgen? Trodde det var nedlagt for 10 år siden jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Nei, er klar over at det er litt "på kanten".. Men la den ut der først, for å se.. Er tross alt over 400kr i forskjell på annonsering på de to plassene, men det får man vel igjen på antall treff på FINN vil jeg tro.. Sitter å lager annonse der nå, så det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Funnet E61 vi kan se på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Noen som har peiling på hva slags verktøy jeg trenger for å få av NAV bolten bak på min E36? Det er en slik 10 kantet bolt, en slags stjerneformet greie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Tja, både og.. Har funnet noen som er interessante, men de har alle til felles at de mangler en av de tingene jeg skal ha i bilen.. Så får holde øyne og ører åpne! Skal prøve å holde meg under 250.000,- også, slik at jeg har litt til overs til husprosjekter og videre oppussing av stua på loftet fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Noen som har peiling på hva slags verktøy jeg trenger for å få av NAV bolten bak på min E36? Det er en slik 10 kantet bolt, en slags stjerneformet greie. Da må du ha en slik NAV kopp Fra spøk til revolver så er det 36mm 12 kant på de aller fleste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 @jorgen: Kjenner jeg deg rett har du vel en sjekkliste ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Kjenner jeg deg rett har du vel en sjekkliste ja Jepp, må ha det M-sport Riktig ratt (mange har slikt rart ratt) Gjerne automat 6`er er et pluss Sport eller comfortseter, ikke de sofagris-stolene uten justerbar sittepute i front og sidestøtter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Noen synspunkter om prisen her da folkens?? http://bil.autodb.no/?_cmd=results&List ... mId1509522 Annonsen.. Om ikke linken funker, autodb kode: 1509522 Litt dumt at det ser ut som om finn.no nesten er det eneste valget hvis man ønsker et salg. Et par kommentarer til annonsen: Jeg ser at du selger fordi du ønsker større bil. I tillegg har bilen hatt oljeskift hver 10.000km, noe jeg mener er veldig bra. Men hvis man er litt usikker, skeptisk og bil-ukyndig, kan man lese akkurat den samme informasjonen på en litt annen måte: Du selger bilen etter under 5000km – noe galt? Lang liste over påkostninger/utført arbeid = dyr bil å holde? Innbytte-tilbud fra forhandler høres ut som god ide - kan gi et ennå bedre innblikk i markedet akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Noen som har peiling på hva slags verktøy jeg trenger for å få av NAV bolten bak på min E36? Det er en slik 10 kantet bolt, en slags stjerneformet greie. Da må du ha en slik NAV kopp [ Bilde ] Fra spøk til revolver så er det 36mm 12 kant på de aller fleste Hehe Takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg