hermanoo90 Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Laseroperasjon av mandlene i morgen... Noen som har gjort det før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Noen som kan anbefale dekk i 225/45-17? Tenkte å handle på dekkonline, men de har mye ukurante europeiske, så jeg er litt skeptisk til hva som holder en norsk vinter Kjøp dekk på http://www.interdekk.no Dekkonline har gratis frakt, men interdekk blir like billig siden de har billigere dekk, men pittelitt i frakt. Står fraktrater på venstre side i menyen der.. Jeg kjørte Continental Conti Ice Contact (fjorårets testvinner), og de var mildt sagt SUVERENE!!! Om ikke hadde jeg valgt Nokian Hakka 7 pigg. (Om du skal ha pigg så klart). Jeg bestilte 4stk Nokan Hakka til Golfen til dame sist tirsdag, og fikk dekka i går. (Interdekk) De var merket med produksjonsdato i sommer en gang, så det er nye og ferske dekk Var litt dyrere i den dimensjonen jeg skulle ha faktisk. Nokian Hakka R: Interdekk - 7676,- ferdig levert Dekkonline - 6472,- ferdig levert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Se der ja, 1200,- spart med en gang.. Har aldri sjekket dato-merking på dekk jeg har kjøpt på dekkonline, men tror lageret deres er i Sverige(??). Så det er jo nordisk.. Er vel bare og bestille da om du har tilgang til omlegging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Skal selv ha nye vinterdekk på begge bilene så det får bli litt skjekking av pris rundt forbi, kommer i allfall til å kjøpe Nokian Hakkapelitta R piggfri til begge. Klarer meg med 225/45 17 på 325en og 195/65 15 på E34en Er forøvrig spent på hvordan 520en blir på vinterføre, skal visst nok være gode bare man har bra dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 E34 er jo en "slede" på vinteren, og fin å dra sladd med siden den har lang akselavstand og mye rattutslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 E34 er jo en "slede" på vinteren, og fin å dra sladd med siden den har lang akselavstand og mye rattutslag Hehe, ja men med slapp automat da Men sladdevillige er dem Husker det når vi var ferske 18 åringer med lappen, lå jo mer sidelengs enn vi kjørte rett fram med de gamle 520ene kompisene mine hadde Eneste var bilen til foreldrene til en kompis, en ny Passat 4motion DEN fikk kjørt seg på vintern Eneste positive med disse kjedelige familiebilene er at de er drittgøye på vintern, husker vi lå i konstant firehjulsladd rundt hele DSV lageret på stoa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Noen som har en bil stående? Som går billlig? Helst e36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Tss, autolat eller ikke, bare å ratte ut rævva det.. 2.giret er vel fint tenker jeg, så er det bare å satse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Har E34 sånn superbra svingradius de da? Min oppfatning er litt en annen, men er ikke av de verste dog. E36 og E28 har veldig god svingradius, E39 derimot.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Se der ja, 1200,- spart med en gang.. Har aldri sjekket dato-merking på dekk jeg har kjøpt på dekkonline, men tror lageret deres er i Sverige(??). Så det er jo nordisk.. Er vel bare og bestille da om du har tilgang til omlegging. Jeg har brent meg på og kjøpe vinterdekk hos dekkonline. Skulle være knallgode dekk i følge testen på siden deres. Var blizzak det var snakk om. Sto faktisk og spant på flat bakke med en 330xd Kjørte inn til en lokal dekkforhandler og fikk 4 nye blizzak av han i stedet. Da ble det godsaker. Kostet meg sikkert 13000 totalt EDIT: Ser at det finnes en side som heter dekkonline.no også. Kan hende de har bare nordiske dekk.. Jeg bestilte fra dekkonline.com den gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Har E34 sånn superbra svingradius de da? Min oppfatning er litt en annen, men er ikke av de verste dog. E36 og E28 har veldig god svingradius, E39 derimot.. Er faktisk ikke store forskjellen fra en 124 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Har E34 sånn superbra svingradius de da? Min oppfatning er litt en annen, men er ikke av de verste dog. E36 og E28 har veldig god svingradius, E39 derimot.. Prøv nyere Volvoer du... V70 osv... Fy faen jeg hater svingradiusene dems, går ikke ann å ta en usving på norske veier! Det er faktisk irriterende nok til at jeg ikke vil vurdere Volvo som familiebil i fremtiden. Helt idiotisk på trange parkeringsplasser også... Alt vår V70 trengte to runder med ratting på, klarer E28en med bare en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Denne må vurderes Movie 43. http://www.comedycentral.com/video-clip ... ve-trailer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Har E34 sånn superbra svingradius de da? Min oppfatning er litt en annen, men er ikke av de verste dog. E36 og E28 har veldig god svingradius, E39 derimot.. Jeg synes ikke E34 har noen særlig imponerende svingradius, i byen så merker man at bilen er stor og litt tungvint å manøvrere på trange plasser. Menmen! blir nok ikke sånn veldig mye sladding med denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Jeg har brent meg på og kjøpe vinterdekk hos dekkonline. Skulle være knallgode dekk i følge testen på siden deres. Var blizzak det var snakk om. Sto faktisk og spant på flat bakke med en 330xd Kjørte inn til en lokal dekkforhandler og fikk 4 nye blizzak av han i stedet. Da ble det godsaker. Kostet meg sikkert 13000 totalt EDIT: Ser at det finnes en side som heter dekkonline.no også. Kan hende de har bare nordiske dekk.. Jeg bestilte fra dekkonline.com den gangen. Såpass?? Jeg handler aldri "ukjente" merker på vinterdekk. Bruker som regel kjøpe dekk som er midt på treet på sommeren, og heller legge litt ekstra i vinterdekk og kjøpe en av de tre som ligger i toppsjiktet. Men ja, det kan være at www.dekkonline.COM ikke alltid har dekk for nordiske forhold. Derfor jeg har kjøpt vinterdekk og interdekk. Dekkonline.no er også en side ja, den har jeg aldri handlet fra, men noen ganger dumpet innom når jeg har skrevet .no i stedet for .com.. Kjøpte du akkurat samme dekkype i samme dimensjon fra dekkforhandleren? Leverte du inn de 4 andre du kjøpte, eller fikk du han til og se på de evt? Er vel skjerpet merking på dekk nå, slik at man kan finne ut lettere hva man kjøper.. Er vel kanskje stor forskjell på enkelte nordiske vinterdekk kontra vinterdekk andre steder i verden, litt lengre sør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg