RS-Heggem Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Da er vi like Nytern. Får jeg fortalt at noe ikke går, så må det gå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Haha, RS! Jeg liker deg! Jeg skal fortelle fruen min at det finnes flere som er sånn! Kanskje hun er litt mer tålmodig neste gang vi bruker 30min på å vinne over en bakke etter å ha sklidd baklengs ned 7 ganger i forveien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Hehe! Du skulle sett min mor og bestemor, når vi skulle opp på bursdagsbesøk til noen gamle slektninger av oss. Med den grusomme mitsubishi lanceren som tillhører min mor i dyp snø, gjorde jeg akkurat det samme som deg. Kjørte opp spor, kom noen meter lenger hver gang. Fikk beskjed av bestemor (som er veldig skrøpelig) at jeg skulle parkere, så skulle vi gå. Men aldrig i verden om jeg lot henne gå, og vi kom oss opp ettr nok forsøk. En annen ting er noen kollegaer av meg som sier det ikke går an å kjøre Trondheim-Bodø på underr 10 timer med trailer. Det går! De sier og det ikke er sjangs å kjøre Bjerka-Bodø-Harstad-Målselv på under 10 timer. (Sliter med den ennå, beste er 10t17min.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Tullinger Morsomt når man klarer noe som folk over hodet mener at ikke går Selvfølgelig innenfor rimelighetens grenser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Hehe... Minner meg om da kjærringa ble "sperret" inne på en islagt vei. Oppoverbakke på begge sider, kom seg ikke ut. Jeg ringte kommunen, de kom aldri med strøbil. Hva gjorde kjærringa? Jo, hu gikk ut av bilen og brakk av grankvister og la opp etter veien og kom seg opp til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 :lol: Da er det bare å pushe hardere neste gang! Det meste går bare man virkelig går inn for å få det til Skal sies at jeg har driti på draget ganske mange ganger da, kjørt meg fast i kaldt vær og spadd frem bil i inneklær. Skulle bare svippe fruen på jobb en morra for maange år siden og bestemte meg for å forfølge en Patrol opp en ubrøyta skogsvei. Jeg kjørte Mazda 929 og var VELDIG kry når Patrolkaren svingte av veien for å snu. Måtte liksom fortsette litt til bare for syns skyld og ble selvfølgelig stående fast. Da i joggebukse og slipperser. Nå har jeg spade/thermodress i bilen hele vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Det er vel egentlig en smule værre når det er fest med gode (dårlige) kamerater, og det blir sånn "jeg vedder du ikke tør" alt mulig.. (F.eks stå bak ryggen på polisen å vifte med snabelen uten at vedkommende merker det.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Haha, der er vi over i en litt annen liga føler jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Bøe hivd inn i politibil en gang i 2002 jeg. Arbeidsløs, dritfull, og naken. Et virkelig stolt øyeblikk. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har fått høre det. 6000 i bot for blotting fikk jeg vel rundt den tiden også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Kjøp dekk på http://www.interdekk.no Dekkonline har gratis frakt, men interdekk blir like billig siden de har billigere dekk, men pittelitt i frakt. Står fraktrater på venstre side i menyen der.. Jeg kjørte Continental Conti Ice Contact (fjorårets testvinner), og de var mildt sagt SUVERENE!!! Om ikke hadde jeg valgt Nokian Hakka 7 pigg. (Om du skal ha pigg så klart). Jeg bestilte 4stk Nokan Hakka til Golfen til dame sist tirsdag, og fikk dekka i går. (Interdekk) De var merket med produksjonsdato i sommer en gang, så det er nye og ferske dekk Var litt dyrere i den dimensjonen jeg skulle ha faktisk. Nokian Hakka R: Interdekk - 7676,- ferdig levert Dekkonline - 6472,- ferdig levert Sjekk med Dine Dekk her i Bergen (Løbergsveien). Har byttet dekk hos han to ganger (sist i dag, fikk to stk uniroyal rainsport2 i 225/45r17 til 500kr/stk). Hyggelig kar med greie priser. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=36327312 Så ingen i rett dimensjon der, men går an å ringe og høre om han har. Sendte de en mail allerede i går, men har ikke fått svar enda. Mulig jeg ringer i morgen, så får jeg heller oppdatere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Det beste er nok å ringe. Det er bare en kar som holder på på kveldstid, ikke noe stor dekksjappe altså. Men han har mye dekk liggende, samt et eksternt lager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 siden det var snakk om vinterdekk her piggdekk er vell rimelig døfødt for min del som er ganske glad i å ta en liten sladd rundt rundkjøringer på vått føre? driver leter etter noe som går på 8,5x19" felger på en e90. virker som meste av vinterdekk til det er søppel kjører nå e39(veien) til jobb og ikke noe harde bakker rundt der jeg bor så har ikke værste veiene i verden sånn sett. http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... sowigan=Wi vurderer det her for tia. vet ikke om det er noe men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Har E34 sånn superbra svingradius de da? Min oppfatning er litt en annen, men er ikke av de verste dog. E36 og E28 har veldig god svingradius, E39 derimot.. Prøv nyere Volvoer du... V70 osv... Fy faen jeg hater svingradiusene dems, går ikke ann å ta en usving på norske veier! Det er faktisk irriterende nok til at jeg ikke vil vurdere Volvo som familiebil i fremtiden. Helt idiotisk på trange parkeringsplasser også... Alt vår V70 trengte to runder med ratting på, klarer E28en med bare en. Nyere Volvo er ikke så gal på svingradius. Eldre der i mot. V70 fra 2000-2007 kommer ikke rundt sinsenrundkjøringen engang uten å rygge mn etter det er det helt ok,ikke helt bmw nivå,men ikke noe man reagerer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Noen tips til hva som kan lage raslelyd ved pådrag på bilen? Det er ikke motorrelatert, men gir/drivlinje... Lyden kom etter at jeg byttet clutchlamell... Slipte også litt på pinnen til slavesylinderen da jeg så utløserlageret hadde ligget litt an mot trykkplaten. Oppstår i alle gir ved samme turtall , kommer også såvidt ved rusing i fri, på vei ned på turtall. Ingen ulyd på tomgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Eksosen Er sånn på min når man slipper gassen. Kan være deksel o.l. Men er vel hele midtpotta på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg