ESveen Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Hermanoo90: Vil du bytte? Skiftet hornhinne på ett øye for to uker siden. Legene tråklet for hånd i microskop med lokalbedøvelse. Festligheten varte i tre timer og vil nødig gjøres igjen. Konsekvens er sting som skal sitte i over ett år, og i mellomtiden kan jeg ikke løfte tyngre enn 5kg. Festlig? Absolutt ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 WTF?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Ikke mer enn 5 kg i ett år? Sykeste jeg har sett, fy faen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Det stemmer. Det er mye som veier mer enn 5kg rundt om i huset og ellers har jeg erfart de siste ukene. Unødvendig å si at det ble dekkhotell i år på E61'en. Kjenner knuten til stingene som ett stort rusk på øyet. Legen kunne "stusse den" på sist kontroll, men jeg takket pent nei foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 auch.... jeg som syntes laseroperasjon på mine øyne var ekkelt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 åårh.. hadde klikka tror jeg.. åssen er det med trening(kardio)?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Problemet er trykk i kroppen, som igjen kan støte ut implantatet. Fikk lov til å gå tur i marka med en liten ryggsekk med f.eks en kaffetermos i. Må passe meg for de bratteste/tyngste bakkene. Dessuten passe på at bikkja ikke trakk for hardt i båndet. Hvordan det er kardio må jeg spørre om neste legetime. Hvis ikke blir det en lat vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Men atte.. Hva med.. Ehh.. Hmm.. Samleie? :oops: Går det bra? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Back from Orkanger!318tds'en passerte 379k km og den virker nesten litt lykkelig! Har noen rare lyder, men ellers er den tight og fin. Akkurat samme godfølelsen i den som i 1-serien. Det er egentlig litt snålt Hva som får deg til å snike rundt oppi her? Oi, er det i hooden din?! Det visste jeg ikke! Presterte å tilby meg å levere felger til en felgkjøper der, litt på impuls uten å tenke så mye. Ca normal dag for meg mao Liker Orkanger jeg, eneste jeg savner er mer tilgang på haav! Jeg vil lukte saltvann når jeg først er ved kysten, men fant bare ett litt shady industriområde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Hehe, øyet har ikke løsnet enda under akten. Man må bare passe på å delegere arbeidet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Haha, drømmesituasjon sånn sett mao Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Hermanoo90: Vil du bytte?Skiftet hornhinne på ett øye for to uker siden. Legene tråklet for hånd i microskop med lokalbedøvelse. Festligheten varte i tre timer og vil nødig gjøres igjen. Konsekvens er sting som skal sitte i over ett år, og i mellomtiden kan jeg ikke løfte tyngre enn 5kg. Festlig? Absolutt ikke [ Bilde ] bytte? ouch..... så ikke godt ut nei, god bedring mister, kanke være lett det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Back from Orkanger!318tds'en passerte 379k km og den virker nesten litt lykkelig! Har noen rare lyder, men ellers er den tight og fin. Akkurat samme godfølelsen i den som i 1-serien. Det er egentlig litt snålt Hva som får deg til å snike rundt oppi her? Oi, er det i hooden din?! Det visste jeg ikke! Presterte å tilby meg å levere felger til en felgkjøper der, litt på impuls uten å tenke så mye. Ca normal dag for meg mao Liker Orkanger jeg, eneste jeg savner er mer tilgang på haav! Jeg vil lukte saltvann når jeg først er ved kysten, men fant bare ett litt shady industriområde Pittelitt utenfor hooden min, men ikke langt. Er vel 45 minutters kjøring nordover hvis jeg skal dit. Bor på Kyrksæterøra. Hahaha! Fra Hedmark til Orkanger for å levere felger?? Den var ny! Ja, er flere plasser her man kan sette seg i sjøkanten å bare nyte livet! God terapi på f.eks søndager det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Denna jævelen blir moro når den er ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 ...make...much...cambler...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg