wicky124 Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 skækk kar as... verste er...han ble faen ikke lei seg engang...haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Det er fordi han er føkkings Robert - lever for å misbruke kjøretøy hardt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Jeg sitter igjen med "svarteper" etter å ha handlet med Nytern. Jeg kjøpte ventilhette-terninger her tidligere, men har ennå ikke vunnet Yatzy... Money back!!! Terninger forran og terninger bak - rister det mer nå så får'n yatzee snart.. Det er, believe it or not, ikke første gang jeg siterer den sangen i dag Alle som er bilinteresserte i Norge vet vel hvem det er.. Han har vel svart belte i rasing og kræsjing etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Jeho, min første "vintersladd" steik det var glatt idag med sommerdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 mange sørpå som har lagt om til vinterdekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 mange sørpå som har lagt om til vinterdekk? Neh men fortsetter bimmern og komme ufrivvillig sidelengs ut av rundkjøringer fremover vurderer jeg og bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Det er fordi han er føkkings Robert - lever for å misbruke kjøretøy hardt Dæven... Jeg hadde grått! Hva skjedde? Ser jo at det gikk til helvete men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 mange sørpå som har lagt om til vinterdekk? Neh men fortsetter bimmern og komme ufrivvillig sidelengs ut av rundkjøringer fremover vurderer jeg og bytte Bytter i dag tenker jeg... men har jo 19" på vinterhjula også så har jo ikke så mye å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 kjørte vel ut i en sving... venstre bakhjul kom utenfor banen og han fløy regelrett ut... "bilen kommer tilbake..bredere enn før"... sitat RDL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Haaaau! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Haaaau! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 jaaaau....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 mange sørpå som har lagt om til vinterdekk? Har ikke gjort det ennå, tror jeg drøyer ann litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Redigerte forrige innlegget mitt litt Hva slags prisklasse bør jeg se på? Trenger som sagt ikke mye fancy, og mellom 15" og 16" i størrelse. Regner med at samtlige prosessorer på nye laptoper i dag er raske nok til å håndtere kontoroppgaver smooth... Ps. Acer har jeg hørt svært blandet om, så det vil jeg unngå Har hatt Asus mange ganger, veldig fornøyd - har de en business-laptop serie også? Var snakk om det her i tråden for kanskje en uke siden... Lenovo ble ofte nevnt som meget bra maskiner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Oki. Kan si at laptopen skal brukes lenge. Ikke hardt bruk, men 4-5 år. Blir alltid så mange filer at jeg ikke gidder å knote med filoverføring hvert 2. år Ok - la oss snu litt på det. Max budsjett 12.000 kr. + dokkingstasjon og Office Home & Business i tillegg. Skal kjøpes neste uke, og den må være på lager siden jeg skal kjøpe den, overføre alt og ta med den på reise (onsdag om nesten to uker) Edit: LAVT STØYNIVÅ! Jævla viktig! Hater støy når jeg skal jobbe, skikkelig distraherende! Denne er kanskje noe for deg? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=756056#extra Noen her som har en bil til 5000 kr og selge meg eller vet om noen evt kan hjelpe meg og lete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg