Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg sitter igjen med "svarteper" etter å ha handlet med Nytern. Jeg kjøpte ventilhette-terninger her tidligere, men har ennå ikke vunnet Yatzy... :evil: Money back!!!

Terninger forran og terninger bak - rister det mer nå så får'n yatzee snart..

Det er, believe it or not, ikke første gang jeg siterer den sangen i dag :lol:

Alle som er bilinteresserte i Norge vet vel hvem det er.. Han har vel svart belte i rasing og kræsjing etterhvert :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redigerte forrige innlegget mitt litt :)

Hva slags prisklasse bør jeg se på? Trenger som sagt ikke mye fancy, og mellom 15" og 16" i størrelse. Regner med at samtlige prosessorer på nye laptoper i dag er raske nok til å håndtere kontoroppgaver smooth...

Ps. Acer har jeg hørt svært blandet om, så det vil jeg unngå ;) Har hatt Asus mange ganger, veldig fornøyd - har de en business-laptop serie også?

Var snakk om det her i tråden for kanskje en uke siden... Lenovo ble ofte nevnt som meget bra maskiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki. Kan si at laptopen skal brukes lenge. Ikke hardt bruk, men 4-5 år. Blir alltid så mange filer at jeg ikke gidder å knote med filoverføring hvert 2. år :P

Ok - la oss snu litt på det. Max budsjett 12.000 kr. + dokkingstasjon og Office Home & Business i tillegg.

Skal kjøpes neste uke, og den må være på lager siden jeg skal kjøpe den, overføre alt og ta med den på reise (onsdag om nesten to uker)

Edit: LAVT STØYNIVÅ! Jævla viktig! Hater støy når jeg skal jobbe, skikkelig distraherende! :P

Denne er kanskje noe for deg?

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=756056#extra

Noen her som har en bil til 5000 kr og selge meg eller vet om noen evt kan hjelpe meg og lete? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...