Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hva skjer med at alle plutselig blir gravis nå? Har en haug med kjentfolk som venter og, er det noe jeg har gått glipp av? :)

Du har lagt merke til det du også? er tydligvis noe vi går glipp av ja :D

50 Shades of grey?

Hvor mange er det som skal ha kiddo her nå? Skal du Wicky? :applause: Grattis! Håper ikke det har noe med 50 Shades of grey å gjøre, for jeg kjøpte den boka til dama i dag............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan varmt advare mot elitebook! Satan for noe ræl!

Hehe, dårlige erfaringer? :)

Har ikke hatt noen feil på noen av hp maskinene på jobben de siste 2-3 årene..

Godt over 100 stk. 8)

Edit; Eller jo vent, har vel byttet hovedkort på 1-2 stk. Dog garantisaker

Utelukkende dårlige erfaringer. Leveres full av hp supportskit som treiger den kraftig ned (privatkunder kan jo fjerne dette), harddisk har tatt kvelden to ganger (selvforskylt begge gangene desverre, men kan ikke si de tålte mye), men ssd ordner jo den biffen. Touchpad OG knapper under den slutter til tider å fungere. Klitten i midten av tastaturet funker de gangene resten tar kvelden. Tung som et vondt år (17" sak), ingen seriellport (probook har, hva er logikken i det?). Det største problemet er at den er treig. SERIØST treig. Fra totalt av til den er 100% klar til bruk går det minst 5 minutter, uten å kødde. Slik er den når jeg får den levert etter harddisk-kræsj med ny rein disk, kun jobbprogrammer og supportskit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan varmt advare mot elitebook! Satan for noe ræl!

Hehe, dårlige erfaringer? :)

Har ikke hatt noen feil på noen av hp maskinene på jobben de siste 2-3 årene..

Godt over 100 stk. 8)

Edit; Eller jo vent, har vel byttet hovedkort på 1-2 stk. Dog garantisaker

Utelukkende dårlige erfaringer. Leveres full av hp supportskit som treiger den kraftig ned (privatkunder kan jo fjerne dette), harddisk har tatt kvelden to ganger (selvforskylt begge gangene desverre, men kan ikke si de tålte mye), men ssd ordner jo den biffen. Touchpad OG knapper under den slutter til tider å fungere. Klitten i midten av tastaturet funker de gangene resten tar kvelden. Tung som et vondt år (17" sak), ingen seriellport (probook har, hva er logikken i det?). Det største problemet er at den er treig. SERIØST treig. Fra totalt av til den er 100% klar til bruk går det minst 5 minutter, uten å kødde. Slik er den når jeg får den levert etter harddisk-kræsj med ny rein disk, kun jobbprogrammer og supportskit.

Skal si meg enig i supportskiten som følger med, alltid noe skjit man ikke trenger på nye maskiner.

Reinstalleres med en gang de mottas!

Må jo være garantisak?

Kjøp deg ssd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne fjerna det, men har ikke anledning til det. Jobber i en stor bedrift som har totalpakke fra HP med 24hr service og noen få hp onsite-folk, og da må dette rælet ligge der.

Går litt på prinsipp at jeg ikke har kjøpt ssd, skal være unødvendig at jeg som arbeidstaker skal bruke egne penger på å få et verktøy som tåler en støyt og blir litt kjappere. Når dataen ofte står i et maskinrom eller propulsionrom på et skip der det er mye vibrasjoner, burde det være selvsagt at vi får ssd-disker. Men neste gang den ryker biter jeg i det sure eplet og handler selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange er det som skal ha kiddo her nå? Skal du Wicky? :applause: Grattis! Håper ikke det har noe med 50 Shades of grey å gjøre, for jeg kjøpte den boka til dama i dag............

Vi får vel like godt bare gratulere med en gang ;) Ha ha ha ha :lol:

Ha ha vi snakker om det, men foreløpig trener jeg bare på det :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...