Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har peil på mercedes 190 her?

Søkt litt på nettet, men blir ikke helt klok.

Skdl kjøpe meg en vinterbil.

Sett på noen 190 2.0 med 120hk.

Har funnet en som passer yppelig.

89mod.

Men det jeg lurer på, det er 102hk i den.

Er det gasser?

Hørt jeg sksl styre unna 1.8literen, da den er så jævlig daff.

Denne har jo omtrentlike mane hester.

Er dette noe å satse på?? :):P

wicky kan ALT om de mercedesene :P du kan PM`e han. ellers så kan du lese deg til på wikipedia tror jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bad Luck Noekult: Tar med bilen til far for å skifte dekk som en hyggelig overraskelse for han mens han er borte. Dekkskiftern klarer å kjøre jekken gjennom sidekanalen. Faen.

Disse innvandrersjappene klarer ALDRI å gjøre en ordentlig jobb når det rush. Fikk tlf nr til daglig leder, skal dit igjen for å heise opp bilen og sjekke skaden. Blir det ingen løsning blir det brannbomber!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt stedet i mange år. De som driver er ganske hyggelige folk, men de ansetter jo bare billig arbeidskraft som akkurat har kommet til landet og ikke får jobb andre steder. Under rushperioder pleier de å hente inn ekstra arbeidskraft, og det er de apene som ikke klarer å gjøre noe ordentlig.

Fikk tatt en prat med han som driver og han så selv hvem som gjorde hva. Fikk han til å skrive hva som hadde skjedd med stempel. Hva skal han gjøre, stenge bilvasken og stikke av?

Fra nå av blir det kun dekkskift selv. Tenk om det var en jævlig dyr bil da. Denne bilen har kjørt 320.000 km. (2005 Volvo V70 D5, verdi ca. 110.000 kr.) og er relativt sliten fra før. Det jeg er redd for er rustangrep, men jeg vet ikke mye før vi har fått heist bilen og jeg tør jo selvsagt ikke å jekke den opp i fellesgarasjen for å se selv.

Disse Volvoene har plast på siden, så jeg HÅPER det bare var plasten som knakk - følte litt med hånda og litt knekt plast var det... Men jekken gikk jo helt inn så man kan jo lure på hva den traff (blir vel under førersetet en plass)... Jekken dems kollapsa, btw, muhaha motherfuckers...

At det skal slå så hardt mot en som bare prøvde å være grei, er helt sykt, er absolutt ikke rettferdig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt stedet i mange år. De som driver er ganske hyggelige folk, men de ansetter jo bare billig arbeidskraft som akkurat har kommet til landet og ikke får jobb andre steder. Under rushperioder pleier de å hente inn ekstra arbeidskraft, og det er de apene som ikke klarer å gjøre noe ordentlig.

Fikk tatt en prat med han som driver og han så selv hvem som gjorde hva. Fikk han til å skrive hva som hadde skjedd med stempel. Hva skal han gjøre, stenge bilvasken og stikke av?

Fra nå av blir det kun dekkskift selv. Tenk om det var en jævlig dyr bil da. Denne bilen har kjørt 320.000 km. (2005 Volvo V70 D5, verdi ca. 110.000 kr.) og er relativt sliten fra før. Det jeg er redd for er rustangrep, men jeg vet ikke mye før vi har fått heist bilen og jeg tør jo selvsagt ikke å jekke den opp i fellesgarasjen for å se selv.

Disse Volvoene har plast på siden, så jeg HÅPER det bare var plasten som knakk - følte litt med hånda og litt knekt plast var det... Men jekken gikk jo helt inn så man kan jo lure på hva den traff (blir vel under førersetet en plass)... Jekken dems kollapsa, btw, muhaha motherfuckers...

At det skal slå så hardt mot en som bare prøvde å være grei, er helt sykt, er absolutt ikke rettferdig...

likevel... de skal vurdere før dem heiser opp, de ødela den, de får fikse den, og burde fikse den asap. Du sier du har brukt verkstedet mye, ja da vet de at du er en god kunde, og burde gjøre alt for å holde deg fornøyd =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har peil på mercedes 190 her?

Søkt litt på nettet, men blir ikke helt klok.

Skdl kjøpe meg en vinterbil.

Sett på noen 190 2.0 med 120hk.

Har funnet en som passer yppelig.

89mod.

Men det jeg lurer på, det er 102hk i den.

Er det gasser?

Hørt jeg sksl styre unna 1.8literen, da den er så jævlig daff.

Denne har jo omtrentlike mane hester.

Er dette noe å satse på?? :):P

wicky kan ALT om de mercedesene :P du kan PM`e han. ellers så kan du lese deg til på wikipedia tror jeg. :)

Wickypedia? 8)

Skal selge E39'n, om noen vil ha en BRA E39 eller kjenner noen som vil ha så hyl ut!

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37789979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke rett og slett jekkfestet som er rusta såpass at det ikke tålte å jekkes på da? :P

De måtte hente et jekkfeste til for å få første ut, den satt fast inni der :P

hmmm.... antagelig vil jeg tro plastikken, de bilene der pleier normalt sett ikke å ruste så mye, så hvis den er nogelunde godt holdt med vask så bør den ikke ha rusta opp enda.

Vi krysser fingra noekult for at det ikke er alvorlige skader

Takk :)

Vi har noe rust på ene døra, men ellers veldig rustbestandige biler. Blir fort en 20-25.000 km. kjøring hver vinter.

likevel... de skal vurdere før dem heiser opp, de ødela den, de får fikse den, og burde fikse den asap. Du sier du har brukt verkstedet mye, ja da vet de at du er en god kunde, og burde gjøre alt for å holde deg fornøyd =)

Ja, helt klart at de har ansvaret her. Man skal jo finne jekkepunktet, noe jeg så at arbeideren ikke brukte mye tid på...

Er en bilvask dette da, de driver med dekk på si. Satser på at de ønsker å fikse dette, daglige ledern der er veldig grei å ha med å gjøre. Men har ikke hatt slik sak med dem før (eller med noen andre heller), så vi får se hvordan de stiller seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuck, kom sikkert borti en "knapp" i går etter at jeg installerte og testet Tapatalk HD.

Kan si det var mange e-poster som ramlet inn i innboksen på mailen i dag. :-(

Bare å sette i gang å slette nå...

Hei fish,

Du mottar denne e-posten fordi du abonnerer på e-postvarsler for emnet

"Tulletråden v3.0 (div off topic+link til chattekanal)" på siden

bimmers.no. Det har blitt postet et svar i dette emnet siden sist du

besøkte forumet. Linken under tar deg til emnet hvor du kan lese svaret. Vi

gjør oppmerksom på at du ikke vil motta flere varsler om svar i dette emnet

før du har lest alle de uleste svarene i dette emnet.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuck, kom sikkert borti en "knapp" i går etter at jeg installerte og testet Tapatalk HD.

Kan si det var mange e-poster som ramlet inn i innboksen på mailen i dag. :-(

Bare å sette i gang å slette nå...

Hei fish,

Du mottar denne e-posten fordi du abonnerer på e-postvarsler for emnet

"Tulletråden v3.0 (div off topic+link til chattekanal)" på siden

bimmers.no. Det har blitt postet et svar i dette emnet siden sist du

besøkte forumet. Linken under tar deg til emnet hvor du kan lese svaret. Vi

gjør oppmerksom på at du ikke vil motta flere varsler om svar i dette emnet

før du har lest alle de uleste svarene i dette emnet.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

:lol::lol::lol::applause::applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...