wicky124 Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Er bare enklere å taste inn no greier her og la folk ordne det.. (har gjort det selv... ) Kanskje du skal legge ut linkene her så vi kan dømme dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Digg å slutte halv 1 idag as Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 biatch..jobber til 17 idag... DET er drepende as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Fikk på vinterhjula på w202en. Følte jeg med en gang kunne plusse på 50 år på min egen alder iført maritime klær og en hatt på hodet. Nå er jo maritime klær ganske kult og jeg bruker det når jeg kan, men ja dere skjønner poenget. La merke til i etterkant at min søster tydeligvis ikke var så veldig glad for å sitte å vente mens jeg knipset bilde, bare se i førersetet. Hun liker heller ikke Mercedes, blir for mange pedaler sier hun når det er fotbrekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 JEG BLIR SÅ FLY FORBANNA PÅ FOLK SOM IKKE KAN LA VÆR Å STJELE!!!http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... &start=240 Det er helt håpløst! Så utrolig teit og frekt!! Håper på det beste! Skal finne bil for sjefen min, kriteriene er BMW 2002-2005 under 100 000,- han vil ha lav km-stand Tips Under det budsjettet syns jeg E46 compact er de mest interessante. Liten motor, men sjeldne og spesielle biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Gleder meg faktisk til å sette på vinterhjula på merca.. sommerfelgene er så stygge at jeg blir flau Også sporer den no jævlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Gleder meg faktisk til å sette på vinterhjula på merca.. sommerfelgene er så stygge at jeg blir flau Også sporer den no jævlig... Hehe! Jeg synes ikke vinterfelga er stygge, tvert imot. De kler bilen meget godt, men det gir et gubbepreg over bilen. Men det er for meg helt greit. Når det er sagt så har jeg den siste uken hatt lyst på stasjonsvogn. E34 touring eller E36 touring. E36ene er enten bare skrap eller overpriset, mens E34 er bare overpriset. Ser også på maken w202 i stasjonsvogn, men den er jo dobbelt så dyr som sedanene. Hmm... E34 touring frister mest, men ender vel opp med å ha denne Merca i noen år. Vil heller investere i leilighet/bolig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 noen som har tips til 4 hjulsstrek bmw til maks 200 000? kan gå litt over men helst ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 E46 330xd? Slik står E39'en utenfor, trist med vinterhjul på Heldigvis har jeg fått tak i org. M5 hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 du har det? blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Legg deg Dette er pick-up! Jeg er enig i at Ford Raptor er kul, men likevel er Arctic Truck som er MIN favoritt! Uansett så kunne vi diskutert i en evighet, forskjellige meninger. [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Ford kan og brukes på vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 knirker noe jævlig fra en foring venstre bak på bilen min(vet hvilken foring der er, men ikke navn på den ) fikk tips om å ta ei sprøyte med nålspiss på og kjøre inni og sprøyte olje. så ville det holde 0,5-2år. foringen virker ikke dårlig sett bort ifra knirkingen.noen som vet hvor jeg får kjøpt slik sprøyte? (føler meg vell lite narkis ved å handle slik sprøyte ) Hadde byttet den uansett. Styre med "hjemme fiks" som etter min mening kun forskyver problemet mye mulig det, men sitter fint i det økonomisk i 1-2 mnd nå så tenkte quick fix midlertidig. blir galen av knirkinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Bilde av infeksjonen. lol verden er rettferdig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Sliter med gubbebil selv, men har bare godtatt det i den siste tiden. Rett etter jeg kondemnerte e39'en, så fristet selfølgelig ny BMW, men som student så har man ikke fritt spillerom økonomisk sett. Er omtrent noe slikt jeg farter rundt i, med litt styggere felger, 4 trinns(!) automat, og en 1.8 liter fra Honda. Relativt lavt forbruk, lav km.stand, rett og slett en perfekt pendlerbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Bare laste opp litt bilder på merca så er man i gang... http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37546843 og http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36563930 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg