Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Oki, handlekurven min for arbeidslaptop:

lods21e9gu7u2v6mjtzf.jpg

Har jeg glemt noe nå? Hmm. Blir 14" enn 15.6" som jeg hadde tenkt på i utgangspunktet... S-modellen av Thinkpad T430 veier bare 1,7 kg., men har fortsatt rå skjerm og bra ytelse, så da falt valget på den...

Håper jeg har det til lørdag hvertfall, så kan søndagen brukes til installering osv., det er både kjedelig og spennende :P

Dette med smart telefoner er jo et skapt behov. Tror ikke det er noen som trenger det :D

Trusa di er skapt behov, -Erik-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekker litt rundt tørketrommel og vaskemaskin nå om dagen, bla. på nett. Hvordan i heite huleste kan det være nesten halv pris på maskiner i Danmark i forhold til Norge? F.eks. Bosch WAS32783SN koster 4995,- i Danmark og i Norge skal dem ha 8990,- for samme modell. WTF...

Sent from my iPad using Tapatalk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en utlending utenfor huset mitt med en S klasse... No worries, war jo wicky!! Haha

Hva gjorde du her? Du så lost ut?

Bitch like før jeg kæza deg med gønnern og ishbitta lommeboka lissom! Slutt å følg etter meg og gi meg nødblink...hadde jeg vært alene hadde det smellt...

men vi vurderer å flytte til det området så var bare ute og så oss litt om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en utlending utenfor huset mitt med en S klasse... No worries, war jo wicky!! Haha

Hva gjorde du her? Du så lost ut?

Hva tror du? Stjele E30'n din, han trodde sikkert den sto der! Så jo det bilde av han her om dagen hvor han satt i en E30! :lol:

Det bildet er fake..photoshop...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som bruker Galaxy Note / Note II som "hverdagstelefon"?

Kona har Note 1, og er storfornøyd...når min S2 tar kvelden er jeg veldig sikker på at Note2 blir erstatteren... Ja skjermen er stor, men den blir man vant til...den er også mulig å håndtere med en hånd (spesiell tastatur) pluss den har vunnet de fleste testene den har stilt opp i..Amobil.no ga den 6er i terningkast...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så uvant å se ordentlig norsk fra deg :lol:

Jeg kan hvis jeg vil 8)

Du drar nu vel på med reinspikka nordnorsk også når du er hos svigers? :)

Nei det synes kona er så teit så det får jeg ikke lov til...pluss hun påstår at jeg blander svensk samisk og trøndersk....og null nordlendisk... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker da telefonen skulle være minst mulig

Hadde en gang i tiden Rolls Royce innenfor små-telefoner..

[ Bilde ]

Så denne, den var imponerende den husker jeg.. Byttet ut den da jeg begynte i ny jobb(2009 ja, jeg var seint ute.. hehe)

[ Bilde ]

Jeg har alle tlf jeg noensinne har kjøpt liggende i skapet...Inkludert Nokia 8850..betalte den nette sum av 9500kr for den (har kvitteringen enda!) og ble med ett den kuleste karen på Oslo Handels Gymnas.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekker litt rundt tørketrommel og vaskemaskin nå om dagen, bla. på nett. Hvordan i heite huleste kan det være nesten halv pris på maskiner i Danmark i forhold til Norge? F.eks. Bosch WAS32783SN koster 4995,- i Danmark og i Norge skal dem ha 8990,- for samme modell. WTF...

Sent from my iPad using Tapatalk.

Fam søster mi har en X-trail med kast i svinghjulet. Koster 11000 i norge så de kjøpte det i riga for 5500 i stedet. Begge originaldeler hos en Nissanforhandler.

Du har nok ufortjent høy lønn tenker jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...