asv Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Pff.. Dere burde studert isteden. Helga mi starta i går Skole mandag til fredag, 08:15-18:00 på fredager... weeeeeeeeeeeeee studere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Full dag med timer? Hva slags skole er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Full dag med timer? Hva slags skole er det? Helt full dag. Er ingeniørlinje for produkt og systemdesign (maskiningeniør på folkemunn). Har hatt fri mandager og like lang dag på tirsdager frem til denne uka.. nå er en 2-timers økt flyttet fra tirsdag til mandag istede.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Jeg går også masking ing. Slår deg da.. 08:00-18:00 på onsdager. Lange dager på tirsdag og torsdag også, men fri på fredager. At jeg hadde fri i dag var engangstilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Slår dere i dag, 9-21 "bare" 3 timer igjen nå Wicky, kom og legg om til vinterhjul på volvo'n din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Hva slags stillinger er det dere satser på som maskiningeniør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Jeg har ikke tenkt så langt frem enda, skal jeg være ærlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 ah, merker jeg gleder meg til 12 timers arbeidsdag nå! så blir det trening, en episode med Anger management, og så sovner jeg sikkert på sofaen Stakkars deg Pusher 11-12 timers dager hver eneste dag jeg! Blir penger utav det da, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 jobbet sånn på dekkmann, men er en grunn til at det ikke er lov med mer enn 100 timer overtid i året om man ikke har søkt på forhånd, det fungerer ikke i praksis over tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Jeg har lov til å jobbe på den måten Utvidede total arb timer som yrekssjåfør vettu Har fri annenhver fredag da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 fått yrkessjåførbeviset også du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Hvor har dere lån? Er 60k mye å låne til bil med 10-15k i måneden som 19åring? Må være forbrukslån. Får betalt inn mye av det ganske fort, mtp salg av annen bil. Men tenker generelt på om det er vanskelig å få lånet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Jeg har et spørsmål til datafolket. Jeg har en trådløsrouter med integrert modem. Denne har "line in", altså ønsker den telefonlinje inn. Problemet er bare at jeg ikke har noen telefonlinje på lugaren, kun LAN tilkobling i veggen, som suplerer meg med internett. Er det mulig å by-passe modemfunksjonen? Routeren er en TP-link w8951ND Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 jobbet sånn på dekkmann, men er en grunn til at det ikke er lov med mer enn 100 timer overtid i året om man ikke har søkt på forhånd, det fungerer ikke i praksis over tid 100 timer overtid i året er ingenting. Jeg hadde 163 timer i mars. Har heldigvis ikke jobbet særlig overtid etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg