Nytern Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Er det ikke bare å putte delkasko på den, bytte frontrute og putte på den ansvar igjen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 http://goo.gl/maps/JbyKtOppfinnsom tigger? han der har irretert meg et par ganger når jeg har vært i byen.. tenk og bruke en figur som i manges øyne er en snill og god bamse (alle kjenner til brumm) og misbruke den! arrrrg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Er det ikke bare å putte delkasko på den, bytte frontrute og putte på den ansvar igjen da? Tipper det tar dem 18 sekunder å ringe til verkstedet som tok eu-kontrollen,for å bekrefte at skaden alt eksisterte når delkasko-kontrakten ble signer. Da havner jeg i svindlerstolen hvor dem trekker ut tåneglene på folk. Nei, det er vel bare å bite i det sure eplet og dele ut de surt opptjente kroner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 er det ikke ramme på den da? sålenge det ikke er selvbærende karosseri så skal ikke ruta være en del av bæringa i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Er ramme ja. Men siden sprekken går fra side til side (helt nede ved bunnen av ruta) hørte jeg ett eller annet om at det var fare for at den kunne sprette ut eller noe. Inte vet jag. Bilen har gått igjennom eu-kontroller med sprekka tidligere, og jeg har jo hatt som plan å gå over på delkasko i tilfelle det skulle spre seg, evt. ikke gå igjennom eu-kontroll, men latskapen lenge level. Alt for lett å utsette slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Helsike.. Der feilet Chevyen eu-kontrollen med sprukket frontrute. Har selvfølgelig bare ansvar, så da blir det vel fort 7-8000,- rett i dass.Irriterende at dem skal bry seg om ei sprekk som er utenfor synsfeltet!? Betalte, hmm.. ca 1500 for ny frontrute til bmwen hos riis med kompispris i fjor sommer. Så, prut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Hehe, jeg må bare skaffe meg en kompis der først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Ugh, da er det vel best å droppe det forslaget ja.. Fått meg nytt glasskap til alle lyktene mine, fant 2 morsomme dingser i rotet; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Hehe, jeg må bare skaffe meg en kompis der først. Neinei, det er jo derfor du ha kjærring. Send henne inn med fersk lipgloss og etpar tusenlapper så skal du se det blir rute på deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Ugh, da er det vel best å droppe det forslaget ja..Fått meg nytt glasskap til alle lyktene mine, fant 2 morsomme dingser i rotet; [ Bilde ] Har kjøpt og forhåndsbetalt no xenongreier til en totalt fremmed kar på finn. Håper ikke pakken min også er merket med Good Luck Head Lamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Ugh, da er det vel best å droppe det forslaget ja..Fått meg nytt glasskap til alle lyktene mine, fant 2 morsomme dingser i rotet; [ Bilde ] Har kjøpt og forhåndsbetalt no xenongreier til en totalt fremmed kar på finn. Håper ikke pakken min også er merket med Good Luck Head Lamp Ja, apropos det! http://www.ebay.com/itm/OLIGHT-X6-Marau ... 4ab75952fb Denne SKAL jeg ha! 5000 Lumen og innebygd oppladbart batteri. Har Fenix TK70 som søkelykt nå, denne er forøvrig også rimelig rå med sine 2247 lumen. Rusla for å møte fruen på jobb i går og begynte å lyse rett opp i lufta 10min før vi møttes. Hun hadde sett det hele veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Ruta på Blazeren er limt,så da er det ikke mulig å få det til 1500,- på e30'en er ikke ruta særlig dyr og det tar ti minutter å bytte den omlista er hel,så der skjønner jeg du fikk grisepris.. Hva som er og ikke er bærende konstruksjon er det litt uenighet om,men ruta er i det aller minste med på å holde taket og a-stolpene avstivet. Den skal også holde tilbake/styre retningen på passasjerairbag'en ved kollisjon. (for biler som har dette,vel og merke.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Det fredrik90 linka til er m30 maskin, ikke m88. Klart, men det ble totalt kun produsert 2145 stk. E28 M5... så E28 M535i er en helt grei erstatning hvis man ikke er laget av penger. Det ble ikke bygget alt for mange originale M535i´er heller (under 20000 stk.) så den modellen har helt klart et visst samlerpotensiale idag... forutsatt at bilen er original og i god stand. Når dette er sagt er 175K en temmelig optimistisk pris... Det er sånn jeg også ser det E28 M5 er jo selvsagt nr1 i dette selskapet, men jeg føler at M535i ikke akkurat er feil det heller. Særlig siden disse er langt lettere å finne og koster ikke like mye som en M5 (hvis man er så heldig å finne en da) Kan bare bli enige om at M535i er for spesielt interesserte Aldri i livet om jeg hadde betalt over 100.000 kr. for en, er tross alt bare en 535i med litt ekstra plastikk og andre fjær/dempere... Det rare er at jeg glatt kunne betalt 300-400.000 kr. for en M5 E28, eller 200.000 kr. for en M3 E30 - begge er ekte ikoner med enorm samlerverdi i fremtiden. Men disse 120.000 kroners 325i E30 og 130.000+ kroners M535i forstår jeg meg ikke på - selv om "alle" entusiastbiler koster laaangt over hva vanlige mannen i gata hadde gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=99l92dRT ... ure=fvwrel Greit, en strak sekser produserer grom lyd. Men V8erne til Scania er i en klasse for seg hva angår lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg