Fredrik Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Grand Old Men... kult bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Bortsett fra den jævelen i bunn av bildet som holder opp kamera/telefonen sin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Futura du snakker om da? Hadde vært gøy om det faktisk var hennes egen vilje å parkere så langt unna, at jenter/damer også har respekt nok for bilen til å hate alt og alle som lager bulker og riper dama mi er opplært til det av sin far, så jeg nyter godt av det Stemmer Jeg måtte stirre litt på henne og smile, så tror faktisk hun skjønte at jeg likte manøveren hennes Sånn er søstersen faktisk.. Fattern har vært bilmekaniker i 100år, så alltid vært opptatt av å holde bilen i stand.. Samme med meg siden jeg skaffet meg bil.. Så hun har nok over snittet respekt for biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Noen som hadde link til den dekkstrekk siden? Jeg lurer på hva jeg kan ha på 8,5" og 10" felg for at det skal se bra ut.. Orker ikke den kjedelige vanlige profilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 http://www.tyrestretch.com http://www.nordicstance.com/showthread.php?51-Dekkstrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Noen som hadde link til den dekkstrekk siden? Jeg lurer på hva jeg kan ha på 8,5" og 10" felg for at det skal se bra ut.. Orker ikke den kjedelige vanlige profilen.. Store er hjula da? 17" = 195.40 foran og 225.35 eller 215.40 bak 18" = 205.40 foran og 225.40.18 kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Det er 18" rondell d58 det er snakk om her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Stemmer Jeg måtte stirre litt på henne og smile, så tror faktisk hun skjønte at jeg likte manøveren hennes Sånn er søstersen faktisk.. Fattern har vært bilmekaniker i 100år, så alltid vært opptatt av å holde bilen i stand.. Samme med meg siden jeg skaffet meg bil.. Så hun har nok over snittet respekt for biler. Sånn er ikke søsknene/foreldrene mine, så lot dem aldri kjøre 523'n, og kommer til å bli sånn med m5'n også.. er forøvrig kun en person som fikk lov og turte å kjøre gamle 523'n min, og det var på vei hjem da jeg kjøpte touringen, en knapp uke før salg Ble nesten forelsket når jeg så hvordan den faktisk lå på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Blei ett par bilder av nybremsa turbo vogn blei 305hk og 398nm på hjul på 0,8 bar i en m30b25 [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Fått den på veien igjen nå? grattis! har vell mer eller mindre vært på veien hele tiden denne, foruten litt motorbytter den siste tiden får håpe bt godkjenner den nå med turbo og 286hk bremset 262hk og 359nm når jeg var ferdig e28 m5 har 286hk og 340nm men, får håpe det går bra Parkeringa på Årnes Morty Tøft at du kjører på med turbo! stemmer Utrolig tøft morty!! kan bli tøffere om alt står i vognkortet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Kjører 164 580 med rakarør på skolen, like jævla moro hver gang man trør gassen i bånn!!! Fikk hele opplegget spandert av OSS(opplærings kontoret for service og samferdsel) 10 ukers kurs på hønefoss/ våler vgs, knappe 2 uker igjen nå kun 2 uker igjen du også? Kor du har fått lærlingplass forresten? Har sjølv hos Transferd i Førde, skal faktisk på jobb nå om et par minutter... Jepp Skal kjøre kranbil for Bærum Transportbyrå (innleid til E-service). Er dermed veldig mye tungt utstyr og stort utstyr som må fraktes rundt omkring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Helt rått http://vimeo.com/50473835 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Sånn er ikke søsknene/foreldrene mine, så lot dem aldri kjøre 523'n, og kommer til å bli sånn med m5'n også.. er forøvrig kun en person som fikk lov og turte å kjøre gamle 523'n min, og det var på vei hjem da jeg kjøpte touringen, en knapp uke før salg Ble nesten forelsket når jeg så hvordan den faktisk lå på veien Er noe spesielt med å se sin egen bil kjøre mens man kjører bak/foran og stirrer... mang en forelskelse har blitt forsterket på den måten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Så sant så sant! ble overrasket over hvor lavt den lå på veien også har jo tatt mye bilder og sett den parkert osv, men DAMN! stort savn <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Ser helt annerledes ut i trafikken.. Samme med min E65..var stor på p-plasser og tok jo endeløst mange bilder av den.. Men var noe helt annet å se den kjøre på vei blant andre biler...Nå var ikke min noe lav...Men høyden gjorde at den så...enorm ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Jeg blir lettere forelsket av å se e23'n ligge paddeflat rundt på vegene, spesielt i speilet da det ser ut som at det er 1cm klaring fra frontfanger til bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg