T.H.O Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Noen som vet om et Passatforum? Gjerne norsk. Foruten bilforumet og vacn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Er en som skylder meg 35,000.- strangewiered feeling.. Får man tak i bmw merker til rondell d58 nånstans? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Er en som skylder meg 35,000.- strangewiered feeling..Får man tak i bmw merker til rondell d58 nånstans? Skatt Øst skylder meg ca 10 ganger så mye. De innrømmer at de har feil i "systemet" sitt og at de har et urettmessig trekk på meg, men hvor pengene de har trukket har blitt av og når jeg får de tilbake kan de ikke svare på. Siden "systemet" deres ikke forstår hva som er galt.. Kemnern sier at, neida de har ikke no trekk på meg men like forbannet forsvinner det x antall tusen hver mnd. DET er strangeweird det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Hmm. Det hadde ikke jeg funne meg i. Blir det trekt fra arb.giver? Eller fra konto? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Harru peisa barn på ei tøs du har glemt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Hvordan vet du at det er kemnern som tar pengene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Skatt Øst skylder meg ca 10 ganger så mye. De innrømmer at de har feil i "systemet" sitt og at de har et urettmessig trekk på meg, men hvor pengene de har trukket har blitt av og når jeg får de tilbake kan de ikke svare på. Siden "systemet" deres ikke forstår hva som er galt.. Kemnern sier at, neida de har ikke no trekk på meg men like forbannet forsvinner det x antall tusen hver mnd. DET er strangeweird det.. Kanskje det er det som skjer hos meg også? Dagen etter lønningen er på konto er det ihvertfall plutselig tomt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Blir trekt i lønn ja. Snakka med en underdirektør i skatteetaten som er heelt enig med meg og får kopi når han sender mail til Skatt Øst og ber dem skjerpe seg, men det hjelper ikke.. Blitt trekt ca 5000 i mnd i flere år og ikke fått utbetalt ca 20000 igjen på skatten hvert år like lenge. Men når/hvis jeg omsider får pengene tilbake skal jeg kjøpe noe skikkelig, skikkelig gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Skatt Øst skylder meg ca 10 ganger så mye. De innrømmer at de har feil i "systemet" sitt og at de har et urettmessig trekk på meg, men hvor pengene de har trukket har blitt av og når jeg får de tilbake kan de ikke svare på. Siden "systemet" deres ikke forstår hva som er galt.. Kemnern sier at, neida de har ikke no trekk på meg men like forbannet forsvinner det x antall tusen hver mnd. DET er strangeweird det.. Kanskje det er det som skjer hos meg også? Dagen etter lønningen er på konto er det ihvertfall plutselig tomt igjen. Snakket med kemneren her og spurt om hjelp, men de har ikke myndighet over et annet distrikt/fylke og kan ikke gjøre annet enn å gi meg råd. Men de fortalte at Oslo er den eneste kommunen som har foreldet datasystem som ikke plukker opp sånne feil automatisk. Så, de som skatter til Oslo; Klag på ligningen selv om du tror det er rett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 I flere år?? Wtf. Vg next... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Skatt Øst skylder meg ca 10 ganger så mye. De innrømmer at de har feil i "systemet" sitt og at de har et urettmessig trekk på meg, men hvor pengene de har trukket har blitt av og når jeg får de tilbake kan de ikke svare på. Siden "systemet" deres ikke forstår hva som er galt.. Kemnern sier at, neida de har ikke no trekk på meg men like forbannet forsvinner det x antall tusen hver mnd. DET er strangeweird det.. Kanskje det er det som skjer hos meg også? Dagen etter lønningen er på konto er det ihvertfall plutselig tomt igjen. Er bare fordi du har fylt bensin på 750'n det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 I flere år?? Wtf. Vg next... Siden Apr/Mai 2008.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Jaja... Not funny.. Jeg hadde klikka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Skeivt bilde, god og full på tidlig halloween fest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Funker ikke å klikke når det er 300 før deg i køen på tlf. Var lynings i et år ca og resignert etterpå. Er muligens strategien til AS Norge men.. Har brev fra Skatt Øst på ca ti sider der det står at de har feil og jeg rett som er ca to år gammelt, men det forandrer ikke på at pengene forsvinner.. Det stinker, gjør det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg