Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har ei venninde, der den stakkars poloen ble varm, Noen som har bytta termostat på vw polo 1998 mod? Lett jobb?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Ganske enkelt, har gjort det på flere av poloene jeg har hatt :)

"Ser" du hva du må gjøre liksom? Rett fram?

på de poloene jeg har hatt har man sett det lett, men har hatt 1,4 literen og 1,3 :)

http://www.clubpolo.co.uk/forum/lofiver ... 85875.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei venninde, der den stakkars poloen ble varm, Noen som har bytta termostat på vw polo 1998 mod? Lett jobb?

Ganske enkelt, har gjort det på flere av poloene jeg har hatt :)

"Ser" du hva du må gjøre liksom? Rett fram?

på de poloene jeg har hatt har man sett det lett, men har hatt 1,4 literen og 1,3 :)

http://www.clubpolo.co.uk/forum/lofiver ... 85875.html

Hva er den "bridgen" de prater om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bryr programerere seg med å skrive estimert installasjonstid under den progresjonsbaren? Sitter å installerer et stort program nå. Begynte på 8 minutter, står nå på 20 minutter der den har stått et par minutter.. Nei forresten, gikk akkurat opp på 21 minutter...

Husker jeg så en tegneseriestripe, potensielt signert Øverli, om han som fant opp den progresjonsbaren... "Jeg er hjemme om 8 minutter... nei forresten, jeg er hjemme nå.... nei vent, jeg kommer hjem om 3 uker" eller noe slikt.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for og gjøre det spennende for oss konsulenter og se om tiden stemmer :D

Men hvorfor er vel og gi ett ca intrykk på hvor lenge det er igjen :)

@crabfish190 litt usikker på den brua, kan ikke huske jeg byttet noe lignende hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjefen min spinker og sparer på alt...og da mener jeg ALT....

Tro meg... ikke like mye som en sjef jeg hadde en gang... Der tror ikke jeg noe var kasta siden bedriften ble startet på 80-tallet... fullt i ubrukelige og ødelagte ting.. Jeg og en kollega tok en skikkelig oppryddning når sjefen var på ferie, men mandags morgen når jeg kom på jobb uka sjefen var tilbake så var mye plukka ut av containeren og bært inn igjen....

Vi snakker morkne slangestumper, ihjelrusta spader med knekt skaft, knekte gamle koster etc..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjefen min spinker og sparer på alt...og da mener jeg ALT....

Tro meg... ikke like mye som en sjef jeg hadde en gang... Der tror ikke jeg noe var kasta siden bedriften ble startet på 80-tallet... fullt i ubrukelige og ødelagte ting.. Jeg og en kollega tok en skikkelig oppryddning når sjefen var på ferie, men mandags morgen når jeg kom på jobb uka sjefen var tilbake så var mye plukka ut av containeren og bært inn igjen....

Vi snakker morkne slangestumper, ihjelrusta spader med knekt skaft, knekte gamle koster etc..

Kjenner den, har vært slik i alle år her og.

Jeg har faktisk ei lommelerke med konjakk fra tidlig 80-tall stående på hylla her..

Den sto igjen etter en som jobba her frem til 82-83.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fløy (bokstavelig talt) Fujitsu serveren ut av vinduet :D

Sjefa klikke vilt på den søppla :D

Hehe :lol: Gamle laptoppen min gikk ut av vinduet i 2 etasje her i fjor, lå på gårdsplassen i to dager før jeg tok meg bryet med å plukke den opp og kaste den i søppelkassa. Så forbanna var jeg..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...