m-alpin Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?_cmd=results&AdItemId=1517976&County2_Split=%3A10004&xBrand_Multiple=1100044&xModel_Multiple=1235025&xWheelDrive_1008001=on&xWheelDrive_Split=%3A1008001&xYearModel_Max=2013&xYearModel_Min=1960Noen som trenger/vil ha? Eu godkjent å skilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Tenker du på f.eks fanger/front på E36 vs E30?? I så fall tror jeg en plass mellom 10cm og 20cm var det jeg tenkte på ja.. fått tak i en orginal m front jeg tenkte og bygge om og tilpasse e30'n i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Det ser jo crap ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 synes det ser litt tøft ut jeg.. bedre enn all den seidl og wannabe e46 fronten folk kjøper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Det er gjort før det.. Skal vel være gjort mye om du kapper av den på midta og tar vekk like mye på hver side og skjøter sammen igjen Fant bilder av det for ikke lenge siden, men kan ikke huske hvor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 vet at det er gjort før.. slik jeg fikk idéen planen er og kappe midt på ja.. bare måle meg frem og finne eksakt midt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 synes det ser litt tøft ut jeg.. bedre enn all den seidl og wannabe e46 fronten folk kjøper..[ Bilde ] Ikke veldig mye bedre... Finnes m-tech som er til e30 også. Det ser ihvertfall ikke dumt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 synes det ser litt tøft ut jeg.. bedre enn all den seidl og wannabe e46 fronten folk kjøper..[ Bilde ] Neineinei, ingen biler ser bra ut med plast som egentlig hører hjemme på en annen. Det blir porscheboble enten du vil eller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Var ute en runde med E30n tidligere i kveld, på våt vei! Jeg konkluderte med at det ikke trenger å komme snø.. Det er glatt nokk likevel Sparer drivverket på ixen for drifting på sommerføre, men på vintern derimot. Småspooky at den akser som f samtidig men.. Ja, det er vel like greit! Er vel ikke så veldig glad i å bli rivstartet sikkert. Enig, Heldigivs er ikke toyota Hilux det værste, men prisene på toyota deler syns jeg er helt vilt! Hjelpesnekka på Luxen min gikk i stykker for 3-4 uker siden, så pappa kom å sa at nå skulle jeg få se hvorfor det var bedre med Japansk bil mtp. delepris. Fikk stoppa kjeften på han vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 synes det ser litt tøft ut jeg.. bedre enn all den seidl og wannabe e46 fronten folk kjøper..[ Bilde ] Men den der er jo ikke lik M3 fronten til E36 på nedre del.. Ser ut som øvre del av E36 M3 og nedre del er pålimt rieger infinity... Er jo ikke sååå mange som kjører med Seidl/e46-look mere da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 så det etterpå jeg og.. litt for kjapp på avtrekkeren men har sett bilder samt at en kompis hadde det for noen år siden og må si jeg har lyst til og prøve.. koster meg ikke mange kronene uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Gikk en svart en i Kristiansund, senere solgt til Trøndelag, med ombygd E36-front.. Så faktisk ikke så ille ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 90% sikkerhet at det ser bedre ut en den wannabe e30 m3 glassfiber shiten fra trolltuning som sitter der i dag i 4 skruer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Noe sånt bak da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 holy mother fu**er haha.. neitakk får se hva jeg gjør bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg