Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bytta til sommerdekk på lørdag. De er på originale felger og er runflat-dekk.. I sted, så begynte bilen å hyle og skrike, og d dukka opp at d var et eller annet med dekkene. Trodde jeg hadde "punktert", men kjørte på shell og sjekka luft-trykket, og der var alles gut. Kommer det at av jeg har montert runflat-dekka igjen, eller var det noe annet tull? Trykte inn slik at jeg "confirm"`a, og så kom det at status var aktiv, og varselet borte...

Noen som vet ? :)

Skrevet

Har en case med en kjent bruker her inne, som ikke tilbakefører noen kr eg sendte han på forskudd for noen spacere.

Saken:

Spacerne var først ikke noe problem å få tak i og måtte bestilles. Greit det, tiden går og han henter spacerne, rett dimensjon og gode greier. Skal sende så snart som mulig.

Etter han oppga feil kontonr kom han med ett nytt, eg fører da penger til hans konti som avtalt.

Flere dager går og ingenting dukker opp, Spør da etter spacerne.. Hmm spacere sier du? sendes som oppkrav det da??? Øh.. har jo forhåndsbetalt disse.. nei det var visst feil dimensjon dem han hadde fått.. (Greit å gi meg beskjed) Men han kunne sende noen i en annen dimensjon.. Ehhh :stupid:

Di eg skulle ha fikk han ikke tak i før etter påske. Greit da kjøper eg heller en annen plass. Joda, null problem det skal sende tilbake pengene eg..

Han har mitt kontonr, men sender det likevel på nytt. Flere dager går men ingenting kommer tilbake. Han sier da at de er ført tilbake sist mandag. Greit får vente noen dager til da. Ingenting skjer.. Nå har det gått enda en uke og han skulle sende en bekreftelse på at pengene faktisk er ført tilbake. Dette var forrige torsdag... Ringte han i dag og han hevder fremdeles at det er betalt. Ga han frist til 2100 i kveld for å sende en bekreftelse på dette. Fremdeles ingenting og regner vel med at pengene er tapt.

Førte over penger den 18.03 og eg ville ha refusjon den 07.04 Siden har det bare vært tomme lovnader, blir så sint

Finnes det noe eg kan gjøre? Synes eg har gitt han nok sjanser nå. Har prøvd å løse dette ved å ringe til han og pr pm men han svarer ikke noen steder.

Skrevet

Og nå er klokken over 2100..

Hvis han ikke har ordnet opp etter seg må du hvertfall navngi han hvis det er en kjent bruker her inne...

Skrevet
Og nå er klokken over 2100..

Hvis han ikke har ordnet opp etter seg må du hvertfall navngi han hvis det er en kjent bruker her inne...

Den dette gjelder er wicky124

Finnes det noen inkasso selskaper som tar oppdrag for private?

Skrevet

Forliksrådet... eller Wicky selv kommer med en plausibel forklaring i denne tråden når han logger seg på er den beste løsningen. Husk at kommunikasjon noen ganger kan være vanskelig... be patient.

Et par-tre fine svisker i påskeferien... :)

http://www.dailymotion.com/video/xs5qv_ ... amer_music

.... vi må heller ikke glemme denne... 8)

Skrevet

Forliksrådet... eller Wicky selv kommer med en plausibel forklaring i denne tråden når han logger seg på er den beste løsningen. Husk at kommunikasjon noen ganger kan være vanskelig... be patient.

Er vel bare å kontakte forliksrådet da. Synes eg har vært tålmodig eg da, men kunne godt ha venta lenger og. Det som irriterer mest er når han hevder å ha betalt og ikke klarer å ta prnt screen å sende som bekreftelse på dette. Har også bedt han om å sjekke dette flere ganger.Etter så mange dager og sjangser er det noe som ikke stemmer.

Prata med han via jobben hans i dag (eneste måten å få til en dialog på) og eg sa at han hadde til kl 2100 i kveld på å framlegge bevis for å ha betalt. Dette sa han da at det skulle han gjøre umiddelbart etter han kom hjem og godtok fristen eg hadde satt. Fikk også min epost adresse.

Blir så oppgitt og vil heller bruke noen tusener på å få tilbake de kronene :evil: Får ringe forliksrådet i morgen tenker eg.

Skrevet

Forliksrådet koster deg ingenting ;) Du må dra ned og hente et skjema som namsfogden har, og levere det tilbake ferdig utfylt.

Så tar det mellom 2 uker til 1 måned før du får svar

Skrevet
Forliksrådet koster deg ingenting ;) Du må dra ned og hente et skjema som namsfogden har, og levere det tilbake ferdig utfylt.

Så tar det mellom 2 uker til 1 måned før du får svar

Rett å slett dra på politi stasjonen da? det er vel der namsfogden er eller?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...