Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vil ha en feit E39 i veldig bra stand? :)

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37789979

Hvis det innebærer ran på høylys dag klarer jeg meg uten :wink:

Hehe, okei? :)

Står jo da også at prisen kan diskuteres.

Dette er en av de bedre E39'ene i norge mtp teknisk stand samt tilstand på karosseri og lakk.

Betalte 125.000 for den for ett år og 2mnd siden, og har påkosta den rundt 75.000 i lakk og oppgraderinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kødder ikke! Her er beviset: [ Bilde ]

Var -21.. Full vinter i gokk ihvertfall!

Det er vel noe i det uttrykket fortelleren i Flåklypa Grand Prix sier om Tynset som stemmer godt tror jeg ;)

Haha, få høre!

Knut: Ja, er jaggu ikke langt unna.. Lokalbefolkningen går enda i shorts.. Kanskje ikke alle, men jeg observerte en modig/dum sjel i shorts nylig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil ha en feit E39 i veldig bra stand? :)

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37789979

Hvis det innebærer ran på høylys dag klarer jeg meg uten :wink:

Hehe, okei? :)

Står jo da også at prisen kan diskuteres.

Dette er en av de bedre E39'ene i norge mtp teknisk stand samt tilstand på karosseri og lakk.

Betalte 125.000 for den for ett år og 2mnd siden, og har påkosta den rundt 75.000 i lakk og oppgraderinger.

Nå skal ikke jeg leke ekspert, men hvem betaler egentlig så mye for en ikke godkjent ombygd 520i?

Jeg har kosta på min 1-serie ca 60.000 siden jeg kjøpte den og jeg får ikke igjen en krone av det.. Det er realiteten.. Veldig trist, kunne tenkt meg å få solgt den og handle noe alá E30'en til Yngve her inne..

Må huske at E39 har falt veldig i pris de siste åra.. Hvis bilen din er så bra som den ser ut til å være vil jeg anslå at den i dagens marked er verdt rundt 100k kr.. I mine øyne gjør ikke motorbyttet noe med verdien på bilen.. Den er ikke verdt mer enn en 520i så lenge den nye maskinisten ikke er godkjent. Mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2.7 plussgrader i Skien, bare regn til nå. Meldt snø i hele Telemark, men...

Har du tatt turen opp bakkene? Snø i siljan :) Har "reddet" 2 svensker alt :P Ikke mye snø men glatt og fint :)

Har fått det med meg på FB at det e snø i Siljan, men det e jo laaangt unna Skien.. Hele 10 min kjøring. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...