wicky124 Skrevet April 20, 2011 Skrevet April 20, 2011 Har en case med en kjent bruker her inne, som ikke tilbakefører noen kr eg sendte han på forskudd for noen spacere. Saken: Spacerne var først ikke noe problem å få tak i og måtte bestilles. Greit det, tiden går og han henter spacerne, rett dimensjon og gode greier. Skal sende så snart som mulig. Etter han oppga feil kontonr kom han med ett nytt, eg fører da penger til hans konti som avtalt. Flere dager går og ingenting dukker opp, Spør da etter spacerne.. Hmm spacere sier du? sendes som oppkrav det da??? Øh.. har jo forhåndsbetalt disse.. nei det var visst feil dimensjon dem han hadde fått.. (Greit å gi meg beskjed) Men han kunne sende noen i en annen dimensjon.. Ehhh Di eg skulle ha fikk han ikke tak i før etter påske. Greit da kjøper eg heller en annen plass. Joda, null problem det skal sende tilbake pengene eg.. Han har mitt kontonr, men sender det likevel på nytt. Flere dager går men ingenting kommer tilbake. Han sier da at de er ført tilbake sist mandag. Greit får vente noen dager til da. Ingenting skjer.. Nå har det gått enda en uke og han skulle sende en bekreftelse på at pengene faktisk er ført tilbake. Dette var forrige torsdag... Ringte han i dag og han hevder fremdeles at det er betalt. Ga han frist til 2100 i kveld for å sende en bekreftelse på dette. Fremdeles ingenting og regner vel med at pengene er tapt. Førte over penger den 18.03 og eg ville ha refusjon den 07.04 Siden har det bare vært tomme lovnader, blir så sint Finnes det noe eg kan gjøre? Synes eg har gitt han nok sjanser nå. Har prøvd å løse dette ved å ringe til han og pr pm men han svarer ikke noen steder. hmm..er faktisk forskjell på spacere til e39 kontra alle andre bmw med 5x120 boltsirkel. Jeg står fremdeles på mitt at jeg har overført skarve 1000lappen til deg så du får heller sjekke banken! Printscreen før helgen rakk jeg ikke da pc min døde, og jeg har vært en smule opptatt, derav, ikke pålogget her! Men skal ta og sende deg printscreen idag, no problem
Clerion Skrevet April 20, 2011 Skrevet April 20, 2011 Fått og pakket opp SE X Arc`n min nå Førsteinntrykket er enormt. Den er bare utrolig rask! Skjermen er så sykt klar og kameraet er knall!!!!
wicky124 Skrevet April 20, 2011 Skrevet April 20, 2011 Men sånn utenom det, bilen ble ripa opp på forskjermen igår med nøkkel mens jeg var inne i butikken i maks 5 min..Lakken hang fremdeles ned fra "ripa"...så holdt jeg på å kjøre ned en fyr i rundkjøringa, jeg tuter, han bråbremser foran meg og gir meg fingern og kjører videre...så kjører jeg videre og turer på han (vi kjørte i samme retning ned mot sentrum) og gir fingern tilbake...så presterer idioten å kjøre i meg fra siden!!??!?!?!?! når jeg fikk stoppet han så rygga han og prøvde å stikke av...fikk stoppan til slutt og da var han redd for å gå ut av bilen fordi han følte seg truet av meg anyway...fulgte etter han til politistasjonen og han innrømmet foran politiet at han ikke så meg, bremset uten grunn for å skremme meg OG glemte å ha på seg brillene sine... Men nekta straffeskyld... Og mens vi stod der så ble min nyvaska bil dekket av fuglebæsj... for en dag....YEEY!
VegarVS Skrevet April 20, 2011 Skrevet April 20, 2011 endelig nede på bakken igjen hadde vært stas å hatt den på 17.mai
S.Arnesen Skrevet April 20, 2011 Skrevet April 20, 2011 for litt siden kom det ett alternativ til finn.no som ble diskutert i denne tråden. Hva het den siden? i sverige? blocket.se ? Buy24? Stemmer
Eksos Skrevet April 20, 2011 Skrevet April 20, 2011 Joda, i utgangspunktet skal det være lett å bytte fjærer og dempere sier dere. Men, det er ett stort MEN. Godt verktøy gjør halve jobben og det stemmer. For det hender at muttere og bolter sitter som faen, samt at demperen kan sitte godt fast enten på opphengent nede bak, eller at den sitter som faen i fjærbeinet foran (fukt+vakum). Når alt dette skjer samtidig kommer en ikke langt. Les.. egen erfaring. Etter en kveld på gulvet på jobb måtte jeg ta kvelden uten å ha fått byttet. Reiste til en kamerats verksted senere, og med riktig verktøy ble jobben veldig enkel. Sleggehammer og latmannsarm er nå kjøpt inn, samt muttertrekker. Ja, verktøy er alfa-omega Har ikke sleggehammer, men har latmannsarm og elektrisk muttertrekker, vil tro den skal klare jobben? Kan alltids skaffe en skikkelig en, men tenkte å prøve med den jeg har først Ellers av verktøy har jeg omtrent alt, iallefall det mest normale, og litt til..
JTS77 Skrevet April 20, 2011 Skrevet April 20, 2011 Har en case med en kjent bruker her inne, som ikke tilbakefører noen kr eg sendte han på forskudd for noen spacere. Saken: Spacerne var først ikke noe problem å få tak i og måtte bestilles. Greit det, tiden går og han henter spacerne, rett dimensjon og gode greier. Skal sende så snart som mulig. Etter han oppga feil kontonr kom han med ett nytt, eg fører da penger til hans konti som avtalt. Flere dager går og ingenting dukker opp, Spør da etter spacerne.. Hmm spacere sier du? sendes som oppkrav det da??? Øh.. har jo forhåndsbetalt disse.. nei det var visst feil dimensjon dem han hadde fått.. (Greit å gi meg beskjed) Men han kunne sende noen i en annen dimensjon.. Ehhh Di eg skulle ha fikk han ikke tak i før etter påske. Greit da kjøper eg heller en annen plass. Joda, null problem det skal sende tilbake pengene eg.. Han har mitt kontonr, men sender det likevel på nytt. Flere dager går men ingenting kommer tilbake. Han sier da at de er ført tilbake sist mandag. Greit får vente noen dager til da. Ingenting skjer.. Nå har det gått enda en uke og han skulle sende en bekreftelse på at pengene faktisk er ført tilbake. Dette var forrige torsdag... Ringte han i dag og han hevder fremdeles at det er betalt. Ga han frist til 2100 i kveld for å sende en bekreftelse på dette. Fremdeles ingenting og regner vel med at pengene er tapt. Førte over penger den 18.03 og eg ville ha refusjon den 07.04 Siden har det bare vært tomme lovnader, blir så sint Finnes det noe eg kan gjøre? Synes eg har gitt han nok sjanser nå. Har prøvd å løse dette ved å ringe til han og pr pm men han svarer ikke noen steder. hmm..er faktisk forskjell på spacere til e39 kontra alle andre bmw med 5x120 boltsirkel. Jeg står fremdeles på mitt at jeg har overført skarve 1000lappen til deg så du får heller sjekke banken! Printscreen før helgen rakk jeg ikke da pc min døde, og jeg har vært en smule opptatt, derav, ikke pålogget her! Men skal ta og sende deg printscreen idag, no problem Da må jeg ha biltype, samt hvilke felger du skal ha på....kommer an på hvilke bolter som passer oppi felgene...Husk at dette IKKE er spacere man kan skru inn i navet, men skrues i navet sammen med felgene, altså lenger bolter... Bmw E39, 15mm spacer framme og bak. standard kon på lengre bolter. (E39 m5 felger som skal på) Hvordan går det an å ta feil her? Er jo presisert biltype her. (Dette er hentet fra pm). Du hevder du har betalt men klarer ikke å fremlegge noen form for bevis for dette og ber meg sjekke banken? Come on.... Off topic så var det dritkjedelig med bilen din.
wicky124 Skrevet April 20, 2011 Skrevet April 20, 2011 joda, du sa at du skulle ha til e39, noe jeg også spesiserte til han jeg kjøper av, men han ga meg feil navåpning, og når han da sjekket så hadde han kun to stk inne (noe jeg sa ifra til deg om!) og neste levering fikk han ikke over påske! som sagt, skal sende deg den printscreen når jeg kommer hjem idag! Og ja, beklager for at ting har tatt så lang tid
Marius2002 Skrevet April 20, 2011 Skrevet April 20, 2011 Skal bare minne på BMW-folket at for dere som skal ut å feste eller nyte noen glass vin resten av påsken så stenger vinmonopolet klokken 15:00 idag og er ikke åpnet på lørdagen. Ølsalget stenger vel 16:00 idag om jeg ikke tar helt feil. Ølsalget varer enten til 13:00 på lørdag(lik nyttårsaften) eller 16:00 da også. Dette har allerede kommet som en overraskelse på en del personer jeg har pratet med, så tenkte bare å dele det med dere også, for de som ikke har fått med seg det enda (selv om det er det samme hvert år).
Marius2002 Skrevet April 20, 2011 Skrevet April 20, 2011 eller så drar man til sverige og handler.... Eventuelt, men ikke alle som har mulighet
wicky124 Skrevet April 20, 2011 Skrevet April 20, 2011 det å...hehe..noen som skal til strømstad imorgen og lage liv?
fish Skrevet April 20, 2011 Skrevet April 20, 2011 Skal bare minne på BMW-folket at for dere som skal ut å feste eller nyte noen glass vin resten av påsken så stenger vinmonopolet klokken 15:00 idag og er ikke åpnet på lørdagen. Ølsalget stenger vel 16:00 idag om jeg ikke tar helt feil. Ølsalget varer enten til 13:00 på lørdag(lik nyttårsaften) eller 16:00 da også.Dette har allerede kommet som en overraskelse på en del personer jeg har pratet med, så tenkte bare å dele det med dere også, for de som ikke har fått med seg det enda (selv om det er det samme hvert år). Her er salgs-/åpningstider for påsken.. http://www.dinside.no/867811/snart-sten ... oholsalget Sitat: -nordmenn som har tenkt til å legge handleturen til Systembolaget, kan komme til å bli skuffet. Enkelte Systembolag, som for eksempel i Strømstad, følger ikke normale åpningstider, og holder stengt på Skjærtorsdag.
Marius2002 Skrevet April 20, 2011 Skrevet April 20, 2011 Skal bare minne på BMW-folket at for dere som skal ut å feste eller nyte noen glass vin resten av påsken så stenger vinmonopolet klokken 15:00 idag og er ikke åpnet på lørdagen. Ølsalget stenger vel 16:00 idag om jeg ikke tar helt feil. Ølsalget varer enten til 13:00 på lørdag(lik nyttårsaften) eller 16:00 da også.Dette har allerede kommet som en overraskelse på en del personer jeg har pratet med, så tenkte bare å dele det med dere også, for de som ikke har fått med seg det enda (selv om det er det samme hvert år). Her er salgs-/åpningstider for påsken.. http://www.dinside.no/867811/snart-sten ... oholsalget Sitat: -nordmenn som har tenkt til å legge handleturen til Systembolaget, kan komme til å bli skuffet. Enkelte Systembolag, som for eksempel i Strømstad, følger ikke normale åpningstider, og holder stengt på Skjærtorsdag. Ok, da bommet jeg med 16:00 - klokkeslettet som skulle være 18:00
Anbefalte innlegg