wicky124 Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Rass = ass, behind, bottom, ræv, røv, rumpe....http://www.urbandictionary.com/define.php?term=rass Eller enda bedre definisjon: http://www.assmatazz.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Da har jeg å Dama vært å henta oss hunde valp Staffordshire Bull Terrier ! [ Bilde ] Skal ha meg en slik en om ett par år når ungen har blitt litt eldre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Wicky, hvor er det du pleier å babbe? Skal være i ghettodalen til jul, så trenger en anbefaling fra en ekspert. Helst uten kjønnshår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Jeg Gaffla i meg en Babb på Folkets kebab i dag. overaskende god! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Wicky, hvor er det du pleier å babbe? Skal være i ghettodalen til jul, så trenger en anbefaling fra en ekspert. Helst uten kjønnshår. Hva mener du med "HELST uten kjønnshår"? Vil det si at du ikke godtar en babb med kjønnshår, med mindre den er sinnsykt god e,l? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Alle unngår vel helst det, men må man så må man...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Wicky, hvor er det du pleier å babbe? Skal være i ghettodalen til jul, så trenger en anbefaling fra en ekspert. Helst uten kjønnshår. New Winneys i Pløensgate ved mccern på storgata... eller Grytelokket i enden av storgata... ALDRI finn på å kast bort penga dine på bislett kebab... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Storgata? Hvor er det? Bislett er bæsj, det er jo ikke ordentlig kjøtt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Hmm...forbi oslo city..mot youngstorget... får si ifra så kan du joine meg en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Jeg kan godt det, du kan plukke meg opp på Nyland, men jeg vil ikke være med på noen pakkisaktiviteter utenom å spise kebab ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 hei hore fuck deg lizzom!!! Nyland!? Det er ved lørenskog? Og jo du skal henge med meg i flere timer...og være vitne til mange hendelser.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Pakkisaktiviteter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 men jeg vil ikke være med på noen pakkisaktiviteter utenom å spise kebab ! Du mener med andre ord: Stjele biler, kjøre piratdrosje, rope slibrige ord etter Norske jenter eller suge penger ut av NAV Er da grenser for hvor mye man kan rekke på en kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Nei nei, Nyland er rett ved Grorud... 2 minutter nedenfor, mot O-town... Hahaha... Har vært med en vietnameser en gang... Han skulle "bare" ditt og "bare" datt. Så jeg ble sittende i bilen hans mens han kjøpte og solgte diverse varer... Det var... Moro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Moro å se på i 360 http://www.nrk.no/vitenskap-og-teknologi/1.8379266 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg