Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nyland er den hvite delen av grorudistan, derfor jeg ikke vet hvor det er..finner nok ut av det lizzom...

Jeg bor i den hvite delen av halden. :lol:

Hehe, samme her! Bor i den hviteste delen av Arendal, stort hvitere her går det ikke ann å bli :wink: Husker da jeg gikk på barne/ungdomsskolen, av 600 elever så var seriøst 3 stykker eller noe mørkhudet innvandrere :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gøy å ta med naboens volvo på jobb fordi den skulle på verkstedet, så må den bli over til i morgen, og ingen kan fikse meg lånebil -_- fml!

Prøv å være uten lappen i 6mnd, så kan vi snakkes.. ;)

Ferdig med 8 av 26uker! :D

har 3 av 12 igjen :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Skal bli OK å få den tilbake.. Men fytti for et styr det er med offentlige system.

Skjemaet om at jeg godtok ble feilaktig fyllt ut av politimannen som kom på døren uanmeldt for å hente lappen. Det ble da registrert at jeg ikke samtykket. Det viste seg i ettertid at siden skjemaet var feilaktig utfylt, kunne samtykket tolkes begge veier.

Det kostet meg fri fra jobb 2 ganger, for å dra på politistasjonen (selvfølgelig kun åpent fra 8.30-1500) og mye ringing fram og tilbake. I alle brev/ark jeg har fått, er det ikke en eneste mailadresse eller direkte telefonnummer til de jeg skal snakke med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice, gratulerer så utrolig mye :)

Hva da? :D

Begynner såvidt jakten på en rimelig turbojapse (firehjulstrekk) jeg, max 30'. Tenker på en Mazda 323 GTX :)

Edit: Ser at tidlige Forester, CR-V o. l. også er i prisklassen min. Lite power, men må være litt gøy på snøføre likevel?

CR-V er moro på vinterføre, om du bare clutcher til litt ;)

De skal være kjøreglade på landeveien, samt gode nok på snø og slaps... Men leser at de ikke prioriterte offroadegenskaper i det hele tatt, da virker Forester som et bedre valg. Kanskje smartere å bare fortsette å spare til en velholdt Forester til ca ~50?

Hva da? :D

Begynner såvidt jakten på en rimelig turbojapse (firehjulstrekk) jeg, max 30'. Tenker på en Mazda 323 GTX :)

Edit: Ser at tidlige Forester, CR-V o. l. også er i prisklassen min. Lite power, men må være litt gøy på snøføre likevel?

CR-V har bare tull 4x4, ref div youtube filmer o.l :P

Ja, har vel det :P YouTube er blokkert i Pakistan :lol: Sånn føles nettsensur...

Med litt offroadegenskaper får jeg det moro om sommern og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått for GTX om du ikke trenger større plass. Rimelig skuddsikker de også, samt at jeg regner med de er mye artigere enn Forester.

Finner du en uten rust som ikke er tuklet mye med, så har du en fantastisk bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se for deg dette Noekult! Ikke noe å lure på:

[ Bilde ]

Kompis har sånn i gtr. Artig bil. Han har forøvrig kjøpt et gammelt delelager til et gammelt rally team så han har alt av deler liggende og ca 10 girkasser pluss en haug av deler til kasser. Det er ikke å få kjøpt lenger girkasse deler til di bilene lenger.

Bare synd den far stått uferdig på bukker i noen år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se for deg dette Noekult! Ikke noe å lure på:

[ Bilde ]

Kompis har sånn i gtr. Artig bil. Han har forøvrig kjøpt et gammelt delelager til et gammelt rally team så han har alt av deler liggende og ca 10 girkasser pluss en haug av deler til kasser. Det er ikke å få kjøpt lenger girkasse deler til di bilene lenger.

Bare synd den far stått uferdig på bukker i noen år nå.

Girkassene er nok det som ryker først om man trimmer litt, så det er ikke så rart det er manko på de :) Vet at noen entusiaster bygger om til Celica Gt-4 girkasse, da denne passer på motoren og tåler mye herjing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...