Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg vet det, og det gjorde meg bare enda mer overrasket over at den satt så jævlig bra :P Synd det ikke er sperre på dem da :(

Differensialsperre fikk man originalt til 924 Turbo (931) modellen, men jeg tror faktisk at Quaife kunne levere til 924 modellen også. Dyrt, men deilig... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å oppdage at noen har hacket både ebay kontoen og hotmail kontoen min.... De har heldigvis ikke klart å gjøre noe skade.. som jeg har oppdaget anyways...

Hvordan oppdaget du det?

Har hotmail/ebay noen varslingsmekanisme ala facebook?

På tide med et passordbytte all over da :roll:

Fikk for et par uker siden melding om noen hadde forsøkt å kjøpe noe med ebay kontoen min, men det ble stoppet. Antar at det var på grunnlag av ip-adressen. Det var heller ingen bekreftelses e-poster å finne, sånn som automatisk kommer når du kjøper noe. Tenkte ikke så mye over det, før jeg nå oppdaget at det lå en samsung telefon på recently view items.. den må ha blitt sett på de siste 2-3 dagene.. Samtidig oppdaget jeg at jeg stod som innlogget på msn 5 steder... jeg var kun pålogget 1 sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk for et par uker siden melding om noen hadde forsøkt å kjøpe noe med ebay kontoen min, men det ble stoppet. Antar at det var på grunnlag av ip-adressen. Det var heller ingen bekreftelses e-poster å finne, sånn som automatisk kommer når du kjøper noe. Tenkte ikke så mye over det, før jeg nå oppdaget at det lå en samsung telefon på recently view items.. den må ha blitt sett på de siste 2-3 dagene.. Samtidig oppdaget jeg at jeg stod som innlogget på msn 5 steder... jeg var kun pålogget 1 sted...

Lite festlig! Det gjelder å være observant ja, vansklig å merke slikt nå til dags..

Facebook ligger et skritt foran der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva, prates det serier uten at Hell On Wheels nevnes? Hva med Sons Of Anarchy? Luther? Sherlock? Case Histories?!

Jeg er litt mer på "reality" greia.. Type Deadliest Catch, Deadliest Roads (Ice Road Truckers), Ice Road Truckers, Whale Wars, Goldrush Alaska!!, Bering Sea Gold, Highway Thru Hell osv osv osv osv osv... Så har vi alle shoppingseriene da, Pawn Stars, American Pickers, Storage Wars, Storage Wars Texas, Auction Kings, Auction Hunters osv osv her og.. Huff.. Ja, Shipping Wars er litt kult..

Stobart Trucks&Trailers!

Makan..

Så har vi seriene jeg ser på sammen med fruen da.. Amazing Race us/nz/asia/norge, Hells Kitchen, Hotel Hell, Farmen!?, Gøy På Landet?!, Alt For Norge, Landsfareren, Modern Family osv..

Jeg vil trekke frem Case Histories.. Makan til serie, helt på høyde med Sherlock og Luther i mine øyne.. Tar gjerne imot tips til gode serier i samme genre.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeds er helt hysterisk morsomt! :P

Er ikke så stor fan av reality selv, men The Deadliest Catch, Ice Road Truckers og Pawn Stars er god underholdning. Og ikke minst de Bounty Hunters greiene :D

Nevnte de tidligere, men nevner de igjen. Game of Thrones, Breaking Bad og The Walking Dead.

Beste serier jeg har sett hittil, nesten obligatorisk å få med seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt mer på "reality" greia.. Type Deadliest Catch, Deadliest Roads (Ice Road Truckers), Ice Road Truckers, Whale Wars, Goldrush Alaska!!, Bering Sea Gold, Highway Thru Hell osv osv osv osv osv... Så har vi alle shoppingseriene da, Pawn Stars, American Pickers, Storage Wars, Storage Wars Texas, Auction Kings, Auction Hunters osv osv her og.. Huff.. Ja, Shipping Wars er litt kult..

Dette er min stil også (samt f.eks Mythbusters)... jeg bruker alt for mye tid på slike programmer. Jeg er definitivt ikke typen som ser på soaps, men akkurat Californication har fanget min oppmerksomhet. Det er ganske mange spreke scener og kommentarer i den serien... kule persontyper og deilige damer er det også... :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Californic ... _series%29

Her David Duchovny som spiller hovedrollen som Hank Moody i Californication (kul bil)... :)

bjf6bu0nu74ovfk1f4ho.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Game Of Thrones er en episk serie ja, fantastisk på alle måter.. Sluttscena i sesong 2 inneholder så mye bass at sofaene hopper bortover gulvet.. Det er gøy :)

Fredrik: Mythbusters er en utrolig gøyal serie ja, kult med ting som sier boom :wink: Ikke minst en lærerik serie, man får en veldig ok forståelse av hvordan verden er skrudd sammen når man ser den serien..

Storm Chasers!

Californication har jeg faktisk ikke sett, men hvordan kan den feile med David ?! Den må legges til i tittelista :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...