Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Trustfire er litt som Boss i bilstereoverdenen.. Lover utrolig mye til en tullete lav pris, innfrir ikke.

Se på Fenix, Xeno, Jetbeam, Olight, Klarus osv.. Man er rimelig safe om man kjøper lykt produsert av disse. Det viktigste man må avgjøre er hvilken batteriteknologi man kan leve med. Mange foretrekker batterier man får kjøpt i matbutikken, da begrenser utvalget seg litt. Jeg vil _ikke_ anbefale å handle multicelle (flere batterier) lithiumlykter i pakke med lader/batterier fra f.eks TrustFire.. Disse er utrolig skumle, cluet er BOOM :wink:

Det er store grunner for at jeg kjøpte T7'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål, har kjøpt meg en E30 til, og i den forbindelse skrev jeg og forhenværende eier bare en salgskontrakt.

Men det må vel også leveres salgsmelding til Biltilsynet? Bilen har ikke skilter, og forhenværende eier har ikke del2 av vognkort da den aldri ble registrert på han når han kjøpte den fra forrige eier der igjen.

Hva blir riktig å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke no for det, men hver gang jeg ser sånne annonser, så begynner jeg å gruble over om delene kan stamme fra den nydelige GT'n som Tommy hadde som ble stjålet og hugget noen år tilbake. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=37705090 Er sikkert ikke noe muffens her, men allikevel så blir jeg nyskjerrig :P Litt rart å gjøre dette med et sett originale GT felger.

Jeg undrer meg over prisen.. Det var jo billig for ekte felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål, har kjøpt meg en E30 til, og i den forbindelse skrev jeg og forhenværende eier bare en salgskontrakt.

Men det må vel også leveres salgsmelding til Biltilsynet? Bilen har ikke skilter, og forhenværende eier har ikke del2 av vognkort da den aldri ble registrert på han når han kjøpte den fra forrige eier der igjen.

Hva blir riktig å gjøre?

Ring BT, spør hvem bilen står på.. Om forrige eier kun har skrevet den på seg uten omregistrering så må siste eier skrive salgsmld/vognkort del2 sammen med din underskrift.. Om han du kjøpte den av ikke har omregistrert den på seg, så må forrige eier før han skrive salgsmld.. All denne infoen har statens vegvesen i din region.

EDIT: Ser du skriver at han du kjøpte den av aldri skrev salgsmld. Du må ringe BT å finne ut hvem bilen står på.. Så må dere skrive salgsmld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke no for det, men hver gang jeg ser sånne annonser, så begynner jeg å gruble over om delene kan stamme fra den nydelige GT'n som Tommy hadde som ble stjålet og hugget noen år tilbake. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=37705090 Er sikkert ikke noe muffens her, men allikevel så blir jeg nyskjerrig :P Litt rart å gjøre dette med et sett originale GT felger.

Jeg undrer meg over prisen.. Det var jo billig for ekte felger.

Jepp, men som ekte felger er de på en måte "ødelagt" og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva blir riktig å gjøre?

Ring BT, spør hvem bilen står på.. Om forrige eier kun har skrevet den på seg uten omregistrering så må siste eier skrive salgsmld/vognkort del2 sammen med din underskrift.. Om han du kjøpte den av ikke har omregistrert den på seg, så må forrige eier før han skrive salgsmld.. All denne infoen har statens vegvesen i din region.

EDIT: Ser du skriver at han du kjøpte den av aldri skrev salgsmld. Du må ringe BT å finne ut hvem bilen står på.. Så må dere skrive salgsmld.

Bilen står på han jeg kjøpte den av, sjekka opp på "2282" tjenesten til Vegvesenet. Men den er vel da ikke regga på han. Og han har da ikke Del2.

Da får jeg ta kontakt med forrige eier der igjen og høre om han har Del2 da kanskje?

:edit Hele handelen gikk litt fort for seg, dårlig tid, osv... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva blir riktig å gjøre?

Bilen står på han jeg kjøpte den av, sjekka opp på "2282" tjenesten til Vegvesenet. Men den er vel da ikke regga på han. Og han har da ikke Del2.

Da får jeg ta kontakt med forrige eier der igjen og høre om han har Del2 da kanskje?

:edit Hele handelen gikk litt fort for seg, dårlig tid, osv... :?

Holder med salgsmelding fra vegvesnet. Kan få av meg, har en haug. ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...