Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Dagens post:

Kjempefornøyd med Scandic Shine. De rotet litt med å sende varene til meg, da de var på Oslo Motor Show. Dog rettet de opp inntrykket da de valgte å sende med Glossworkz Glaze for "tort og svie". Noen som har brukt Glossworkz Glaze? Kan visst for eks legges på etter polering, og før voks ettersom jeg leser på nettet. Skal visst gi en fantastisk glans!

Jeg testet den faktisk istad etter en vask av bilen. (Fikk også med glossworkz glaze, da de ikke hadde et produkt jeg bestilte inne for øyeblikket) Meget fornøyd med servicen der :)

Utover det så kan jeg ikke si jeg merket store forskjellen før/etter.

Studerte heller ikke resultatet så nøye da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å kobler ny spiller i e46 her. Er en 2000 Mod som sto der som ble ødelagt. Fikk tak i en 2002 Mod spiller. Helt lik men her er kun en antenne inngang på den. Å det er den "lille"

e7ahyte6.jpg

Den gamle spilleren hadde den lille inngangen + den store vanlige antenne inngangen.

Får ikke inn alle radiokanaler nå når den store ikke har fått seg en plass å bli kobla til . Noen som har opplevd før ?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var slik det var, gjør man det riktig så blir det sikkert bedre :lol:

Får lese litt mer på detailers club og handle litt mer bilpleieustyr når lønna kommer.

Da blir det full polering/voksing med glaze i mellom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...