[space] Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 noen som trenger en helt grei stasjonær pc? Har et par 1TB disker liggende og en 24" monitor, med 1920x1200 oppløsning. Mye bedre enn de widescreenmonitorene som viser 1920x1080. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Synes å ha lest at den første julebrusen var brun Jeg liker de røde best, nærmere bestemt fra Oskar Sylte: Rudolf og Nissens. Ingenting slår Rudolf og Nissens!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Hehe, den årlige julebrusdebatten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=P3Bpukvdbso Bazinga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Hamar Julebrus! Ingen over, ingen under! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Det gjorde det ikke helt! Skal dette være på i et par minutter før det spyles av, eller? Pleier å la det gjøre det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Når jeg måler på batteriet på bilen min, viser det 0 volt (vet det e helt gåent) Men når jeg kobler det ifra, viser det 6-7 Volt. Så betyr dette at bilen trekker strøm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Hamar Julebrus! Ingen over, ingen under! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Dagens post:Kjempefornøyd med Scandic Shine. De rotet litt med å sende varene til meg, da de var på Oslo Motor Show. Dog rettet de opp inntrykket da de valgte å sende med Glossworkz Glaze for "tort og svie". Noen som har brukt Glossworkz Glaze? Kan visst for eks legges på etter polering, og før voks ettersom jeg leser på nettet. Skal visst gi en fantastisk glans! Jeg testet den faktisk istad etter en vask av bilen. (Fikk også med glossworkz glaze, da de ikke hadde et produkt jeg bestilte inne for øyeblikket) Meget fornøyd med servicen der Utover det så kan jeg ikke si jeg merket store forskjellen før/etter. Studerte heller ikke resultatet så nøye da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Hvordan var den å legge på? Bare å "polere" det utover? Skal vel ikke tørkes av igjen, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Sitter å kobler ny spiller i e46 her. Er en 2000 Mod som sto der som ble ødelagt. Fikk tak i en 2002 Mod spiller. Helt lik men her er kun en antenne inngang på den. Å det er den "lille" Den gamle spilleren hadde den lille inngangen + den store vanlige antenne inngangen. Får ikke inn alle radiokanaler nå når den store ikke har fått seg en plass å bli kobla til . Noen som har opplevd før ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Bare å polere inn med microfiber, veldig greit egentlig. Resultatet hadde sikkert blitt bedre om bilen hadde vært vokset for en liten stund siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Sikkert... Så skal jo bilen egentlig være polert før du gjør det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 noen som ser på tv3? luksusfellen sverige, de som er med bruker 100.000 måneden hoho! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Ja det var slik det var, gjør man det riktig så blir det sikkert bedre Får lese litt mer på detailers club og handle litt mer bilpleieustyr når lønna kommer. Da blir det full polering/voksing med glaze i mellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg